سواحل و فراتر از آن در پاتایا

[ad_1]

پاتایا واقع در خلیج تایلند در حدود 150 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک یکی از استراحتگاه های تفریحی ساحلی در جنوب شرقی آسیا است. این مرکز مهمانی هیچ مانعی برای همه ندارد – از کسانی که به دنبال یک شب وحشی هستند تا علاقه مندان به تفریح ​​خانوادگی عالی. شهر تفریحی دارای بخش های اختصاصی ساحلی خاص خود با انواع ورزش های آبی غواصی و فرصت های زیادی برای سفرهای روزانه است. پاتایا یکی از توسعه یافته ترین تفرجگاه تایلند تعداد زیادی بازدید کننده را به سواحل خود جذب می کند.

سواحل

ساحل اصلی کلاه پاتایا در حوالی خلیج پاتایا است. گذشته از استراحت در زیر چترهای ساحلی بازدید کنندگان می توانند از طیف وسیعی از فعالیت ها از جمله گشت و گذار اسکی روی آب شنا شنا کردن اسنکوردلینگ قایقرانی بانجی پریدن و غواصی در آسمان لذت ببرند. کارهای بسیاری وجود دارد که می توانید در این نزدیکی ببینید و انجام دهید. این ساحل مملو از فروشندگانی است که اجاق گاز غذا و نوشیدنی می فروشند و خدمات ماساژ ارائه می دهند. علاوه بر این غرفه های غذا بارها و مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید سوغات خود را خریداری کنید. ساحل Jomtien در جنوب همچنین دارای همان امکانات اما گزینه ای نسبتاً ساکت است. ساحل ناکلوا به شمال خانوادگی دوستانه ترین ساحل پاتایا است.

فراتر از ساحل

برای فعالیت های بیشتر در مورد آبهای پرماجرا می توانید غواصی را امتحان کنید. گزینه های بسیاری از جمله دوره های غواصی PADI مبتدی وجود دارد. غواصان با تجربه تر می توانند غواصی های غواصی را کشف کنند. در روی زمین شما می توانید از دهکده فیل پاتایا دیدن کنید که در آنجا می توانید از یک نمایش فیل لذت ببرید و سوار بر یکی از پاچیدرم ها شوید.

تفریح ​​خانوادگی

روستای فیل پاتایا از هم جدا ریپلی آن را باور دارد یا نه مکان دیگری برای بزرگسالان و کودکان است. موزه ها شامل مجموعه ای هیجان انگیز از آثار باستانی معماها و اشیاء هستند که تأیید می کنند حقیقت غریب تر از داستان است. این موزه شامل ده نگارخانه موضوعی با بیش از 300 اثر هنری و اشیای مرموز از جمله دستگاه های شکنجه باستانی است.

سایر جاذبه ها

از پاتایا نیز می توانید سفرهای روزانه به جزایر کو لارن کو کروک و کو ساک را انتخاب کنید. شما می توانید گشت و گذارهای سازمان یافته ای را که توسط اپراتورهای تور ارائه شده است انتخاب کنید یا به تنهایی در یکی از قایق هایی که به طور مرتب از این جزایر از پاتایا سرو می کند بروید. این جزایر راحتی خیابان های شلوغ پاتایا را فراهم می کنند. snorkelling یک فعالیت مورد علاقه در این جزایر است.

غذا بخور

پاتایا به دلیل غذاهای دریایی محلی معروف است. مکانهای بسیاری وجود دارد که می توانید طعمه ماهیگیری تازه روز را در کنار سواحل در غرفه های خیابان بخورید. علاوه بر این بسیاری از رستوران های خوب وجود دارند که می توانید از یک شام عاشقانه لذت ببرید.

اقامتگاه

گزینه های اقامتی زیادی از جمله ساحل وجود دارد ویلا در تایلند با تمام امکانات ممکن از جمله استخر اختصاصی. افراد با بودجه می توانند اتاق هایی را پیدا کنند که متناسب با نیاز آنها باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا