کرایه های Praia D’el Rey – تعطیلات تابستانی در ساحل نقره ای پرتغال

خانواده ها و زوج هایی که برنامه های تعطیلات تابستانی خود را نهایی نکرده اند ، باید یک تعطیلات جذاب و منزوی را در سواحل نقره پرتغال در نظر بگیرند. چیزی در پرتغال وجود دارد که باعث می شود شما می خواهید سرعت خود را کند و زندگی را دوست داشته باشید. در حالی که پرتغال یکی از گرم ترین میانگین های سالانه اروپا را دارد ، ساحل نقره تا حد زیادی از درخشش گردشگری جلوگیری می کند ، ضمن اینکه میراث غنی و سنت های فرهنگی خود را حفظ می کند.

نقره

اجاره ملک نقره ای ساحل بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات عالی تابستانی است. مردم پرتغالی همیشه ارتباط نزدیکی با دریا و رابطه عاشقانه ملی خود با غذاهای دریایی منعکس شده در غذاهای سنتی داشته اند. اگرچه غذاهای پرتغالی اغلب ساده است ، اما از طریق مجموعه ای از ادویه جات به دست آمده از کلنی به مستعمره زنده می شود و این اطمینان را می بخشد که تمام وقت احساس ولع ، میل و اشتیاق می کنید.

اگرچه یک فرصت عالی برای استراحت و آرام کردن بازدید کنندگان از سواحل سیلور وجود دارد ، بسیاری از آنها از راه دور و دور سفر می کنند تا طیف گسترده ای از استراحتگاه های تفریحی واقع در سواحل سیلور سیلور را تجربه کنند.

اگر می خواهید تجربه “واقعی” پرتغال و جو محلی اما در یک مکان تفریحی لوکس را تجربه کنید ، کرایه های Praia D’el Rey یک مقصد مهم تعطیلات در هر سنی است که دارای زمین های گلف و سواحل است. امکانات اجاره پریا دل ری شامل هتل پنج ستاره ماریوت ، یک مرکز تنیس ، یک زمین گلف قهرمانی 18 سوراخ و یک زمین فوتبال حرفه ای است که به طور مرتب توسط تیم ملی پرتغال استفاده می شود.

خوشبختانه ، Praia del Rei در آستانه جاذبه های توریستی مانند شهر قرون وسطایی Obidos و Lake Obidos قرار دارد که برای فعالیت های تفریحی دریایی پر از آدرنالین ایده آل است. گردشگرانی که به چیزهای ظریف در زندگی علاقه مند هستند ، از بازدید از بندر ماهیگیری خوشمزه Peniche و منطقه شراب بوتیک Bomberral قدردانی می کنند.

اجاره Praia D’el Rey ترکیبی از اوقات فراغت ، آرامش و فرهنگ بی نظیر را در سرتاسر اروپای غربی ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا