جذابیت مزرعه مونتانا

[ad_1]

قبل از اینکه مونتانا در سال 1879 به یک کشور رسمی تبدیل شود در حال حاضر جامعه ای تاریخی را تأسیس کرده است. ایالت گنج کاملاً از اهمیت حفظ تاریخ آگاه است. در Montana Dude Ranchs می توانید این تاریخ را در عمل مشاهده کنید.

پس از جنگ داخلی کمبود گوشت گاو در شمال کشور رخ داد. گاوچران از تگزاس شروع به چرای دام برای راه رفتن به شمال کردند. مزارع دامی شروع به ظهور کردند و گاوچرانها در مونتانا به عنوان یك قطعه درآمدند. کابوی ها هنوز شکوفا هستند و می توانید در هر یک از مزارع بسیاری از مونتانا در حال کار و حتی کمک به آنها باشید.

مزارع ظریف مونتانا احساس غرب غربی را با همان اندازه دلخواه و مسافرتهایی که مسافر می خواهد فراهم می کند. رانش مهمان و مزرعه کار وجود دارد و کسالت هرگز گزینه نیست. اسب سواری سفرهای یک شبه بسته سوار بر چرخ دستی رانندگی با گاو و رقابت گاوچران ضروری است. برخی از مزارع در مونتانا حتی این فرصت را برای رفتن به ماهیگیری فراهم می کنند! اگر این هیجان زیادی دارد ممکن است کمی اسب بخورید و در کنار استخر داغ استراحت کنید؟ هرچه به دنبال تعطیلات هستید مزارع نفیس مونتانا می توانند آن را تهیه کنند.

به همین دلیل مونتانا کشور بزرگ آسمان خوانده می شود. شما نمی توانید مکانی زیبا تر برای سوار شدن به اسب ماهی یا اردوگاه پیدا کنید. به هر جهت که نگاه کنید مناظر وسیع کوه فضاهای باز و یک آسمان آبی وجود دارد که برای همیشه امتداد دارد. به اطراف نگاه کنید و زمین را تصور کنید همانطور که لویی و کلارک زمانی آن را دیدند. سپس سوار بر اسب شد و دید که چگونه کابوی در مونتانا باقی مانده است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا