ساختمان و مسکن

Paxos: جزیره یونان با خانه های ویلایی برای تعطیلات آرام!

اگر صلح بر روی زمین با یک فضای طبیعی فوق العاده زیبا وجود داشته باشد ، آنگاه تنها Paxos است. جزیره یونانی در دریای یونیون کوچکترین جزیره با جمعیتی در حدود 2500 نفر است.

اگر دوست دارید مکان های آرام را پشت سر بگذارید ، این مکان با مناظر زیبای طبیعی ، سواحل مختلط آن ، درختان زیتون ، صخره های شفاف ، آبهای آرام اقیانوس و ویلاهای جداگانه بهترین مکان توریستی برای شماست.

برخی از ویلاها متروکه شده اند و برخی دیگر متعلق به افراد محلی است که این ویلاها را برای اجاره به بازدید کنندگان می دهند. هیچ فرودگاهی وجود ندارد ، بنابراین تنها راه رسیدن به اینجا با کشتی است. می توانید از کرفو تاکسی یا کشتی کرایه کنید که شما را در بندر اصلی پاکوس ، گایوس فرود خواهد آورد. و از اینجا سفر آرام شما به این جزیره زیبا آغاز می شود.

شما می توانید طراوت و خلوص طبیعت را در همه جای این جزیره حس کنید. افق شفاف و آب لاجورد برای تعیین جادوی و جلال طبیعی این جزیره کافی است. وقتی مسیر پیاده روی با مسیرهای اطراف باغچه محبوب زیتون را می گذرانید ، بسیار عالی است و به شما کمک می کند تا پیاده روی شما عاشقانه شود.

وقتی برای پیاده روی در سواحل آویزان می روید ، می توانید در ساحل در آب و آسمان آرامش را احساس کنید. با نگاهی به افق روشن ، دراز کشیدن در کنار ساحل با شریک زندگی خود واقعاً جالب است. شما می توانید خود را در بهشت ​​احساس کنید که هیچ کس مزاحم حفظ حریم شخصی و صلح شما نیست.

به غیر از سواحل و باغ های زیتون ، می توانید برای یک ناهار عاشقانه در برخی از میخانه های سنتی بروید. این جزیره سرشار از طبیعت ، تاریخ ، فرهنگ و سنت است. ترکیب کاملی از زیبایی های فرهنگی ، تاریخی و معماری در اینجا در کلیساها ، موزه ها و میخانه ها موجود است. این میخانه های سنتی بسیار اندک هستند و همه در نزدیکی بنادر واقع شده اند. می توانید در هنگام صرف نهار یا شام با شریک زندگی خود ، آب آرام را در پاهای خود احساس کنید.

افسانه ای در مورد کشف این جزیره وجود دارد. گفته می شود خدای دریا Poseidon این جزیره را به عنوان لانه عشق صلح آمیز اختراع کرده است. در اینجا می توانید این آرامش را حتی پس از قرن ها پیدا کنید.

و حل و فصل قرنها تغییر نکرده است. در اینجا هیچگونه درخشش مصنوعی برای کافه ها ، مراکز خرید و پارک های آبی وجود ندارد. تنها برخی از ویلاها ، کلیساها و موزه های متروک فقط سنگریزه ، درختان زیتون ، دامنه های شیب دار ، خلیج ها و آبهای آرام وجود دارد. ساکنان در خانه هایی زندگی می کنند که شهرک معماری یونان را به معنای واقعی اثبات می کند.

به جای مهمانخانه ها و هتل ها ، گردشگران هنگام ورود به این جزیره در آپارتمان های ویلایی می مانند ، زیرا به سختی می توانید هتل ها و خانه های مهمان را در Paxos پیدا کنید. علیرغم فضای کوچک آن ، خانه های ویلایی زیادی با فضای کافی و امکانات بسیاری وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا