سایت های تولید مد تابستانی در کیپ تاون

[ad_1]

کیپ تاون به دلیل ویژگی جهان وطنی و سواحل چشمگیرش مقصد مورد علاقه برای تولید فیلم های مد است. محصولات اروپایی و آمریکایی از اکتبر به بعد به آفریقای جنوبی می روند و با استفاده از هوای تابستان هنگام ورود زمستان به خانه سال بعد به گروههای تابستانی می روند. اما کیپ تاون چیزهای بیشتری از نور خورشید و ماسه ارائه می دهد: مکانهای مختلفی باورنکردنی یافت می شود که تقریباً در هر عکس از خورشید مناسب است.

محصولات لباس شنا غالباً به سواحل می روند و انتخاب بسیاری از آن وجود دارد: سواحل ماسه ای سفید منزوی با سنگ های خیره کننده در کلیفتون. نخل های شیک و پر از نخلستان در کافه بیچ Camp شن و ماسه بلند سفید در شمال بلوouberg با شکل نمادین Table Mountain ایجاد شده که زمینه ای کامل را ایجاد می کند. سپس سنگها صخره ها سواحل در شبه جزیره تپه های ماسه ای وحشی وجود دارد و fynbos را در امتداد ساحل غربی و بسیاری از سواحل دیگر چه شهری و چه نخورده تهدید می کند.

ویلاهای خصوصی و خانه های لوکس با استخرهای پر زرق و برق در محیط های هیجان انگیز مکان جایگزین مناسبی برای سواحل برای تولید مد ایجاد می کنند. کیپ تاون مجموعه ای از خانه های بزرگ را دارد که برای اجاره عکس از مکان ها برای اجاره در دسترس است بنابراین فقط تعیین این که دقیقاً آنچه را که می خواهید انجام می شود. آیا او باید در دامنه کوه در پس زمینه باشد؟ استخر شنا احاطه شده با کاشی های چوبی یا کاشی های مایل به زرد یک سنگ معماری مدرن یا یک خانه تاریخی سنتی که در مراتع و باغ های گل سرخ پراکنده شده است؟ شاید شما باید مستقیماً در ساحل به ویلا بروید تا بهترین های هر دو جهان در یک روز فیلمبرداری ترکیب شوند؟

برای اینکه هنوز هم تولید به دنبال ایجاد حس ماجراجویی در محیط طبیعی است کیپ تاون این مناسبت را تحسین برانگیز می کند. جدول کوه و ذخایر طبیعت که در امتداد شبه جزیره کیپ وجود دارد بسیاری از مناطق کوهستانی را به شکل عالی ارائه می دهد.سپس مزارع شراب تاریخی به طور مستقیم در اطراف شهر وجود دارد که بسیاری از آنها با باغ های بالغ زیبا و همچنین باغ های تاکستان هایی با کوه های ناهموار در پس زمینه احاطه شده اند.

در واقع کیپ تاون گزینه های بسیاری را ارائه می دهد که معمولاً مشورت با یک شرکت تولید کننده محلی پیشرو برای کمک به تجسم عکاسی و مشاوره در مورد مکانهای مناسب در یک زمان خاص از سال منطقی است. با تجربه آنها می توانید طرف کیپ تاون را کشف کنید که متناسب با تولید فیلم شما باشد. چه به دنبال سحر و جادو باشید چه تمدن خنک شهری چه یک ماجراجویی وحشی یا یک گشت و گذار پیشرفته یا پیشرفته کیپ تاون همه اینها را دارد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا