دیوید ویلا

[ad_1]

دیوید ویلا در سال 1981 در لانگرو آستوریاس متولد شد نتوانست فوتبال بازی کند. او به عنوان یک کودک خردسال استخوان ران راست خود را شکست اما برای عزم پدرش شاید ال گوجی (کودک) شاید به یکی از بهترین مهاجمان این ورزش تبدیل نشده باشد. پدرش اصرار داشت كه دیوید پای دیگر خود را در حالی كه مرد مناسب روی آستین او بود تقویت می كند. در نتیجه آن را قادر به بازی با چپ مانند راست و آن را تهدید مضاعف برای حریفان است.

داوید ویلا در حال حاضر به عنوان مهاجم بارسلونا و همچنین برای تیم ملی اسپانیا بازی می کند. این کودک اولین بازی خود را در سال 2000 در بخش سگوندا انجام داد و پس از رسیدن 38 گل عالی در 80 بازی لیگ به رئال ساراگوزا منتقل شد. وی در زمان حضور در ساراگوسا استایل بالای گلزنی خود را حفظ کرد و قبل از انتقال به والنسیا با 12 میلیون یورو در 73 بازی موفق به 31 گل شد. تیم والنسیا برای دومین بار در فصل 2007/2008 با کمک ویلا در کوپا دل ری موفق شد. سپس در سال 2010 بارسلونا ادعا کرد که آنها را برای 40 میلیون یورو در اختیار دارد.

اولین شروع او با تیم ملی اسپانیا در سال 2005 انجام شد. وی در چند قهرمانی مهم از جمله جام جهانی 2006 و یوفا 2008 شرکت کرد. داوید ویلا در جام جهانی سه گل و چهار یورو به ثمر رساند که جایگاه او را در تیم ملی تقویت کرد. در حقیقت ویلا یکی از بهترین گلزن های تاریخ تیم اسپانیا است و به عنوان بهترین گلزن جهانی در سال 2009 معرفی شد.

مانند بسیاری از بازیکنان فوتبال حرفه ای دیوید ویلا در دنیای امور خیریه نیز فعالیت می کند در کنار همکاران و میزبان مشاغل به دلایل ارزشمند است. علاوه بر این در سال 2008 او میزبانی اردوگاه آموزشی سالانه برای کودکان را آغاز کرد. کمپ دیوید ویلا یک اردوگاه سالانه است که بچه ها از آموزش با بازیکنان حرفه ای لذت می برند از جمله یک جلسه بسیار ویژه با بنیانگذار کمپ دیوید ویلا.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا