تختخواب و صبحانه – دهلی نو ، هند – ویلا شام نات

[ad_1]

Cham Nath Residence که در باغ های سرسبز و درختان سایه ای قرار گرفته است جذابیت های دنیای باستان و معماری استعماری را حفظ می کند. از سر و صدای و آلودگی مداوم شهر داخلی فرار می کند اما هنوز هم از بهترین آثار تاریخی شهر مانند قلعه سرخ جمعه مسجد و مرکز خرید معروف چاندی چووک با بازارهای عجیب و غریب و خطوط بادگیر در دسترس نیست.

میهمانان از کلیه امکانات یک اقامتگاه خانوادگی معتبر که قبلاً خانه مرحوم آقای شم نات بود – لذت می برند – که پس از آن به عنوان جاده معروف میراث نامگذاری شده است. شهردار دهلی وزیر برجسته دولت پاندیت جوالارالله نهرو بود.

محل اقامت ما در منطقه مسکونی Lines civil واقع در دهلی نو واقع شده است و با شکوه روزهای راج بنگالو با شکوه 10 دقیقه پیاده روی از دانشگاه معروف دهلی فاصله دارد. ویلای شم نات دارای 5 اتاق خواب مبله زیبا. همه اتاق خواب دارای بالکن / بالکن با حمام مدرن است. ما صبحانه رایگان قاره یا سنتی هند را پیشنهاد می کنیم.

یک فرصت عالی برای زندگی در هند در حالی که از اقیانوس پنج ستاره لذت می برید – یک پاسخ ایده آل برای آن دسته از بازدیدکنندگان که از تماشای خانه خود قدردانی می کنند.

اتاق شما از تمام راحتی هایی که در خانه خود استفاده می کنید مانند تلویزیون آسمان تهویه هوا و حمام های مدرن به سبک غربی برخوردار است. پس از یک روز خسته کننده از خرید و یا بازدید از بسیاری از جاذبه های گردشگری دهلی چرا یک وعده غذایی را در خانه که توسط سرآشپز خانوادگی عالی ما تهیه شده است تازه نکرده و از آن لذت می برید همچنین به عنوان یک گزینه اختیاری خوش آمدید. کسانی که به دنبال غذاهای قاره ای یا بین المللی بعد از یک روز خسته کننده هستند فقط باید بیش از آنکه در کنار جاده باشند قدم بزنند تا از رستوران معروف Oberoi Maidens معروف هتل میراث اصلی دهلی لذت ببرند.

http://www.shamnathvilla.com

اقامت در ویلا چم نات واقعاً خانه ای دور از خانه است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا