اسکان در Christchurch

[ad_1]

بازدید از جزیره جنوبی نیوزلند بدون گشت و گذار در کریستچراچ کامل نیست. این دومین شهر بزرگ کشور و همچنین دروازه ورود به جزیره جنوبی است. این شهر در حاشیه دشت های کانتربری هم مرز با تپه ها و اقیانوس آرام واقع شده است. شهر مرکزی و برخی از حومه شرقی آن دچار زمین لرزه شده اند اما آنها همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. کریستچرچ هنوز مکانی عالی برای زندگی کار و البته بازی کردن است!

اگر Christchurch را به عنوان مقصد تعطیلات بعدی خود انتخاب کنید مطمئناً از بسیاری از جاذبه ها و فعالیت ها لذت خواهید برد. Garden City دارای محیط طبیعی خیره کننده و تاریخچه ای الهام بخش است. برخی از کارهایی که می توانید در شهر مشاهده و انجام دهید بازدید از نمایشگاه تورهای موزه تماشای نهنگ و اسکی است.

اقامت یک یا دو روزه نیز مشکلی ندارد زیرا اقامتگاه های گردشگری زیادی وجود دارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که دریابید کجا جستجو کنید و انتخاب مناسبی را انجام دهید.

Christchurch برای هر سطح راحتی و بودجه شما اقامتگاههای متنوعی را با همه چیز فراهم می کند. انتخاب شما از لوکس بوتیک هتل ها متل آپارتمان ها خانه های تعطیل کوله پشتی و پارک های تعطیلات. برای کمک به یافتن محل اقامت مناسب آنها چیزی به نام Qualmark Stars دارند. از آن برای مقایسه اقامتگاههای مختلف استفاده کنید زیرا این یک مارک کیفیت رسمی برای گردشگری نیوزلند است. از Qualmark می توان برای مقایسه موارد زیر استفاده کرد:

هتل ها – تعدادی هتل لوکس در کریستیچچر با امتیاز 4 به علاوه 4 3 به علاوه و 3 وجود دارد. همچنین یک بوتیک زیبا و هتل های زنجیره ای بزرگ نیز وجود دارد. قیمت هر اتاق ممکن است از هتل تا هتل دیگر متفاوت باشد اما انتظار می رود هزینه های بیشتری را برای اقامت با منظره شهری عالی و امکانات کامل پرداخت کند.

اسکان خود پذیرایی همچنین آپارتمان ها کلبه ها یا کلبه های مستقلی پیدا خواهید کرد. این نوع اقامتگاه ها در نیوزیلند بسیار محبوب است و کریستچرچ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه قیمت آنها لزوماً پایین تر از اتاق های هتل نیست اما راحتی و حریم شخصی را که بیشتر ما در طول تعطیلات می خواهیم فراهم می کنند. اسکان های خود پذیرایی شامل یک تا دو اتاق خواب به علاوه یک اتاق نشیمن است و بنابراین برای تمام خانواده و مقرون به صرفه ترین برای اقامت طولانی ایده آل است.

متلل / مسافرخانه موتور – این در کریستچرچ بسیار زیاد است زیرا بسیار مقرون به صرفه است. اتاق ها دارای امکانات اولیه تمیز و راحتی خوبی هستند. این ایده آل برای کسانی است که می خواهند از شهر دور شوند و همه صداها و سر و صدایی که با آن وجود دارد.

کریستچرچ با داشتن منظره زیبا و شگفتی های طبیعی مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات است. با این حال قبل از گشت و گذار در شهر باید تصمیم بگیرید که نوع مسکن متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا