تورهای کالپه

کالپه در مورد تفرجگاه معروف خود کاستا بلانکا که در یک مکان بسیار مهم در ساحل واقع شده دارای یک تاریخچه طولانی و جالب است. این شهر به سواحل A-one رستوران ها و مهمتر از همه سنگ های عظیم Penon de Ifah معروف است. این مکان دارای تاریخ شناخته شده ای از رومیان است که علیرغم شواهدی که نشان می دهد قبایل اولیه ایبری برای اولین بار در این منطقه اسکان داده اند اقتصادی ایجاد کردند که اولویت تولید ماهی های خشک شده را در اولویت قرار داد. بین قرن چهاردهم و هفدهم دفاعی ساخته شد تا کالپه در برابر حملات مكرر دزدان دریایی محافظت كند.

همانطور که انتظار می رود یک یا دو بینش تاریخی در مورد شهر قدیمی وجود دارد. کلیسای قرن پانزدهم که از یک قلعه موریایی سابق تبدیل شده است معروف ترین بخش شهر باستانی کالپه است. قابل توجه است که دیوارهای شهر قدیمی و چند قسمت از کلیسا با هم ترکیب شده اند و در داخل آن برخی از هنرهای چوبی به خوبی حفظ شده که گمان می رود از حدود قرن پانزدهم واقع شده است. یک موزه باستان شناسی در نزدیکی قسمت های باقیمانده منطقه ماهی باستان رومی وجود دارد و در داخل این شهر یک موزه جشنواره وجود دارد که کم و بیش لباس های تاریخی پوشیده شده در طول جشن ها را به نمایش می گذارد. این جشن ها شامل اعیاد و جشنوارهای مسیحی است که هر ماه سپتامبر برگزار می شود.

Penon de Ifach یکی از شگفتی های طبیعی معروف کاستا بلانکا بهترین جاده کالپه است و یک سنگ 1.000 پا است. اگر آماده صعود هستید می توانید مناظر جادویی جذاب از بالای صخره را تجربه کنید. در حال حاضر کل منطقه اکنون یک منبع اختصاصی است که برخی از انواع پرندگان مانند شاهین های بلند و کلاغ دریایی را به خود جلب می کند. همچنین شمشیرهای از فلامینگوهای زیبا و بسیاری دیگر از پرندگان محیط بی نظیری را در نزدیکی پایگاه صخره ای پیدا می کنند. این رزرو همچنین یک مارمولک وحشی بسیار نادر دارد. سنگ جبل الطارق که به نظر می رسد Penon de Ifach از سالهای اولیه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. بسیاری از آثار باستانی تاریخی از آنجا کشف شده است. برخی از آنها سکه های رومی و تکه های سفال بیزانس یونان هستند.

خلیج های کوچک ماسه های سفید بلند و بسیاری از دامنه های بسیار فریبنده بیش از شش مایل از ساحل متنوع کالپ فاصله دارند. Playa Arenal-Bol ساحل اصلی کالپه به طول 2 کیلومتر توسط جایزه پرچم آبی اروپا تجلیل شد. همچنین پنون د Ifach از Playa Arenal-Boi از هم جدا شده اند و Playa de la Fossa (Playa Levante) که به سمت شمال می رود. تمام سواحل با کیفیت کالپ دارای ماسه طلایی بسیار تمیز است. علاوه بر Playa de la Playground یک زمین بازی و رستوران اسپانیایی خوب در Paseo Infanta Cristina esplanade خواهید داشت. بسیاری از میله های موسیقی این مکان را در یک شب یک مکان جادویی ایجاد می کنند.

ال راکو دل پانیو و Playa Cantal Roig چندین ورودی سنگ Rock of Ifach هستند. Puerto Pesquero دارای یک دریای کوچک قایق بادبانی و یک بندر ماهیگیری است. همچنین صبح یک مدرسه آموزش بادبان رستوران ها کافه های تاپاس و بازار ماهی وجود دارد. به دلیل داشتن آب خالص یک مکان غواصی محبوب در بین علاقه مندان به غواصی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات سفر و اطلاع رسانی در مورد تعطیلات لطفاً به Calpe در کاستا بلانکا مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا