مبلمان کاج کون هیل

[ad_1]

ملحفه های کاج کون هیل آنی سلکه انواع مجموعه های اتاق خواب لوازم جانبی و لباس شبانه را به فروش می رساند. با نام Pine Cone Hill بسیاری از مارک های دیگر نیز وجود دارد که می فروشد از جمله Neutral Territory Mod Maisonette La Dolce Villa کیپ کالم The Bright Stuff Graphic Traffic Haute Lodge و Urban Treehouse. هر یک از این مارک های جداگانه چیزهای متفاوتی ارائه می دهند و در بازه های مختلفی با قیمت مناسب هستند اگر به دنبال خرید یک مجموعه اتاق خواب با کیفیت هستید تختخواب Pine Cone Hill راه صحیحی است.

اگر به دنبال یک پوشش دوتایی هستید Pine Cone Hill Duvet Cover متناسب با نیازهای شما است. این ماده می تواند در رنگ ها و مواد مختلفی از جمله پنبه کتان بامبو و مخمل به وجود آید. همچنین پالت های رنگی مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید از جمله بلوز مواد طبیعی قهوه ای خاکستری صورتی سبز نارنجی قرمز زرد و سیاه. از آنجا که کاملاً به تختخواب اختصاص داده شده است می تواند تعداد زیادی سبک رنگ و الگوی مختلف را به همراه داشته باشد. سبک های مختلفی شامل جامد گل نمودارها و نمودارها است. پوشش های لحاف آنها بسته به ماده ای که از آن ساخته شده اند رنگی که روی آن قرار گرفته و الگویی که روی آن قرار گرفته است در محدوده های مختلفی پوشانده شده اند. می توانید یکی از آنها را با قیمت تقریبی 140 دلار پیدا کنید اما می توانید یکی از آنها را با 700 دلار پیدا کنید. طبق بررسی ها روکش های دوتایی آنها باعث خوشحالی مشتریان شده است.

لحاف Pine Cone Hill Quilt نیز در صورتی که به دنبال تنوع گرم پتو برای زمستان هستید نیز گزینه ای است. لحاف از پنبه پلی استر یا ریون ساخته شده است. بسته به متریال مورد نظر شما قیمت های مختلفی را پرداخت خواهید کرد. پوشش های Pine Cone Hill مخصوصاً برای لحاف ها در هر جایی از 275 دلار تا 600 دلار متفاوت است و شما می توانید انواع مختلفی از سبک ها و رنگ ها مشابه گزینه های موجود در کاورهای دوتایی دریافت کنید. دوتایی آن تزئین شده است تا بتواند اتاق خود را در اطراف آن تزئین کند. شما می توانید پرده ها و کاورهایی با رنگ و الگوی مشابه را خریداری کنید تا بتوانید در کل اتاق هماهنگ و جریان داشته باشید!

کاغذهای کاج هیل کاغذ نمایش دیگری است که شما به احتمال زیاد از آن خوشحال خواهید شد. این ورق های مختلفی را به فروش می رساند بنابراین می توانید مطمئن شوید که مقالات شما با لحاف / لحاف شما مطابقت دارند. قیمت این اوراق از 104 دلار تا 254 دلار متغیر است. بسته به سبک / رنگ و مواد تشکیل دهنده برگها قیمتها تغییر می کنند. مجموعه ورق ها دارای روبالشی است بنابراین نیازی نیست آنها را جداگانه خریداری کنید. تشک Pine Cone Hill نامی قابل احترام در بین طراحان تشک است و طبق بررسی ها رضایت مشتری استاندارد است. بسته به میزان نیاز و چقدر می خواهید هزینه کنید بسته های مختلف یا اجزای جداگانه را می توانید پیدا کنید. اگر همه چیز را با هم بخرید به احتمال زیاد قیمت بهتری خواهید داشت از اینکه تمام مواد را جداگانه خریداری کرده باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا