اخبار و مجلات بخش لیگ اسپانیا

[ad_1]

طی دو هفته گذشته در لیگ برتر لیگا هیجان و هیجان زیادی به وجود آمده است و اخبار و نتایج از زمان پایان فصل فقط دو هفته پیش سریع و خشمگین بوده است. بیایید نگاهی به تمام اتفاقاتی که طی چند روز گذشته افتاد بیاندازیم تا نگاهی ابتدایی به آنچه در سال آینده بخش Primera خواهد بود داشته باشیم.

بارسلونا تاج را حفظ می کند

بارسلونا موفق شد امسال با پیروزی برابر وایادولید 4-0 در دیدار پایانی فصل دوباره به لیگ برتر برسد. بارسلونا همچنین با جمع کردن 99 امتیاز در کل 38 بازی انجام شده موفق شد در لیگ دسته اول رکورد ثبت کند. لیونل مسی در این فصل بهترین گلزنان این فصل برابر بارسلونا را با 34 گل در لیگ و 47 گل در همه رقابت ها به عهده داشت و این رکورد باشگاهی را که رونالدو در فصل 1996-1997 به ثمر رساند پیوند داد. رئال مادرید با وجود داشتن بالاترین حقوق در تاریخ لیگ برتر تنها توانست مقام دوم را کسب کند. رئال مادرید با وجود داشتن یکی از بزرگترین گروه های بازیکنان تاکنون در یک تیم واحد در رده دوم سه امتیاز عقب مانده است.

حرکات تیم

فصل بعد لیگ قهرمانان یوفا در خانه والنسیا و سویا قرار خواهد گرفت زیرا هر دو تیم به ترتیب در پایان های سوم و چهارم خود به ترتیب در لیگ برتر قرار دارند. مایورکا گتافه با مقام پنجم فصل بعد در لیگ اروپا ششم به پایان رسید در حالی که وایادولید تنریف و زینک در رده دوم قرار گرفتند.

نقل و انتقالات تابستانی

ریکاردو کاستا در یک قرارداد چهار ساله آزاد به والنسیا منتقل شد. کاستا با لیل بازی می کرد اما ورود والنسیا به لیگ قهرمانان اروپا آنها را مجبور به انجام این قرارداد کرد. کاستا به Mehmet Tobal هافبک ترکیه که فقط چند هفته پیش به امضا رسیده بود برای تقویت تیم والنسیا در دیدار فصل آینده پیوست.

بارسلونا همچنان به قدرت خود ادامه می دهد زیرا آنها به توافق با رقیب والنسیا رسیدند تا دیوید ویلا را به تیم بارسلونا منتقل کند. ویلا معاینه بدنی خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون عضو تیم قدرتمند قهرمانی بارسلونا است. ویلا در 5 فصل گذشته خود 22 گل در این فصل به ثمر رسانده است و او را در صدر این دسته از لالیگا قرار داده است.

اتلتیکو مادرید که موفق به کسب عنوان افتتاحیه لیگ قهرمانان یوفا شد حرکتی را از امثال آرسنال Fran Merida به دست آورد. مریدا به مدت چهار سال در نقل و انتقالات رایگان به اتلتیکو مادرید می آید. مریدا از زمان پیوستن به آرسنال در سال 2005 بازی های بزرگی را مشاهده نکرده است.

سویل موهامادو دابو را از آس سن ایتین در انتقال آزاد گرفت. توافق داپو با سویل چهار فصل است. بخشی از قرارداد دابو شامل بند خرید 25 میلیون یورویی است. دابو تمام خط دفاعی قادر به بازی در هر دو طرف استادیوم است و فصل گذشته بیشتر وقت خود را در سمت چپ استادیوم سپری می کند.

تغییر آموزش

رئال مادرید از مربی مانوئل پلگرینی جدا شد تا ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید فصل آینده معرفی کند. پولگرینی به مدت دو سال در وسط قرارداد جدیدی که پیش از آغاز فصل گذشته امضا کرده بود در میانه بازی قرار دارد. مورینیو که در حال حاضر تا سال 2012 با اینتر میلان قرارداد دارد قبل از اینکه بتواند در خانه جدید خود با رئال مادرید مستقر شود باید با این تیم برنامه ای بسازد.

برای تمدید قراردادش

قرارداد یک ساله سرمربی اتلتیکو مادرید سریع سانچز فلورس تمدید شده است. بعد از کسب عنوان افتتاحیه لیگ اروپا فلورس اتلتیکو در فصل گذشته مادرید را به مقام نهم در لالیگا رساند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا