اقامتگاه های لوکس NZ – از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید

وقتی صحبت از اقامت لوکس در نیوزیلند می شود گزینه های زیادی برای انتخاب از سراسر کشور وجود دارد. برای شروع جستجوی اسکان در لوکس در نیوزیلند یا Aotearoa مائوری که به سرزمین ابر سفید بلند ترجمه می شود باید به دنبال چه چیزی باشید؟ خوب محبوب ترین انواع را می توان با جستجوی ویلا خوابگاه های بوتیک یا خانه های تعطیلاتی لوکس یافت. همچنین تعدادی راهنمای آنلاین وجود دارد که در این زمینه تخصص دارند اما همیشه خوب است که به خود وب سایت واقعی مراجعه کنید تا بدانید که چه چیزی ارائه شده است و اطلاعات بیشتری در مورد امکانات و موقعیت مکانی دارید.

صرف نظر از جایی که به نیوزیلند سفر می کنید خواه در جزیره شمالی یا جنوبی باشد و چه بسا جزیره دریایی مانند Waiheke یا Great Barrier شما می توانید اقامتگاههای مجلل را در این نزدیکی پیدا کنید. همین اقامتگاه ها افتخار می کنند هر آنچه را که برای تعطیلات خود لازم دارید از جمله اتاقهای لوکس اتاق خواب با ملافه های تختخواب مجلل و حمام های مجهز در اختیار شما قرار می دهند که اکثر آنها بسته به موقعیتی که در نیوزیلند دارند می توانند منظره ای خیره کننده از آب حومه یا کوهستان ارائه دهند. امکانات در اتاق شما متوقف نمی شوند و بیشتر اقامتگاه های مجلل دارای استخرهای شنا استخرهای گرم و فضای بیرون برای لذت بردن از صبحانه یا شام با زمینه مناظر خیره کننده است. برخی از آنها همچنین زمین تنیس یک سرآشپز شخصی و یک درمان زیبایی را ارائه می دهند.

گزینه های مسکن لوکس در جزیره جنوبی به دلیل موقعیت جغرافیایی و نسبت های متفاوت ساکنان نیوزیلند با جزایر شمالی متفاوت است. به عنوان مثال مسکن بوتیک در Wanaka Queenstown یا حتی Cromwell به دلیل مجاورت با آلپ های جنوبی احتمالاً نیازهای اسکی بازان و ویندوزفرم را تأمین می کند و به طور کلی در حومه ای منزوی با ویزاهای کوه خیره کننده قرار می گیرد در حالی که به عنوان مثال در جزیره شمالی از آن استفاده می شود. به دلیل تمرکز زیاد جمعیت ولینگتون کسانی را که به دنبال تعطیلات در داخل شهر در نزدیکی اماکن فرهنگی و تاریخی زندگی شبانه و سرگرمی هستند ممکن است در خود جای دهد. مکانی که برای اقامت خود انتخاب می کنید بخش مهمی از انتخاب محل اقامت شماست.

یک محل اقامتی مجلل مطمئناً شما را خراب می کند و کلیه وسایلی را که می توانید از آنها بخواهید در اختیار شما قرار می دهد و قیمت کافی است که شما را نیز به آرامش برساند. به عنوان مثال قیمت 1 تا 4 نفر برای مسکن اختصاصی می تواند در حدود 995 دلار باشد. شما می توانید با قیمت های مناسب اقامتی عالی را به دست آورید و به شما امکان می دهد یک تعطیلات واقعا آرامش بخش و آرامش بخش را که در آن خواب دیده اید داشته باشید.

اقامتگاه های لوکس در NZ در هر شکل و اندازه ای موجود است. چه در سفر به تنهایی چه با خانواده و یا دوستان و یا حتی در یک سالگرد یا ماه عسل یک اقامت بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی داشته باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا