چه چیزی مایورکا را در اواخر زمستان به یک مقصد مسافرتی عالی تبدیل می کند؟

[ad_1]

تبدیل | مسافرت

مایورکا (همچنین با نام مایورکا نیز شناخته می شود) جزیره ای است که در سواحل مدیترانه واقع شده است. این بزرگترین جزیره در جزایر بالئاریک است و بخشی از اسپانیا است. بیشتر گردشگران برای لذت بردن از آفتاب و سواحل در ماه های تابستان به Majorca سفر می کنند. با این حال ، کمتر کسی می داند که در ماه های بهار ، پاییز و زمستان روش های بسیار دیگری برای لذت بردن از این آسمان روی زمین وجود دارد. این مکان در این فصول کمتر شلوغ است و تمام خانواده می توانند از بسیاری از فعالیت های در فضای باز در زمان رکود لذت ببرند.

بیایید نگاهی به برخی از فعالیتهایی که می توانید در ماه های زمستان در Majorca انجام دهید ، بپردازیم.

1) Serra de Tramuntana – این یک سایت میراث جهانی است که در سال 2011 توسط یونسکو اعلام شد. بنابراین اگر عاشق طبیعت هستید ، چند روز را با کاوش در این کوه کوه پیاده یا با دوچرخه بگذرانید. تکنیک های استثنایی برای توسعه کشاورزی در این منطقه در دامنه های شیب دار آن به کار رفته است و این فناوری ها که طی قرن ها توسعه یافته اند ، این جایگاه معتبر را برای این سایت به دست آورده اند.

همچنین می توانید در طول زمستان در این رشته کوه از بارش برف لذت ببرید.

2) حلال با قطار قدیمی- نکته جالب دیگری که می توان در طول زمستان در مایورکا انجام داد ، گرفتن قطار چوبی از پالما به شهر زیبای سولر است. پیاده روی قطار از میان کوه های ترامونتانا بسیار چشمگیر است و شما اصلاً احساس بازگشت نیاز به شهر خود را احساس نخواهید کرد. این مسیر توسط باغ های نارنج و مزارع لیمو احاطه شده است. جنگل های کاج وجود دارد و باغ های زیتون در سراسر این خط پخش شده اند. بعد از رسیدن به سولر ، می توانید در بازار محلی قدم بزنید و میوه و سبزیجات تازه ای تهیه کنید. از غذاهای محلی لذت ببرید و بعد از ظهر را با استفاده از مکان های Art Nouveau پراکنده در سراسر جهان سپری کنید.

3) Binissalem- اگر یک متخصص شراب هستید ، نباید سفر به این روستای کوچک را از دست بدهید. انواع انگور مانتو نگرو و کالت برای تولید شراب قرمز و مالت برای شرابهای سفید استفاده می شود. چند کارخانه شراب سازی معروف مانند Vins Nadal ، Macià Batle و Son Prim وجود دارد که می توانید در اوقات فراغت از آنها بازدید کنید. بزرگترین آنها خوزه فرر است. لطفاً قبل از سفر با این ملک تماس بگیرید تا آنها بتوانند برای گروه شما ترتیباتی ایجاد کنند.

4) ذخیره طبیعی طبیعت Salbuvera این تالاب در نزدیکی Port d’Alcúdia ، در سواحل شمال شرقی واقع شده است. بیش از 200 گونه پرنده وجود دارد که در این 4200 هکتار از اراضی دیده می شود. این مکان برای تماشای پرندگان ، دوچرخه سواری و پیاده روی بسیار مناسب است. برای حفظ حرمت مکان ، رانندگی در این منطقه ممنوع است. بنابراین دوره ها ، دوربین ها ، بطری های آب و بسته های مواد غذایی خود را طی کرده و برای بازدید از سفرهای کاوشگر ، گوسفندهای بنفش و شاهین های ائلونورا که در زمان های مختلف سال ظاهر می شوند ، به سفر خود بپردازید.

5) Lluc Sanctuary- در میان کوه های سرسبز Serra de Tramuntana ، Lluc Sanctuary میزبان شخصیت مادونا ، La Moreneta است. این مکان به عنوان مرکز معنوی مایورکا در نظر گرفته شده است. این رقم در قرن سیزدهم در آنجا یافت شد و اکنون این تعداد با یک تاج نگین تزئین شده است. بومیان این مکان را به عنوان یک زیارت احترام می گذارند و پایه و اساس این صومعه برای احترام به الهه گذاشته شده است. پیشکسوتان هر روز صبح و عصر برای آوای احترام به الهه ای که در ریحان قرن هفدهم نمایش داده می شود آواز می خوانند. قدم زدن در باغهای گیاه شناسی نیز بسیار طراوت خواهد بود و روز شما را با آرامش و آرامش پر می کند.

مکانهای دیدنی دیگری مانند باغ آلفابیا یا پارک ملی Cebrera وجود دارد. بسیاری از گردشگران احساس می کنند که پایان ماه نوامبر و آغاز دسامبر زمان مناسبی برای سفر به مایورکا است. نیازی به نگرانی در مورد جمعیت توریستی ، هزینه سفر در هتل ، بلیط هواپیما و غیره نخواهید داشت. حتی وقتی دما کاهش می یابد ، در این مناطق به دلیل ساحل دریا خیلی سرد نمی شود. طبیعت مایورکا فوق العاده است و بهترین قسمت سفر شما به مایورکا ، چه در زمستان و چه در تابستان ، کرایه ماشین و کشف مناظر دیدنی جزایر بالئاری است. تعطیلات خوش بگذره!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا