Unika Pascal – شعر و نثر نویسی در بهترین حالت

[ad_1]

اويکا پاسكال در كتاب شاعرانه و نثر خود با عنوان سمفوني باردوليان فاش مي كند كه چگونه زندگي فرد مي تواند به عنوان يك آگهي براي خواننده استاندارد بيايد و شادي را براي دوستداران شعر به ارمغان آورد. سبک عملی اشعار برای چشم ها بسیار لذت بخش است و به هر خواننده اجازه می دهد تا واقعاً آنچه را که هر خط برای آنها بیان می کند را احساس کند. در داخل هر شعر طرحی و ساختاری پیدا خواهید کرد که خواندن آن آسان است. سبک نوشتن او خلاقانه اشعار را بسیار جالب و الهام بخش می کند.

با شروع اولین شعر در این کتاب عالی به خدا گوش بده 1985 با عباراتی از جمله من آنگونه که در سال 1985 به آن گوش کردم به آن گوش می کردم. مثل یک کودک راه را برای خواندن با طراوت و دلگرم کننده هموار کرد. در اینجا شما به ما می دهیم که قدرت دعا چقدر مهم است و اینکه با گوش دادن به صداهای وزوز که شما را احاطه کرده است دعوت به خدا صورت می گیرد.

شعر عالی دیگر نیمه ظهر گذشته است این یک شعر خواندن جذاب و متحرک است. پاسکال می گوید: هنگامی که سطل باران ظهر هر روز معین از چاه خدا بیرون می آمد … او آبشار ما را در وسط مثلث آسمانی قرار داد. تصور کنید باران مانند آبشار از آسمان بر شما می بارد. صحبت از ذهن بدن و روح؛ آیا می توانید احساس ضد عفونی کننده ای را که همراه آن است تصور کنید؟

او در شعر دختر غرور با زنان از همه نژادها عقاید و رنگ صحبت می کند. رسالت آن توانمند سازی زنان و نشان دادن معنای واقعی زنانگی به هرکدام از ما است. او در شعر زبانهای زنان 1825 به ژرفای شجاعت زنان در زمان خاصی از تاریخ می پردازد. او با قدرت در مورد قدرت زنان در خطوط صحبت می کند لطفاً شایعاتی را که زبانم را می چرخاند ببخشید زیرا من قانون سکوت را نمی دانم اما من این قدرت را دارم که باران را از آسمان بیرون بیاورم تا چشمانم را پاک کنم.

او در شعر خود با عنوان سمفونی باردیویلی فروتنی خود را نشان می دهد و به جهانیان ابراز تمایل خود را به دادن و دریافت عشق می کند. در سطرهای این شعر شگفت انگیز خود را پیدا خواهید کرد که فکر کنید چقدر مهم است که عشق را در زندگی خود داشته باشید و داشتن یک شخصیت خاص برای رشد با او باشید. در این متن آمده است: با تو می توانم تمام ستارگان را در آسمان شمارش كنم از ابرها استفاده كنم تا مسیری را ایجاد كنیم كه خدا را از آسمان پایین بیاورد تا عشق ما را برای زندگی متبرک كند تا او ما را به خانه دعوت كند. چه کسی در میان ما مایل نیست عشق دیگری با دیگری داشته باشد که خداوند او را نعمت و محافظت کند؟ این یک شعر بسیار پرتحرک است. شعری که همه دوستداران شعر از آن لذت می برند و از آن لذت می برند.

آنیکا پاسکال نویسنده ای است که هر عاشق تشنه مو یا عاشق مو از خواندن کارهای خود لذت می برد. با داستانهایی که به وجدان شما مربوط می شود و به شما اجازه می دهد دقیقاً همان چیزی را که در لحظه داستان احساس می کنید حس کنید. اگر واقعاً طرفدار کارهای پاسکال نیستید مطمئناً به محض نگارش این کتاب خواهید بود. این یک ضرورت برای مجموعه ادبی و شعری شماست.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا