نحوه دریافت املاک اقامتگاه تفریحی شبانه در ناپل با بودجه شما

شبانه ناپل توچال فلوریدا با امکانات رفاهی و طیف گسترده ای از گزینه های منزل یکی از بهترین اجتماعات منطقه است. این پروژه در حدود 2.500 هکتار وسعت دارد و ساکنان از جدیدترین امکانات موجود در باشگاه بازیکنان از جمله دو استخر بزرگ تالاب یک برنامه تنیس پر جنب و جوش امکانات بدنسازی گسترده و دو رستوران لذت می برند. پیاده روهای گسترده ساکنان را به دوچرخه سواری و پیاده روی در خیابان های سرسبز دعوت می کند. 2 زمین گلف عمومی در سایت وجود دارد به علاوه 1 زمین گلف خصوصی.

اقامتگاه تفریحی شبانه فقط یک جامعه زیبا با امکانات عالی موقعیت مکانی عالی و انواع مختلفی از املاک فروشی نیست. همچنین از نظر تعداد فروش بسیار جامعه ای پایدار است. خریداران خانه می توانند هر نوع ملک را در Lely Resort از دو اتاق خواب / دو حمام گرفته تا خانه های آپارتمانی و خانه های اتوبوس با یک گاراژ یا دو خودرو پیدا کنند. ویلاهای متصل در آن وجود دارد خانه هایی برای یک خانواده در مناطق مختلف زندگی و خانه های آنها به اندازه ملک. بیش از چهل منطقه زیر ملک برای هر شیوه زندگی و بودجه ارائه می دهند.

املاک و اقامتگاه تفریحی شبانه فروش در هشت سال گذشته در تراز کامل بوده است. MLS محلی در هر ساعت از سال بین 180 تا 240 خانه برای فروش در یک اقامتگاه شبانه ارائه می دهد. تقریبا نیمی از این لیستها خانه و نیمی دیگر آپارتمان یا آپارتمان هستند. در هشت سال گذشته به طور متوسط ​​265 املاک به فروش می رسد در حالی که حفظ تعادل مناسب بین لیست و فروش است. 2014 و 2015 دو استثنا بودند. فروش در سال 2014 به 365 فروش افزایش یافت و در سال 2015 به 315 فروش رسید.

قیمت فروش طی شش سال گذشته بین 94 تا 96 درصد قیمت سؤال بوده است. لیست قیمت متوسط ​​از 349000 دلار در سال 2013 به 429000 دلار در سال 2014 رسیده و در سال 2017 به 395000 دلار کاهش یافته است. تعداد روزهای موجود در بازار اندکی از رکورد کم 54 روز در سال 2014 افزایش یافته است. 98 روز در سال 2017.

قیمت ها از پایین ترین سطح خود در سال 2011 بهبود یافته و در بیشتر مواقع به سطح قبل از رکود بازگشتند. قیمت ها هنوز برای رسیدن به رکورد 2004 و 2005 نرسیده اند.

این که آیا شما Lely Resort را به خانه دائمی خود یا خانه زمستانی خود تبدیل کنید در صورتی که می خواهید خانه خود را در جاده تغییر دهید این زندگی تفریحی شیوه ای چشمگیر از خواص فروش و یک بازار فروش سالم را ارائه می دهد. بسیاری از خریداران در بازار با یکی از بسیاری از آپارتمان ها و یا خانه های شهر در بخش Olé برای تعطیلات یا خانه ثانویه شروع می کنند. از آنجا که مدت طولانی در ناپل اقامت دارند یا نزدیک به بازنشستگی هستند بسیاری از آنها یک خانواده را برای یک خانواده انتخاب می کنند تا هنگام دیدار فرزندان و نوه های خود را بسازند.

باشگاه بازیکنان با داشتن امکانات تفریحی و تفریحی خود یک جاذبه عالی برای دوستان و خانواده است و یک جریان ثابت برای بازدید کنندگان از دوستان شما را تضمین می کند. آپارتمان ها یک اقامتگاه شبانه هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا