جهانگردی گوا – محل اقامت در Exotic Beach City

گوا به دلیل زیبایی زیبا سواحل ماسه ای طلایی معماری باستانی و گالری های رنگارنگ مشهور است و گوا یک استراحت عالی برای تعطیلات است. گوا دارای استراحتگاه ها و هتل های بسیاری برای پذیرایی از همه گردشگران محلی و بین المللی است که آنها را جذب می کند و اقامت توریست در این شهر را فراموش نشدنی می کند.

گوا شهری از سواحل است. گذراندن زمان در ساحل گوا می تواند بسیار آرامش بخش باشد و همچنین می توانید با مراجعه به یکی از استراحتگاه های معروف گوا که در یکی از سواحل بسیار گوا واقع شده است خود و اعضای خانواده را دلسرد کنید.

توچال ساحلی Ramada Caravela

Ramada Caravella Beach Resort یک مجموعه تفریحی پنج ستاره است که در ماسه های آرام ساحل Varka واقع شده است. این رفت و آمد مکرر ترکیبی از عجیب و غریب از زیبایی و زیبایی طبیعی را ارائه می دهد. این هتل با مزارع نخل احاطه شده است علاوه بر شش ویلا و چهار سوئیت 202 اتاق برای انتخاب دارد.

هر اتاق در Ramada Caravela Beach Resort دارای بالکن اختصاصی است که چشم اندازهای عالی از اقیانوس را ارائه می دهد. رستوران های تفریحی شامل هوت شرقی Castaways و Caranaval است. این رستوران ها می توانند یک تجربه ناهار خوری کامل ارائه دهند. همچنین استراحتگاه ساحلی دارای امکاناتی مانند خدمات کرایه اتومبیل برای گشت و گذار استراحتگاه ها گلف تنیس و ورزش های آبی است که می تواند استراحت و استراحت را در استراحتگاه تفریح ​​و آرامش خود قرار داده و او را احساس انرژی کند.

مشتری تفریحی و اسپا

Resort and Spa همچنین یک تفریحی ساحلی پنج ستاره است که قبلاً با نام Clarion The Beach شناخته می شد. این اقامتگاه در ساحل Benaulim واقع شده است و دارای 123 اتاق مبلمان خوب است. مهمان نوازی درجه یک است و مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات شما است. این اقامتگاه همچنین دارای امکاناتی مانند مرکز تجاری سالن ضیافت سالن بدنسازی اتاق کنفرانس و ورزش های آبی می باشد تا بتوانید تجارت را با لذت ترکیب کنید.

برای برآوردن جوانه های چشایی خود مله لان رستوران چند کافه Horizon رستوران کنار استخر و Watering Hole نوار استخر وجود دارد. تفریحگاه تفریحی و آبگرم Jupiter و همچنین قرار گرفتن در ساحل بسیار نزدیک به سواحل کلوا و مارگائو است. رفت و آمد مکرر به ایستگاه راه آهن و ایستگاه اتوبوس بسیار نزدیک است.همچنین امکانات کرایه اتومبیل توچال می تواند اطمینان حاصل کند که حمل و نقل مزاحم نیست.

بمبئی به صورت زمینی ریلی دریایی و هوایی به خوبی با گوا وصل شده است و می توانید برای یک آخر هفته بیکار از کشور بمبئی به ایالت سفر کنید. به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک مقصد توریستی گوا به خوبی با شهرهای دیگری مانند بنگلور و مانگالور ارتباط برقرار کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا