تاریخ را در راز مخلوط کنید: به جزیره گرمسیری منورکا خوش آمدید

جزیره

[ad_1]

اگر به دنبال یک تعطیلات آرامش بخش هستید که مزایای یادگیری را نیز در بر می گیرد پس جزیره پانورامای منورکا در وسط مدیترانه لاجوردی انتخاب مناسبی است. این جزیره بالارس که به خاطر بناهای سنگی مگالیستی مشهور است تعطیلات شما را با یک اجاره زندگی جدید پر می کند.

سایت و نحوه رسیدن به آنجا

مینورکا همچنین با نام Menorca شناخته می شود یک جزیره کوچک در اسپانیا و نزدیک به یکی دیگر از جزایر زیبای مایورکا در مجمع الجزایر جزایر بالارک قرار دارد. نام منورکا برای نشان دادن تضاد با جزیره مجاور مایورکا داده شد. این جزیره صخره ای 50 کیلومتر عرض دارد. برای رسیدن به این مکان زیبا باید پرواز خود را به فرودگاه بین المللی منورکا بروید که حدود 4.5 کیلومتر با پایتخت ماهون فاصله دارد.

کارهایی که باید انجام شود وقتی منورکا

گذشته از استراحت در ساحل و لذت بردن از ماهی های صید شده محلی و ماهی های دریایی در رستوران های عالی اینجا مکانهای دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارد که می توانید از آن بازدید کنید. زیبایی یک منظره بکر نفس شما را خراب می کند و به آرامش کامل شهر حال و هوای تعطیلات شما را می بخشد.

Taluas:

بسیاری از بناهای سنگی مگلیتیک پراکنده در سراسر این جزیره وجود دارد که از فعالیت های بشر قبل از تاریخ سخن می گوید. شواهد مختلفی در مورد شهرکهای تالایوتی پراکنده در سراسر جزیره وجود دارد. سه نوع معماری وجود دارد که به روشنی در این مناطق موجود است و گمان می رود قدمت آنها به 2000 سال قبل از میلاد باز می گردد.

می توان تیارهای معروف به تالواس را دید که مختص جزیره منورکا است. طائول به معنای جدول به زبان کاتالان است که در این جزیره صحبت می شود. بسیاری از این لاله ها از دیرباز مدفون بوده و از دو صفحه سنگی عظیم تشکیل شده است. تولا توسط Torralba d’en Salort پیدا شد یکی از سیزده Taluas که پس از کشف منطقه در وضعیت سالم قرار داشت.

طوفان Menulcan در یک ظرف اسب اسب قرار می گیرند و از دو صفحه سنگی بزرگ تشکیل شده است. آنها با جهت جنوبی روبرو هستند و ورودی روبروی قسمت جلویی است.

اعتقاد بر این است که این طلوع برای اهداف مذهبی یا نجومی ساخته شده است. باستان شناس اسپانیایی ج. ماسکارو بصاریوس که طاولا ممکن است نمایانگر شکلی از خدای پولس باشد. باستان شناس مایکل هوزکین اظهار داشت که تولاها ممکن است به شکل باستانی فرقه شفابخشی اطلاق شود. در هر صورت با توجه به اینکه بین 1000 سال قبل از میلاد و 300 سال قبل از میلاد ساخته شده توسط ساکنان بومی فرهنگ تالایوتی ساخته شده است و هیچ سابقه کتبی از آن دوره پیدا نشده است ما باید به حدس و گمان های باستان شناسان بسیار اعتماد کنیم.

Navitas:

Navitas اتاق های دفن هستند که یک بار دیگر تنها در این جزیره منورکا واقع شده اند. آنها مانند یک قایق معکوس به نظر می رسند و نام آن را از دکتر خوان رامیس گرفته اند که به معنی همان زبان محلی است. Naveta d’Es Tudons مشهورترین Naveta است که در قسمت غربی جزیره واقع شده است.

این سازه ها دارای دو دیوار عمودی و یک دیوار ناقوس در وسط هستند. اعتقاد بر این است که این بنا در عصر برنز قبل از دوره طالع بینی ساخته شده است و اتاق زیرین برای ذخیره استخوان های مرده برچیده شده پس از خارج کردن گوشت از جسد استفاده شده است. اتاق فوقانی ممکن است برای خشک کردن لاشه ها استفاده شده باشد.

طلایوت:

تالایوت ها یا تالایوت ها در جزایر منورکا و مایورکا یافت می شوند و گمان می رود از آنها به عنوان برج دیدبانی یا برج های پیش بینی هوا استفاده می شود. قدمت آن به دوران برنز و تاکنون حدود 274 مورد از آنها در این منطقه کشف و کاوش شده اند. همچنین اعتقاد بر این است که برخی از این تأثیرات ممکن است برای محافظت از افراد بومی از تهاجم خارجی استفاده شود و از آنها به عنوان قلعه استفاده شود.

این جزیره اسرارآمیز برای تعطیلات تولیدی چیزهای زیادی را ارائه می دهد. مناظر دلپذیر شما را به پیاده روی دوچرخه سواری یا دوچرخه سواری در حین کاوش در خرابه های megalithic دعوت می کند. هیچ شیب تند وجود ندارد بنابراین سوار شدن با دوچرخه برای همه بی خطر است. می توانید به فکر آب و شنا باشید. غواصی قایقرانی قایقرانی و گشت و گذار نیز یک ورزش بسیار محبوب در این جزیره است. در کل این جزیره مملو از فعالیت ها و معماهای زیادی است که قطعاً شامل تمام مواد تشکیل دهنده ای است که باعث می شود تعطیلات شما فراموش نشدنی شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا