خطوط جادویی از Uli Art Style

[ad_1]

Uli عبارت از توانایی افراد در طراحی خلاقانه است که ریشه در افسانه ها و تجربه آنها در زندگی در گذشته حال و آینده دارد. این در بهترین حالت بیانگر حال و هوای مصنوعی خود است حماسه جستجوی آن برای نظم جدید در دنیای معاصر. این شیوه هنری سنتی من است که در آن دوباره عاشق شدم و این یک افتخار است که در کار من اولوی را با شما در میان بگذارم. ثابت شده است که آگاهی از نقوش و نمادهای uli و کاربردهای آنها فرد را قادر می سازد تا با مصنوعات سنتی ایبو آشنا شود و به این ترتیب اعتبار و قضاوت زیبایی شناسی را ارائه می دهد. این فرهنگ یکی از اولین فرهنگهای شناخته شده جهان در واقعیتهای ثبت شده باستان شناسی است که برنز را به دست می آورد. (برنز ایگوبوکو).

می توان گفت که نمادهای Uli بطور گرافیکی نشان می دهند که چگونه شکل های ارگانیک به سمت خارج از هسته این عناصر به یک نقطه خط مثلث مربع و دایره ای که جهانی است برای دایره اطراف اقیانوس نشان می دهد که حاوی بازتاب هایی از دنیای روزمره است که توسط هنرمند مشاهده می شود. دقیقاً همانطور که دایره درونی واقعیت ناآشنا یا واقعیت آیینی وجود فرهنگی را منعکس می کند دایره بیرونی در تماس با واقعیت انسانی و زیست محیطی است که بیان می کند.

فعالیت های هنری در انگو بخشی از اولین تحولات استقلال کشور پس از سال 1960 در این کشور را تشکیل داد. محبوبیت داخلی و بین المللی برای رمان نویس ها نمایش نامه نویس ها شاعران منتقدان ادبی معماران هنرمندان موسیقیدانان و محققان رواج یافته است. همکاری های جالبی بین افراد ادبی و هنرهای تجسمی به ویژه در جنوب نیجریه صورت گرفت. تلاش این ذهنها و زندگی هنری آنها باعث شده است که یک بذر شکوفا از برداشت جهانی غیرمعمول به وجود آید. خدا را شکر به خاطر این ذهنهای بزرگ مشارکتهای برجسته خود را فراموش نخواهید کرد.

خلاقیت های اولی به مهارت های نقاشی وابسته بود که محتوای آنها تا حد زیادی به فرهنگ ایبو وابسته بود به خصوص بدن زن و به اصطلاح رنگ دیواری اولی و داستان ها جشن ها و اعتقادات ایبو. علاقه به اولی در دهه 1960 هنگامی که استقلال نیجریه احساس آزادی بیشتری از محدودیتهای استعماری در سنت های فرهنگی ایجاد کرد از طریق هنر معاصر با اوچه اوککه دوباره احیا شد. این دانشگاه در دهه 1970 در دانشگاه نیسوکا به طور کامل در بین معلمان و دانشجویان توسعه یافت و با علاقه دوباره به فرهنگ ایبو پس از جنگ ویرانگر یافران همراه بود.

نقوش اولی سنتی که بندرت بر روی بدن یا دیوارهای انسان کشیده شده است دارای کیفیت خطی قوی اغلب خمیده هستند. هنر از تضادهای فضای مثبت و منفی بهره می برد و تصاویر آن گاه به صورت گروه هایی از بهشت ​​ظاهر می شوند. صفات متن ترانه بیانگر هماهنگی و مختصر بودن است. این یک سبک هنری است که اغلب در آزادی و خودجوش ایجاد می شود. اوله میراث غرور است. نقوش Uli معمولاً به تصاویر زندگی روزمره ایگبو لوازم کشاورزی وسایل آشپزی گیاهان پرندگان حیوانات خورشید ماه و آجیل کولا اشاره دارد گرچه برخی از آنها طراحی خالص است. برای مناسبت های جشن و مهم هنرمندان ماهر ایبو برای افزودن زیبایی به بدن انسان و دیوارهای ساختمانها و مجتمع ها زخمهایی را رنگ آمیزی کردند. اولی راه خود را به محافل اجتماعی مدرن راه داده است. روی سطوح مجسمه سازی روی کاغذ مقوا و بوم روی دیوارهای خانه ها موسسات و گالری های جهان قاب و آویزان شده است.

Magic of Uli Lines که یک نقطه طولانی یا یک نقطه حرکت است امکانات بسیار زیادی دارد خصوصاً مواردی که به سرعت کشیده می شوند. گرافیک من به بررسی احتمالات و ترانه های خط می پردازد و از Uli نشات می گیرد. یک هنرمند اولیه به طور خودجوش هم در بدن انسان و هم بر روی دیوار کار می کند. پاک و تمیز کردن وجود ندارد. چیزهایی مربوط به کارهایی است که به طور خودکار انجام می شود نشاط و جذابیتی زیبا که توصیف یا تکرار را نادیده می گیرد.

تجزیه و تحلیل نقاشی و ترسیم از Igbo نشان می دهد که به نظر می رسد فضا سبک خط کوتاه بودن و خودجوش بودن ستون های سنت و میراث غنی هستند. این خصوصیات منحصر به فرد که من به دنبال آن هستم هم بصری و هم روشنفکرانه برای جای گرفتن کار من. شهودی زیرا در طی سالهای تحصیل و نگاه کردن به مجسمه سازی طراحی و نقاشی از Igbo جنبه های مختلف طراحی و نقوش مکرر در سیستم من جاسازی شده و اجتناب ناپذیر است که ضمن اجرای چالش های زیبایی شناسی من ناخودآگاه ظاهر شوند. شاید نیازی به اضافه کردن این نباشیم که آثار هنری بزرگ نتیجه ازدواج هماهنگ بین فکر و شهود است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا