استراحتگاه های ساحلی و تعطیلات عجیب و غریب

[ad_1]

عجیب

در هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات خصوصی اگر مدت طولانی منتظر بوده اید ، محل زندگی مهم می شود. بهتر است از تعطیلات در سرزمینهای عجیب و غریب مانند سری لانکا – سرزمین خورشید و شن – در ویلاها و استراحتگاههای ساحلی لذت ببرید. چرا؟ در این سواحل همه سرگرمی های تعطیلات پنهان است.

در کنار ساحل ، استراحتگاه های ساحلی به صورت ایده آل واقع شده اند و با آب و هوای مناسب ، می توانید از آن لذت ببرید. از طرف دیگر ، ویلاهای تعطیل نیز در مکانهای اصلی واقع شده اند ، یا به ساحل نزدیک یا نزدیک به شهر. بهترین چیز در مورد آن این است که در طول مدت اقامت شما فضای کافی و حریم خصوصی را برای شما فراهم می کند. آنها بسیار متنوع هستند و شما می توانید نوع خود را انتخاب کنید که احساس می کنید برای شما و دیگران که با شما سفر می کنند کار کند.

هنگام انتخاب استراحتگاه و ویلا به عنوان گزینه های مسکن ، باید چند عامل در نظر گرفته شود. این عوامل شما را در تصمیم گیری درست در پایان روز راهنمایی می کند. ما همچنین توصیه هایی برای اقامتگاه های تفریحی ساحل سریلانکا و ویلاها را در این زمینه ها درج کرده ایم.

سایت:

حتی اگر قصد اقامت در استراحتگاههای ساحلی را دارید ، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک ساحل یا استراحتگاه ساحلی داشته باشید. اقامت شما محیطی را که در طول تعطیلات خود در آن قرار خواهید گرفت ، تعیین می کند. این سایت همچنین می تواند شرایط اقلیمی و دسترسی به امکانات مهم را تعیین کند. Hotel Club Palm Bay یک بهشت ​​آبی است که مشرف به دریا است. احاطه شده توسط باغ های سرسبز و دریاچه ، برای کسانی که در نظر گرفتن یک تعطیلات آرام و تجدید پذیر ، مقصد خوبی است. Weligama Beach Resort به عنوان پس زمینه در ساحل ساحلی واقع شده است. همچنین در نزدیکی مرکز بخشدار ماتارا واقع شده است.

امکانات اسکان:

اینها امکاناتی است که می توانید در حریم خصوصی اتاق خود از آنها لذت ببرید. امکانات ارائه شده شامل وسایلی نظیر یخچال ، سشوار ، میز ، میز ، قهوه ساز و اینترنت در بسیاری موارد دیگر. با نگاهی به امکانات خود ، انتخاب شما را با توجه به نیازهای خود راحت تر می کنید و در نتیجه اقامت راحت و بدون دردسر را تضمین می کنید. Paradise Road The Villa Bentota یک هتل بوتیک ویلایی به سبک ویلا در سری لانکا است. این هتل شامل 15 اتاق و سوئیت مجلل با امکانات مدرن است. امکانات اسکان شامل تهویه مطبوع ، Wi-Fi و … می باشد. همچنین دارای استخر خصوصی ، رستوران ، مغازه ها و خدمات شاتل فرودگاه.

امکانات:

البته استراحتگاه ها و هتل ها امکانات مختلفی را در مکانهای مختلف در اختیار شما قرار می دهند. آنها نقش مهمی در آنچه می توانید انجام دهید و در طول تعطیلات لذت ببرید ، بازی می کنند. به عنوان مثال ، یک رستوران ، بار ، مرکز تناسب اندام ، اسپا ، آرایشگاه و موارد دیگر را در نظر بگیرید. در میان اقامتگاه های ساحلی سریلانکا ، اگر دوست دارید ماجراجویی و فعالیت داشته باشید ، در ساحل Era Beach و Club Palm Bay Hotel Blue اقامتگاه تفریحی قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی که دارد ، ورزشهای آبی مانند غواصی ، وزش بادی ، قایقرانی و ماهیگیری را ارائه می دهد.

نرخ اجاره:

هزینه ها برای هتل های بوتیک ، خانه های تعطیل ، استراحتگاه و ویلا متفاوت است. اگر به حریم شخصی بیشتری احتیاج دارید ، باید آماده پرداخت نرخ کرایه بالاتر برای اتاق خود و امکاناتی باشید که با آن همراه هستید. به عنوان مثال ، رفتن به ویلا از انتخاب اتاق هتل گران تر است. از طرف دیگر ، می توانید حریم خصوصی و انعطاف پذیری بیشتری را در یکی نسبت به دیگری پیدا کنید. هنگام در نظر گرفتن نرخ اجاره ، باید گزینه های خود را بر اساس تسهیلات ارائه شده در مقابل برخی از هزینه های اجاره بها بسنجید. با این حال ، شما می خواهید به دنبال کاری باشید که بتوانید از پس آن برآیید.

اتاق های سبز و ویلای Meedum دو خانه با بودجه و ویلای بودجه در سری لانکا است. اگر به دنبال تفرجگاه ساحلی هستید ، هتل اودکی و پارک بهشتی به بودجه شما آسیب نمی رساند. افرادی که به دنبال افزایش بودجه خود هستند ، می توانند بین Amanwella Resort و قلعه را انتخاب کنند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا