نقاط قوت و ضعف گوشی A14

اگر شما هم بدنبال مطالعه نقاط قوت و ضعف گوشی A14 هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

گوشی

خرید گوشی 14 128 گیگابایت رم 4

اگر به فکر خرید گوشی هستید و از آنجایی که کاربرد خاصی برای گوشی ندارید، مناسب بودن قیمت گوشی برایتان مهم است، گوشی سامسونگ گلکسی A14 با ظرفیت 128 گیگابایت را به شما پیشنهاد می کنیم. و 4 گیگابایت رم. این گوشی برای کاربرانی مناسب است که تصاویر یا فعالیت هایی مانند بازی را دوست ندارند.

نقاط قوت و ضعف گوشی A14

قدرت
• قیمت مناسب
• صفحه نمایش بزرگ
• دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری
نقطه ضعف
• بدون شارژر در جعبه

توضیحات گوشی a14 128

از توضیحات گوشی a14 128 گیگ رم 4 از نظر ظاهری باید گفت که سامسونگ از نظر طراحی نیز مشابه دیگر گوشی های سامسونگ است که اخیرا وارد بازار شده اند. وزن این گوشی 202 گرم و ابعاد آن 167.7 x 78 x 9 میلی متر است. Samsung Galaxy a14 128 از صفحه نمایش LCD 6.6 اینچی استفاده می کند. وضوح تصویر این نمایشگر 1080 در 2408 پیکسل است که تراکم 400 پیکسل بر سانتی متر را نشان می دهد. از آنجایی که این گوشی در دسته گوشی های ارزان قیمت و مقرون به صرفه سامسونگ قرار می گیرد، سامسونگ از قاب پلاستیکی برای گوشی استفاده کرده است. البته مواد استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما احساس نمی کنید که محصولی بی کیفیت در دست دارید. در پشت گوشی سه دوربین گوشی را می بینید که زیر هم قرار گرفته اند. این دقیقا همان آرایشی است که در مدل های دیگر هنگام خرید گوشی سامسونگ پیدا خواهید کرد. گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A14 با ظرفیت 128 گیگابایت، 4 گیگابایت رم دارای جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون و هندزفری و همچنین پورت Type C برای شارژ گوشی می باشد.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ A14 128

اولین قسمتی که قصد بررسی این گوشی را داریم رابط کاربری آن است. اگر قصد خرید این گوشی مقرون به صرفه را دارید، بدانید که سامسونگ اندروید 13 و One UI 5 را برای بازار عرضه کرده است. این رابط کاربری برای این گوشی بسیار روان و سبک است و در حین کار هرگز اذیت نخواهید شد. سامسونگ برای این گوشی 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم در نظر گرفته است. خوب است بدانید که می توانید حافظه داخلی را ارتقا دهید و بنابراین باید از کارت حافظه microSDXC استفاده کنید. پردازنده مرکزی استفاده شده توسط سامسونگ در این گوشی Helio G80 است که یک تراشه 12 نانومتری است و دارای 8 هسته است. فعالیت های بازی یا کارهای سنگین دیگر با این گوشی بهتر است به دنبال گوشی با کیفیت تری باشید.

دوربین سامسونگ A14

در پشت گوشی شاهد سه دوربین هستیم. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز واید است. در مرحله بعد یک دوربین فوق عریض با سنسور 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو با سنسور 2 مگاپیکسلی وجود دارد. عملکرد گوشی در عکاسی با توجه به قیمت خوب است و در نور روز می توانید با کمک دوربین اصلی عکس های خوبی ثبت کنید. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز عکس های خوبی را با نویز کم ثبت می کند.

باتری سامسونگ گلکسی A14

این گوشی سامسونگ دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. اگر باتری سالم باشد و به طور معمول از گوشی استفاده کنید، یک روز دوام می آورد. این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند.

قیمت گوشی سامسونگ A14

این گوشی سامسونگ با قیمتی مناسب به بازار عرضه شد; البته از یک گوشی ارزان قیمت نمی توان انتظار قیمت بالایی داشت. این گوشی نسبت به قیمتش امکانات خوبی داره.
اگر به دنبال خرید گوشی مقرون به صرفه ای هستید که بتوانید در کارهای روزمره خود از آن استفاده کنید، خرید این گوشی برای شما مناسب خواهد بود و عملکرد آن رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا