Sea Temple Palm Cove – ساحل ساحلی و عجیب و غریب

[ad_1]

عجیب

Sea Temple Palm Cove یکی از موارد مطلوب ما است. مردم نه تنها به این دلیل که در Palm Cove دوست ندارند از Palm Cove استفاده کنند ، بلکه به این دلیل که می خواهند در Sea Temple بمانند ، همانطور که تماس گیرندگان به خوبی انجام می دهند ، گله می کنند.

گفتن اینكه شما در معبد دریایی در Palm Cove مانده اید ، “چیز” است. برای عادلانه بودن ، رفت و آمد مکرر شگفت انگیز است و به همین دلیل است.

ابتدا با ساحل بدون هیچ خیابان بین آن و اقیانوس روبرو می شوید. در Palm Cove ، توچال یکی از تنها دو نفری است که می تواند این ادعا را به اشتراک بگذارد. همه دیگران خیابانی بین آنها و ساحل دارند. با کمی قدم زدن در کنار تالار ، در Sea Temple Palm Cove ، شما در ساحل خواهید بود. جلو ساحل به معنای جلو ساحل است !!

تصور کنید که در یک ساحل گرمسیری دراز کشیده اید ، نخلستان در حال تابیدن در نسیم هستند و آب در امتداد لبه اقیانوس فقط چند متر با آب در جریان است.

دوم ، تفرجگاه دارای 3 استخر زیبا. در خدمت خانواده ها ، یک استخر کودکان امن با مراقبت از مادر و پدر وجود دارد. تعداد زیادی از آفتابگردان در این منطقه وجود دارند ، بنابراین بنشینید ، استراحت کنید و از دانستن اینکه فرزندانتان نمی توانند در آن قدم بزنند ، ایمن باشید.

جدای از استخر چشمگیر گراند لاگون ، استخر صمیمی تری نیز وجود دارد که در ماه های خنک تر سال گرم می شود. گفتن ماههای زمستان دشوار است زیرا هوای سرد در مناطق استوایی خنک نمی شود اما با آرام شدن استخرها ، استخر گرم بسیار استقبال می شود.

این سه استخر در اطراف نوار استخر ، مرکز رفت و آمد مکرر و دلیل پیاده روی هرگز به دهکده Palm Cove Village پیچیده شده اند. در اینجا شما می توانید خود را از لذت استخرها و یا استراحت در سالن های آفتاب برانگیزانید ، یک کاپوچینو صبحانه ، آب شاداب و یا کوکتل مورد علاقه خود داشته باشید. به صرفه جویی در مصرف انرژی با میان وعده های خوشمزه و حتی به اشتراک گذاشتن ظروف نیز اشاره نمی کنیم.

سومین مورد مطلوب در مورد Palm Cove Sea Temple Palm ، وجود انتخاب عالی انواع آپارتمان است. بدون شک ، شنا کردن یو پی اس کاملاً مورد علاقه است ، به خصوص برای خانواده هایی که فرزندان بسیار خردمندی دارند که می توانند جوانان را برای چرت زدن و خوابیدن در شب سبک کنند و مادر و پدر همیشه می توانند در یک گروه آسان از خانواده خود از فضای گراند لاگون لذت ببرند.

به نظر می رسد مانند یک برنده؟ طبق گفته مهمانان ما ، اینگونه است.

شما ممکن است کمی بیشتر از حریم شخصی را ترجیح دهید و پنت هاوس با تراس پشت بام اختصاصی ، جکوزی ، زندگی در فضای باز و عرشه آفتاب را انتخاب کنید. به دور از شلوغی و چشم های عجیب و غریب ، شما نزدیک به قله های درخت خواهید بود و هرچه طبیعت ارائه می دهد ، حتی ممکن است چشم اندازی به اقیانوس داشته باشید.

بین این دو گزینه شیب ، شما دارای آپارتمان های حیاط طبقه همکف ، استخر طبقه بالا یا آپارتمان های دارای نمای باغ هستید. یک آپارتمان یک ، دو و سه خوابه یا استودیوی کوتاه اقامت. چیزی برای همه.

اما عشق بیشتری در Sea Temple Palm Cove وجود دارد.

رستوران باشکوه معبد Tastes وجود دارد که مورد علاقه مردم محلی قرار گرفته و چندین بار آن را به تنهایی تجربه کرده است ، مطمئن باشید که این یک آدرس شایسته است. شب هیچ چیز مانند آرامش بخش در فضای غذاخوری در فضای باز در شب نیست زیرا شعله های آتش در پس زمینه روشن می شوند و مسیر را در کنار توچال و ساحل روشن می کنند. کمی رؤیایی کنید ، شما می توانید در هر جزیره گرمسیری در هر نقطه دنیا باشید.

سرانجام ، یک آبگرم لوکس Day Day Spa وجود دارد که به عنوان یکی از بهترین استراحتگاه های Palm Cove شناخته می شود. گذراندن وقت در دلسرد کردن خود و لذت بردن از انواع درمان های تسکین دهنده ضروری است در حالی که شما در Sea Temple Palm Cove هستید.

شیرجه رفتن به استخر شگفت انگیز کوکتل های کنار استخر ، استراحت در زیر نخلستان های ساحل و لذت بردن از ماساژ یا خوردن در خارج از خانه ، همه در نوک انگشتان خود در Sea Temple Palm Cove هستید. بیا دیگه !!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا