[ad_1]
بازاریابان در سراسر جهان برای افزایش فروش از ماشین های پاسخ دهنده پیگیری استفاده می کنند. با این حال بسیاری برای نوشتن یک سری پیام قانع کننده تلاش می کنند. اجازه ندهید که این امر مانع سهم سود شما شود! این دستورالعمل ها را چاپ و دنبال کنید؛ به زودی درخشان دنبال خواهیم کرد.
(نمونه هایی از این مقاله از محصول داستانی کود سبز چمن باغ استفاده می کند. هرگونه شباهتی با محصولات واقعی یا ناخواسته.)
اولین پیام – مزایای بزرگ:
بسیاری از فروش های این سریال پس از اولین پیام دنبال می شوند. این پیام را کوتاه نگه دارید. برای تجسم بخش بزرگی از بزرگترین مزایای شما فقط باید 500 کلمه استفاده کنید. به عنوان مثال بخشی از اولین نامه کود سبز چمن باغ شاید:
باغ بارور: کود باغ سبز تنها در دو هفته به شما یک باغ سبز می دهد! چگالی تا 50٪ افزایش می یابد …
بیشتر قهوه ای: تماشای باغ خود را به 3-5 رنگ از سایه های سبزتر با درمان های منظم دریافت کنید.
پیام 2 – ایجاد نیاز:
از پیام دوم خود برای توضیح دلیل ضروری بودن محصول خود استفاده کنید. ابتدا وضعیتی را که منجر به نیاز به محصول شما می شود روشن کنید.
سپس نشان دهید محصول شما این نیاز را برآورده می کند. مثلا:
مراتع در سرتاسر کشور خسته کننده به نظر می رسند. صاحبان خانه آب را خرد می کنند و آب می شکنند. با این حال نه کسانی که از کود باغ سبز استفاده می کنند! آنها چمنزارهای سرسبز و زیبایی ساخته اند
پیام 3 – بحث ابزار:
در پیام سوم خود به مشتری بالقوه نشان دهید که او چگونه از محصول شما استفاده می کند. وسایل یا مواد پشتیبانی را در اختیار شما قرار دهید. در صورت کمپوست باغ سبز پری بخشی از این پیام ممکن است باشد:
این روش درمانی کمربند تازه کننده ای است: کافی است در انتهای شیلنگ باغ خود ضسبنسرس موجود را ببندید و آبپاش ایجاد کنید. هر هفته به مدت 15 دقیقه اسپری را اجرا کنید. بعد از تنها یک بار درمان بهبود خواهید دید!
پیام 4 – مجاز:
پیام چهارم را برای محصول بی نظیر خود شخصی کنید. یکی از این ایده ها را امتحان کنید:
- آیا مطالعه پرونده مشتری دارید؟ این مکان بسیار خوبی برای آن است
- آیا محصولات رایگان می فروشید؟ جزئیات یکی از آنها در اینجا است.
- فروش یک محصول در دنیای واقعی؟ در حال حاضر توضیح در مورد حمل و نقل / ردیابی.
- میز آجری و ملات دارید؟ از یک مشتری بالقوه برای بازدید دعوت کنید. مسیرها را درج کنید
- آیا شما شخصاً بخشی قابل مشاهده از نام تجاری خود هستید؟
CV خود را اینجا وارد کنید.
پیام 5 – سوال؟ نظرات ؟:
مشتری بالقوه ممکن است منتظر خرید باشد تا اینکه چیزی خاص را توضیح دهید. با یک سوال فوری می توانید چرخه فروش را تا انتها سرعت بخشید.
در صورت سؤال از مشتری بالقوه خود پیام پنجم را شروع کنید. راه های مختلفی برای رسیدن به شما از جمله ساعات کار و منطقه زمانی به او ارائه دهید.
از بقیه پیام پنجم استفاده کنید تا به برخی از سؤالاتی که مشتریان بالقوه شما اغلب از آنها سوال می کنند پاسخ دهید. مثلا:
آیا شما در مورد باغ سبز سرسبز خود با کود باغ سبز علاقه مند هستید؟ امیدوارم که چنین باشد! اجازه دهید چند سؤال از مشتریان خود در گذشته بپرسم.
پیام 6 – گواهینامه ها:
با ششمین پیام خود مشتریان رضایت خود را نشان دهید. بسیاری از بهترین گواهینامه های خود را انتخاب کرده و آنها را در اینجا لیست کنید. به دنبال نقل قول از مشتریانی باشید که آشکارا نسبت به محصول شما اشتیاق دارند اما هنوز هم منطقی به نظر می رسد. به عنوان مثال انتخاب کنید:
من از کمپوست باغ سبز احساس هیجان می کنم! فقط دو هفته است و باغ من از سالهای قبل بهتر به نظر می رسد.
بجای:
کود باغ سبز یک معجزه است! من پشت روزها به یک علفزار نورد تبدیل شده ام – و این قطعه صاف شده است!
(توصیفات موجود در این مقاله شامل مثالهایی است شما با این حال شهادت باید واقعی باشد. جعل گواهینامه ها غیرقانونی است.)
پیام 7 – آخرین فرصت:
پیام نهایی شما به عنوان یادآوری نهایی محصول شما خدمت می کند. به طور خلاصه بارزترین ویژگی های آن را تکرار کنید. سپس توضیحات و یا یک مطالعه موردی بسیار کوتاه را ارائه دهید. این پیام را به اطلاعات مخاطب خود نزدیک کنید. پیام نهایی برای محصول ما ممکن است باشد:
در طی چند هفته گذشته من شنیده ام که چگونه کود باغ سبز می تواند باغ شما را تغییر دهد. مأمور داستی دن آن را امتحان کرد و می گوید باغ من هرگز بهتر از گذشته به نظر نمی رسید …
پیگیری نبوغ
اتوماسیون بدان معنی است که پیگیری خوب نباید طولانی طول بکشد. اکنون ایجاد یک موضوع به همین سادگی است!
[ad_2]