نکاتی برای به دست آوردن بهترین منازل تعطیلات خود پذیرایی

پذیرایی از خود یک تجارت بزرگ است و شما هنگام انتخاب خانه های تعطیل برای انتخاب خود فاسد می شوید. خود پذیرایی اغلب گزینه اول برای خانواده ها است زیرا در مقایسه با هتل ها و استراحتگاه ها مقرون به صرفه تر است. کمترین دوره اجاره به طور کلی یک هفته است. اما اگر در فصل رکود بازدید می کنید می توانید یک خانه تعطیلات خود پذیرایی را برای دوره های کوتاه تر اجاره کنید.

دنبال چی میگردی…

در هنگام رزرو خانه تعطیلات خود پذیرایی بررسی کنید که آیا آپارتمان ها کاملاً سرویس شده اند و از بهترین مقصد توریستی خرید و ناهار خوری فاصله چندانی ندارند. همچنین بررسی کنید که آیا آپارتمان روزانه تمیز می شود یا خیر. برخی از ملزومات اساسی مانند حوله و ملحفه باید تأمین شود. باید یک آشپزخانه کاملاً مجهز فضای غذاخوری اتاق نشیمن با تلویزیون حمام با حمام و دوش اتاق خواب راحت با سشوار واشر / خشک کن تلفن آهن تخته اتو گاوصندوق شخصی و وای فای وجود داشته باشد.

می دانید چه می خواهید

شما باید بدانید که چه می خواهید تنها در این صورت می توانید مقصد مناسبی برای تعطیلات خود رزرو کنید. با دیدن تصاویر زیبای ملک یک ملک رزرو نکنید. برخی دیگر از عوامل مانند تعداد اتاق خواب و سایر امکانات رفاهی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال بررسی کنید که آیا مکان پارکینگ وجود دارد یا خیر. آیا آسانسور یا پله فقط در مسکن وجود دارد؟ قبل از اینکه به خانه های زیبا در تصاویر بیفتید به آن فکر کنید. شما نمی خواهید در مکان های کوچک و با تخت های بسیار کوچک به پایان برسانید (به خصوص اگر قد بلندی داشته باشید تختخواب بزرگ باید در صدر فهرست اولویت های شما قرار گیرد).

سایت شما

قبلاً به اهمیت سایت اشاره کردیم. یک تحقیق کوچک در طولانی نگه داشتن جستجوی شما بسیار طولانی خواهد بود. شما می توانید در مناطق توریستی بمانید یا اگر می خواهید از جمعیت دور نشوید یک خانه تعطیلات خود پذیرایی را در یک منطقه مسکونی انتخاب کنید. می توانید از Google Maps برای مکان یابی استفاده کنید. از خانه های نزدیک خیابان اصلی یا نزدیکی کلوپ های شبانه اجتناب کنید.

هدف از اقامت شما چیست؟

ایده یک تعطیلات کامل در افراد مختلف متفاوت است. برخی در جستجوی مکانی آرام و ساکت و دور از جمعیت دیوانه هستند. آنها دوست دارند در یک ویلا کشور زیبا مخفی شوند. برخی دوست دارند در مرکز فعالیت قرار بگیرند. آنها دوست دارند هنگام تعطیلات کارهای زیادی انجام دهند. بنابراین اقامت خود را بر این اساس انتخاب کنید.

بررسی ها را بخوانید سؤال کنید و به درخواست های ویژه رأی دهید

خواندن بررسی های آنلاین به شما کمک می کند بهترین مکانهای اقامتی را رزرو کنید. تعدادی بررسی طبقه بندی شده برای کمک به تصمیم گیری وجود دارد. این آسانترین راه برای شناخت ملک است. اگر برخی وب سایت ها رتبه بندی ارائه نمی دهند از آنها بخواهید که می خواهید بدانید. اما به طور کلی تمام وب سایت ها جزئیات کافی در مورد خاصیت موجود را ارائه می دهند. اگر هنوز راضی نیستید در پرسیدن سؤال ضرری نکنید. این یک معامله تجاری است و هزینه خدمات را می پردازید. بنابراین بر اساس نیاز خود سؤال کنید و درخواستهای ویژه خود را بیان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا