صرفه جویی، مصرف آب – شرکت آتیه انرژی تلاش

آب ناجی انسان ها و زندگی است. استفاده صحیح و جلوگیری از اتلاف آب می تواند از کمبود آب در کشور جلوگیری کند. دانه قطرات آب در این دوره به همان اندازه قطرات خون در رگهای انسان مهم و حیاتی است. نگهداری آب یک هدیه گرانبها و میراثی برای نسلهای آینده از طرف ماست. آب مانند در و سنگهای قیمتی تمام می شود و این مایع بی رنگ و خوشمزه یکی از عوامل مهم در جریان زندگی در انسان است. صرفه جویی در مصرف آب ، احیای زمین و داشتن زندگی بدون دغدغه بدون آب و زندگی سخت بدون آب نتیجه عدم استفاده صحیح و بهینه از منابع آب کشور است. یک قطره آب در زندگی امروز بسیار مهم و حیاتی است.

انرژی

توهم بزرگ در مورد آب

این فقط یک توهم است که مردم عادی فکر می کنند آب فراوان است. در حالی که این پیام را می خوانید و به آن فکر می کنید ، جوانی به دلیل کمبود آب و بیماری های ناشی از استفاده از آب غیر بهداشتی می میرد.

نکات جالب اما نگران کننده در مورد صرفه جویی در مصرف آب

حداقل 280 لیتر آب برای تولید و پخت یک نان 200 گرمی استفاده می شود ، که معادل خاموش ماندن شیر برای حدود 40 دقیقه است. مردم باور ندارند که ما هنوز تقریباً در بیابان زندگی می کنیم و بیشتر کشور ما در مناطق خشک و نیمه خشک است. توجه داشته باشید که فقط یک لیتر روغن ماشین می تواند حدود یک میلیون آب آشامیدنی را آلوده و آلوده کند. نگاه به دشت های خشک و بی آب واقعاً همه را آزار می دهد و امید مردمی که در آن منطقه زندگی می کنند نجات ما است.

آب میراث ما از اجداد ما نیست که به دلخواه خود استفاده کنیم اما آن را به فرزندان خود می سپاریم. زندگی ما به آب بستگی دارد و نحوه استفاده از آن به خود ما بستگی دارد. آب ما را زنده نگه می دارد تا بقای خود را به خطر نیندازیم. آب علت حیات است ، یعنی بدون آب نمی توانیم لحظه ای زنده بمانیم ، بنابراین باید در حفظ آب کوشا باشیم. صرفه جویی و صرفه جویی در مصرف آب به کار یک یا دو نفر نیاز ندارد بلکه نیاز به عزم راسخ دارد و همه باید برای حفظ آن تلاش کنند. خشکسالی و کمبود آب در کشور ما موضوعی کاملاً آب و هوایی و جغرافیایی است و باید مراقب صرفه جویی در مصرف آب باشیم.

آخرین حرف در مورد پس انداز

با کمبود آب ، صرفه جویی و استفاده بهینه از آب و آرامش آنها نگرانی ها و نگرانی های آینده را برطرف کنید. به گفته سهراب سپهری شاعر معروف ایرانی ، آب را به آب تبدیل نکنید. معنای صحیح پس انداز: پس انداز به معنای این نیست که ما از آب ، برق و انرژی استفاده نمی کنیم و زندگی خود را دشوار می کنیم. در حقیقت ، این بدان معناست که استفاده به موقع و بهینه از منابعی که داریم خاموش کردن حتی یک لامپ است تا همه در آینده بتوانند از این منابع استفاده کنند. خاموش کردن شیر هنگام مسواک زدن ، پایین آوردن شعله بخاری در زمستان این کارهای ساده به تنهایی می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند و این انرژی به مناطق فقیرنشین می رسد و خانواده ها می توانند از این نعمت ها استفاده کنند.

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%8C-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A2%D8%AA%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D8%A7/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 23:29:35

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا