ارائه معماری سه بعدی – مقدمه

رندر سه بعدی معماری پرطرفدارترین و محبوب ترین فناوری است که امروزه در صنعت معماری مورد استفاده قرار می گیرد. این امر زمینه ساز مهندسی شده و معمولاً به عنوان ابزاری برای بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. نمای سه بعدی معماری بسته به کاربرد آن به چندین سرویس تقسیم می شود. می توان از آن برای ایجاد تصاویر با زوایا و تنظیمات مختلف انیمیشن پیک نیک مدل سازی محصول و غیره استفاده کرد.

تکنیکی که برای افزودن بافت و ایجاد جلوه واقع گرایانه به کار می رود Rendering نام دارد. این می تواند فقط یک برنامه فیزیکی یا یک عکس واقعی باشد. ارائه عکس واقع گرایانه به واقعی شدن عکس کمک می کند. با جلوه های نورپردازی کاربرد مواد و نمایشگر با کیفیت بالا که جذابیت بصری عالی به هر نوع بینایی می بخشد مشخص می شود. تجسم 3D معماری یک مفهوم ساختمان است.

در زیر خدماتی ارائه شده است که می توانند زیر چتر معماری ارائه شوند.

برنامه داخلی و خارجی:

ارائه داخلی و خارجی شامل ارائه داخلی و خارجی است. این شامل برنامه های کف سه بعدی مبلمان و وسایل جانبی مناظر اجسام آب صحنه های روزانه و شبانه و غیره است. این می تواند یک منظره ویلا زمین گلف زمین گلف و غیره باشد. این نماها می توانند به عنوان ابزاری برای تجسم و تجسم عالی برای چگونگی ظاهر ساختمان به نظر برسد و یا از نظر ظاهری مانند محیط اطراف پس از ساخت و ساز استفاده شود.

مونتاژ عکس:

مونتاژ عکس ترکیبی از یک وب سایت موجود و یک مدل سه بعدی ارائه شده است. ما می توانیم خانه ساختمان یا ویلایی را با پیشینه موجود قرار دهیم و ببینیم چگونه به نظر می رسد. این به معماران کمک می کند تا تعیین کنند که آیا یک سایت خاص برای ساخت و ساز مناسب است یا نه. این می تواند به تعیین رنگ دیوارهای بیرونی و سایر عناصر ساختمان کمک کند.

مبلمان و لوازم جانبی:

نمای سه بعدی معماری همچنین شامل مدل سازی و نمایش مبلمان و وسایل. این برای طراحی داخلی بسیار محبوب است. ترکیب رنگ متنوعی بافت مواد و غیره را می توان برای مدل استفاده کرد.

انیمیشن و پیاده روی:

پیاده روی معماری یک تور مجازی را در داخل یا خارج از ساختمان به ما می دهد. این بیشتر به عنوان یک نمایش یا ابزار بازاریابی برای افزایش فروش آپارتمان یا ویلا استفاده می شود. مشتری می تواند فیلم یا انیمیشن ایجاد شده برای شناسایی حضور مجازی در ساختمان را مشاهده کند. کلیپ های ویدئویی متحرک کلیپ های ویدئویی متحرک هستند که می توانند از 30 60 90 ثانیه با زوایای دوربین در مکانهای مختلف قرار بگیرند تا نمای کلی از فضای داخلی یا خارجی آن ارائه شود.

رندر سه بعدی معماری برای ارائه موارد زیر استفاده می شود:

1. آپارتمان های مسکونی

2. خانه های مجرد خانوادگی

3. ساختمانهای اداری

4- استراحتگاه ها و کلوپ ها

5- ویلا و آپارتمان

6. رستوران و هتل

7. منظره

8- مدارس و دانشکده ها

9. مراکز خرید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا