Pension Dryoussa در Pythagorio ، ساموس

Pension Dryoussa که به سبک معماری محلی ساخته شده است یک انتخاب مکرر برای اقامت است نه تنها به دلیل داشتن صاحبان دوست و محیط راحت بلکه به دلیل موقعیت ممتازی که دارد.

فقط با یک استراحت از ساحل و قلعه Lykourgos Logothetis و کمتر از پنج دقیقه پیاده روی تا بندر زیبا که بیشتر کافه ها بارها و رستوران ها در آن واقع شده اند. خیابان اصلی که در آن می توانید تمام مغازه ها کرایه اتومبیل بانک ها و سوپر مارکت ها را پیدا کنید فقط 100 متر فاصله دارد.

Dryoussa Pension دارای 6 اتاق جادار و تزئین شده با زیبایی است که پنج مورد از آنها دو نفره و سه نفره است.

همه اتاق ها دارای بالکن اختصاصی (برخی با نمای دریا) توالت دوش تهویه مطبوع یخچال کوچک و کتری برقی هستند. دسترسی به اینترنت از طریق wi-fi در صورت درخواست و بدون هزینه اضافی در دسترس است.

هفته ها شش روز تمیز می شود و ملافه های تختخوابی هر سه روز یکبار عوض می شوند.

امیدواریم که اقامت شما در اینجا فراموش نشدنی باشد و ما به شما اطمینان می دهیم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا یک تعطیلات دلپذیر را برای شما رقم بزنیم.

درباره ساموس از ویکی پدیا:

ساموس این جزیره یونانی در شرق دریای اژه در جنوب Chios شمال Patmos و Dodecanese و در ساحل آسیای صغیر است که با 1.6 کیلومتر (0.99 مایل) از کنار تنگه میشال جدا می شود. این منطقه همچنین یک واحد ارضی جداگانه برای منطقه اژه شمالی است و تنها شهرداری برای واحد ارضی است.

در زمان های قدیم ساموس یک شهر خاص و ثروتمند و قدرتمند بود. این خانه در Pythagorio و Heraion of Samos قرار دارد یک سایت میراث جهانی یونسکو که شامل کانال یوپالینیان شگفتی از مهندسی باستان است. ساموس زادگاه فیلسوف و ریاضیدان فیثاغورس است پس از آن نظریه فیثاغورس فیلسوف اپیکوروس و اخترشناس آریستارکوس ساموس نخستین فرد شناخته شده ای به شمار می روند که پیشنهاد می کند زمین در اطراف خورشید بچرخد. شراب بالا در دوران باستان بسیار مشهور بود و هنوز هم در جزیره تولید می شود.

این جزیره مساحت 478 کیلومتر مربع (184.6 مربع مایل) 43 کیلومتر (27 مایل) و طول 13 کیلومتر (8 مایل) را در بر می گیرد. با Maikali Fjord که طول آن حدود 1.6 کیلومتر است از آناتولی جدا شده است. اگرچه ساموسوس عمدتا کوهستانی است اما دارای دشتهای نسبتاً بزرگ و حاصلخیز است.

بخش اعظم این جزیره با تاکستان پوشیده شده است جایی که شراب مسقط ساخته شده است. مهمترین دشتها به جز پایتخت واتی در شمال شرقی کارلووازی در شمال غربی فیثاگوریو در جنوب شرقی و ماراتوکامپوس در جنوب غربی است. با جمعیت 33.814 نفر از نظر جمعیت نهمین جزیره بزرگ یونان است. آب و هوای عالی متعلق به دریای مدیترانه است و زمستان های معتدل و باران و تابستان های گرم و بدون درد دارد.

کوههای ساموس تحت سلطه دو کوه بزرگ آمپلوس و کرکتئوس (Ank. Kerketeus) است. توده سنگ Ampleus (به صورت محاوره ای با عنوان Karvounis شناخته می شود) بزرگترین بین این دو است و مرکز جزیره را اشغال می کند و به 1.095 متر (3593 فوت) می رسد. کوه. کرکس گرچه کوچکترین منطقه است اما از این دو قد بلندتر است و قله آن بلندترین نقطه در این جزیره است و در ارتفاع 1434 متر (4705 فوت) قرار دارد. کوهها ادامه سری Mycale در سرزمین اصلی آناتولی است.

با مراجعه به وب سایت ما راحت باشید http://www.dryoussa.gr برای اطلاعات بیشتر!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا