تأمین آب کشور توسط آب شیرین کن- شیرین کردن آب دریا | آتیه انرژی

برآورد هزینه تأمین آب در کشور توسط نمک زدایی دریایی

برآورد مالی تأمین آب کشور توسط دستگاه آب شیرین کن – انتقال آب از دریای جنوب به استان خراسان در هر متر مکعب حدود 20000 تومان است. به دلیل افزایش جمعیت در ایران و مصادف با سالهای خشکسالی به دلیل موقعیت جغرافیایی ایران که فقط 2٪ از آب جهان را در این کشور نشان می دهد. این واقعیت که درصد کمی از این آب شیرین است و این مقدار آب به دلیل گستردگی ایران و جمعیت آن بسیار ناچیز است ، کارشناسان را بر آن داشته است تا به فکر تأمین آب شیرین کن کشور باشند.

ایران یکی از کشورهای مستعد خشکسالی است که متاسفانه چندین سال متوالی با باران و خشکسالی روبرو شده است. دولت ایران پروژه های زیادی را برای تأمین آب آشامیدنی و حتی آب کشاورزی و صنایع تولیدی پیشنهاد داده است که بیشتر آنها استفاده از دستگاه آب شیرین کن است که نتایج بسیار خوبی داشته و استفاده از دستگاه آب شیرین کن صنعتی است. مناطقی که به دلیل کمبود باران کیفیت آب کاهش یافته است.

در اینجا ما سخنرانی دکتر مسعود مرسلی ، یک متخصص و مشاور در منطقه آب را منتشر می کنیم ، که در مورد استفاده از سیستم نمک زدایی صحبت می کند. مشکل خشکسالی در اکثر نقاط جهان گسترده است و افرادی در برخی از نقاط جهان که از کمبود باران در مناطق محل زندگی خود رنج می برند و همچنین تحت تأثیر خشکسالی هستند از خانه های خود مهاجرت می کنند که البته این مسئله باعث ایجاد توازن در پراکندگی جمعیت ایران خواهد شد.

در حال حاضر شهرهای مناطق خشک و جنوبی کشور بیشترین مشکلات را در این زمینه دارند. مسئله کمبود آب در ایران موضوع جدیدی نیست ، اما ایران از همان ابتدا به همین شکل بوده است و حتی کلانشهر تهران به دلیل افزایش جمعیت در این شهر ، مصرف آب را افزایش داده است. این مشکل و مشکل ظاهر می شود به همین دلایل ، دولت ایران تصمیم گرفته بودجه بیشتری را برای استفاده از دستگاه های آب شیرین کن اختصاص دهد تا تأمین آب کشور توسط دستگاه های آب شیرین کن تأمین شود و آب آشامیدنی بهتری در دسترس مردم برخی از استان ها باشد که با مشکلات آب بیشتری روبرو هستند. کیفیت آب. قرار داده شود.

علاوه بر این ، برخی از صنعتگران ، کارخانه ها و کشاورزان در مناطق جنوبی کشور مانند کرمان و سایر شهرها و شهرک های دارای صنایع کشاورزی ، از گیاهان نمک زدایی برای بهبود کیفیت محصولات کشاورزی خود استفاده می کنند. به دلیل کاهش کیفیت آب چاه های زیرزمینی و سفره های زیرزمینی و افزایش میزان نمک های موجود در آب ، کیفیت آب کشاورزی در این مناطق بسیار کاهش یافته است که با استفاده از سیستم و سیستم شیرین سازی این مشکلات به شدت کاهش می یابد. شیرین کننده یکی از معدود گزینه های موجود است.

استفاده از دستگاه آب شیرین کن در مرغداری ها!!!

حتی دامداری ها و مرغداری ها از دستگاه های شیرین کن برای بهبود کیفیت کار خود استفاده می کنند. تمام صنایعی که نیاز فوری به آب سبک و آب تصفیه شده دارند می توانند از سیستم اسمز معکوس استفاده کرده و به آب شیرین دسترسی داشته باشند. شرکت آتیه انرژی با داشتن کادری مجرب در سالهای اخیر پروژه های خوبی در زمینه ساخت و نصب آب شیرین انجام داده است. کن دریا را ساخت.

برای مشاوره رایگان در مورد نمک زدایی و تصفیه آب با کارشناسان شرکت آتیه انرژی تلاش تماس بگیرید ۰۲۱۸۸۴۲۰۸۷۸

امتیاز برای ارسال

منبع وب سایت: آتیه انرژی تلاش
تأمین آب در کشور توسط دستگاه شیرین سازی – شیرین سازی آب دریا | آینده انرژی
دستگاه تصفیه آب صنعتی ، دستگاه تصفیه آب آتیه انرژی – سایت فارسی وردپرس دیگر
با ما بیشتر بیاموزید:
طراحی سایت سئو اصفهان رکس

منبع :
https://atie-energy.com/%D8%AA%D8%A3%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%B1/
تاریخ انتشار :
2020-09-20 13:05:25

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا