تعطیلات ماه عسل مکزیک

[ad_1]

عسل | مک

مکزیک ، کشوری سرشار از هنرها و فرهنگهای باستانی و از لحاظ استراتژیکی بین گواتمالا و ایالات متحده واقع شده است ، مقصدی ایده آل برای یک ماه عسل عاشقانه در مکزیک است. این سرزمین زیبا از نور خورشید ، دریاهای آبی روشن ، سواحل سفید کریستالی ، کوه های چشمگیر و چشمگیر ، آتشفشان ها و بوته های حیوانات وحشی عجیب و غریب ، ماه های ماه عسل را برای دیدن و انجام کارهای بسیار زیادی ارائه می دهد. در واقع ، مکان هایی مانند Cancun ، Cozumel ، Puerto Vallarta و Acapulco جزو رمانتیک ترین استراحتگاه های ماه عسل در مکزیک به حساب می آیند. کمی همه چیز را از عاشقانه گرفته تا ماجراجویی و همچنین لحظات منزوی از هنر و تاریخ در مکزیک پیدا خواهید کرد.

رمز و راز تعطیلات ماه عسل در مکزیک ، نوه ها را با خاطره های عاشقانه ای فراموش نشدنی از خود دور می کند. غذا خوردن در لحظات شگفت انگیز و شگفت انگیز آهنگ های عاشقانه سه گانه صمیمی و صمیمانه برای سه مکزیک در رستوران های باغ و رقص زیر نور ماه عاشقانه فقط مقدمه ای برای عاشقانه در مکانی عجیب است.

علاوه بر این ، فعالیت های خرید نیز از این امر مستثنا نیستند ، و صرف چانه زنی در بازار شورشیان Zona Rosa برای کارهای هنری نفیس مکزیک – سفال های معتبر ، جواهرات و پتو – آسان و سرگرم کننده است. برای قدم زدن در شهری که قرن ها در آنجا ایستاده است ، بروید و به غواصی بپردازید و یا فقط بر روی ریورای معروف مکزیکی در کانکون آفتاب بزنید و از تورهای مایان در جنوب کویینتانا رو در مکزیک در یک تور سوارکاری بازدید کنید.

زوج هایی که عاشق حریم خصوصی ، آرامش و دلسوزی هستند ، این خدمات را که توسط اکثر اقامتگاه های ماه عسل در مکزیک ارائه می شوند ، پیدا می کنند. انواع اقامتگاههای تفریحی مختلف در سراسر مکزیک وجود دارد ، مانند Celba del Mar Spa ، Cancun Caribe Resorts و ویلا در Cancun ، Fairmont Acapulco Princess در Acapulco ، Las Rocas Resort و Ensenada ، Resort Beach Resort در Cozumel و Resort آبگرم وستین در پورتو والتارا. در این استراحتگاه ها مطمئناً با مشاوران حرفه ای می توانید از امکانات عالی در درمان های آبگرم ، سونا ، سونا ، جکوزی و مراکز تناسب اندام برخوردار شوید. در حقیقت ، بسیاری از این استراحتگاه ها ، مناطق اختصاصی ماساژ مضاعف را برای زوج ها ارائه می دهند.

ماه عسل مکزیک بدون بازدید از شهرهای عجیب و غریب در مکزیک ناقص است ، هر کدام غذای مخصوص به خود را از جاذبه های منحصر به فرد ارائه می دهند. به عنوان مثال ، کابو سان لوکاس با پناهگاه طبیعی مرموز و جذابیت عاشقانه خود جمعیت زیادی را به خود جلب می کند. كانكون هم پیچیدگی و هم تاریخ و همچنین سواحل زیبا و آب دریا روشن را ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، پورتو والتارا ترکیبی عاشقانه از مکزیک سنتی و پناهگاه های مدرن را ارائه می دهد. آکاپولکو کاملاً مشهور است و به درستی از آن به عنوان “سد بزرگ” و “مروارید اقیانوس آرام” یاد می شود ، یکی از زیباترین خلیج های عاشقانه جهان را به همراه سواحل زیبا و مناطق طبیعی فوق العاده ارائه می دهد.

سرانجام ، برای لذت بردن از فرهنگ معتبر مکزیک ، گوادالاجارا مکانی است که باید با تمام فعالیت ها و امکانات مدرن که فقط یک شهر بزرگ ارائه می دهد کامل باشد. شهر Ensenada با افتخار به عنوان “سیندرلا اقیانوس آرام” شناخته می شود و یک مقصد محبوب ماه عسل است که از طریق زمین ، هوا و دریا به راحتی قابل دسترسی است. علاوه بر این تنها 90 دقیقه با سن دیگو ، کالیفرنیا فاصله دارد. این رفت و آمد مکرر هوای گرم مدیترانه ای را با گذشته ای عاشقانه و همچنین فعالیت های عالی فرهنگی و ناهار خوری به همراه دارد.

با داشتن تعداد بیشماری مقصد عاشقانه که توسط مکزیک ارائه شده است ، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای تعطیلات عاشقانه است. ماه عسل مکزیک مطمئناً یک تجربه عاشقانه فراموش نشدنی خواهد بود که زوج ها را با خاطراتی شاد و پرتحرک و ماندگاری پر از زندگی خواهد کرد. در حقیقت ، این مقصدی است که نباید از دست برود!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا