معاملات ارزان هتل در شیکاگو راهنمای – برخی از بهترین هتل های ارزان قیمت کدامند؟

[ad_1]

ارز | قیمت

به عنوان سومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده ، شیکاگو پر از هتل ها و استراحتگاه های خوابگاه های متعدد است. در The Windy City ، کاوش های بسیار زیادی وجود دارد ، از جمله مایل با شکوه ، پارک لینکلن ، Wrigley Field ، SkyDeck در طبقه 103 برج ویلیس (سابق سارس) و موارد دیگر. تنها کاری که باید انجام دهید مقایسه هتل ارزان قیمت در شیکاگو است و یکی از مواردی را انتخاب کنید که امکانات مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

سیستم حمل و نقل عمومی بسیار عالی است بنابراین شما واقعاً نیازی به اجاره اتومبیل ندارید مگر اینکه واقعاً بخواهید. با این وجود ، ممکن است بخواهید هتل و بلیط مسافرتی را برای گرفتن تخفیف رزرو کنید. بسته های تعطیلات شیکاگو نیز ارزش دیدن دارد. علاوه بر فرودگاه بین المللی O’Hare بدنام ، برخی از گردشگران به میدوی بین المللی (MDW) پرواز می کنند. هتل هایی در نزدیکی همه سایت های مهم در سطح شهر واقع شده اند.

اگر می خواهید به شش Flags بروید ، چند هتل مقرون به صرفه برای انتخاب از جمله La Quinta Inn & Suites ، Fairbridge Inn Express ، Red Roof Inn Gurnee و بسیاری هتل های دیگر وجود دارد. اگر خرید چیز شماست ، پس ممکن است بخواهید در نزدیکی مایل باشکوه بمانید. مقرون به صرفه ترین گزینه ها شامل Warwick Allerton ، Hotel Felix و Hotel Whitehall است.

هتل های “خانوادگی” ای بسیار ارزان در شهر مانند هتل کنگره پلازا ، هایات پلاس ، هایات ریجنس ، Spring Hill Suites Chicago O’Hare و Carlton Inn Midway وجود دارد. رفتن به بازی Cubs در فصل بیس بال؟ در فاصله چند مایلی هتل مختلفی وجود دارد: هتل City Suites ، هتل مهمان Wrigley ، هتل مجلل ، ویلا Toscana و موارد دیگر.

با معاملات ارزان هتل در شیکاگو چه معاملات را می توانید انجام دهید

مهم نیست که چه نوع اقامتی را به دنبال آن هستید ، مطمئناً معاملات ارزان هتل در شیکاگو را پیدا خواهید کرد. گزینه های مقرون به صرفه برای هتل های دارای 2.5 ستاره و بالاتر وجود دارد. می توانید از امکاناتی مانند صبحانه رایگان ، وای فای رایگان و سرویس اتاق انتظار داشته باشید.

اگر می خواهید یک بسته تعطیلات رزرو کنید ، اطمینان حاصل کنید که برای تعدادی از شب های مورد نیاز ، اقامت هتل را در نظر بگیرید. بسته ها اغلب برای تعداد مشخصی از شب تنظیم می شوند.

بهترین زمان برای بازدید از شیکاگو در فصول شانه از سپتامبر تا اکتبر و از آوریل تا ماه مه است. در طی این ماه ها می توانید از ازدحام جمعیت جلوگیری کنید و از آب و هوای مناسب لذت ببرید. ارزان ترین معاملات مطلق را می توانید از ماه نوامبر تا مارس پیدا کنید ، اما هوای یخی ممکن است ارزش این را نداشته باشد.

تخفیف سفر و کدهای کوپن را پیدا کنید که به شما در صرفه جویی بیشتر در معاملات ارزان هتل در شیکاگو کمک می کند.

از کجا می توانید پیشنهادات ویژه دریافت کنید؟ وب سایت های مسافرتی تخفیف های خوبی را برای همه موارد مرتبط با مسافرت ، از جمله هواپیمایی ارائه می دهند هتل های ارزان در شیکاگو. برای کاهش بیشتر هزینه ها ، از کدهای تبلیغاتی آنلاین استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا