مزایا و امکانات گوشی a14 ویتنام

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و امکانات گوشی a14 ویتنام هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

گوشی | مک

نقد و بررسی Samsung Galaxy A14 64 GB

گوشی سامسونگ a14 یکی از ارزان ترین گوشی های این برند معروف کره ای است که در اوایل سال 1402 وارد بازار جهانی شد. اگر به فکر خرید گوشی از برند سامسونگ هستید که کمترین قیمت را داشته باشد و دارای ویژگی های خوب در رنگ های متنوع و زیبا باشد قطعا گوشی a14 ویتنام سالم است.

مزایا و ویژگی های گوشی ویتنام a14

  • باتری با ظرفیت کافی
  • صفحه نمایش بزرگ
  • قابلیت ارتقاء رم به لطف دستگاه دارای اسلات رم
  • ضد آب
  • صفحه نمایش توسط یک لایه محافظ پوشانده نشده است

ویژگی ها و طراحی گوشی ویتنام a14

سامسونگ گلکسی A14 را با ابعاد 167.7 x 78 x 9.1 میلی متر و وزن 201 گرم روانه بازار کرد. این گوشی مقرون به صرفه دارای قاب و پنل پشتی پلاستیکی و همانطور که انتظار می رفت جلوی شیشه ای دارد. هنگام خرید گوشی a14 می توانید رنگ های مشکی نقره ای سبز و قرمز را انتخاب کنید.
یکی از بزرگترین مزیت های طراحی گوشی a14 شباهت شگفت انگیز این گوشی ارزان قیمت به پرچمدار سری S23 است به همین دلیل می توانید با پرداخت هزینه ای کم گوشی با طراحی زیبا تهیه کنید. سامسونگ ماژولی برای دوربین پشتی نصب نکرده و لنز فقط به صورت عمودی و دوربین سلفی به شکل قطره در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.
سامسونگ میکروفون ها را در بالا و پایین a14 سمت چپ درگاه سیم کارت و اسلات رم و در سمت راست کلید روشن/خاموش و صدا قرار داده است.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Vietnam a14

گوشی سامسونگ A14 با اندروید نسخه 13 و One UI Core 5 (رابط کاربری گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ) وارد بازار شده است که قابلیت آپدیت به اندروید 13 به بالا را دارد.

در بخش فنی گوشی سامسونگ A14 دارای یک تراشه کاملا مقرون به صرفه از شرکت Mediatek مدل Helio G80 با معماری 12 نانومتری است که به دلیل طراحی نشدن آن امکان بازی کردن را به شما نمی دهد. تراشه 8 هسته ای این گوشی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 گوشی را برای اجرای برنامه های سبک به طور کلی آماده می کند و می تواند برنامه های مختلف را با سرعت بالا اجرا کند.
درست است که نمی توان از گوشی ارزان قیمت A14 انتظار سخت افزار قدرتمندی داشت. اما این گوشی دارای صفحه نمایش با کیفیتی است که در طراحی آن از پنل PLS LCD استفاده شده است که دارای رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل با تراکم 400 ppi و نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 80,2 درصد است. در کنار تمامی این ویژگی ها لازم به ذکر است که در قسمت پایین صفحه نمایش خبری از حسگر اثر انگشت نیست اما این سنسور در سمت راست دکمه پاور قرار گرفته است.
شرکت کره ای سامسونگ این گوشی را با 3 دوربین در پنل پشتی و دوربین سلفی نصب کرده که به شما امکان می دهد با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه عکس و فیلم بگیرید. دوربین اصلی گوشی دارای سنسور عریض (Wide) با کیفیت 50 مگاپیکسل و به دنبال آن 2 دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسل اولتراواید است. دوربین سلفی با زاویه باز و کیفیت 13 مگاپیکسلی است.
این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که با شارژر 15 واتی شارژ می شود.

مقایسه سامسونگ A14 با گوشی های ارزان قیمت

Samsung A14 در مقایسه با A23 جدیدتر است و بنابراین دارای نسخه بالاتر اندروید است اگرچه نسخه اندروید برای هر دو گوشی قابل ارتقا است. گوشی ارزان قیمت A14 از نظر اندازه و وضوح صفحه نمایش با a23 متفاوت است و به همین دلیل خرید a14 به صرفه است. هر دو گوشی دارای اسلات رم هستند و قابل ارتقا هستند بنابراین a14 خرید بهتری نسبت به بسیاری از گوشی های ارزان قیمت است.

قیمت گوشی A14

اگر به فکر خرید یک گوشی سامسونگ با کمترین قیمت اما با ویژگی های ارزشمند هستید گوشی A14 Vietnam این برند که در سال 2023 به دنیا معرفی شد می تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید گوشی سامسونگ A14 ویتنام

با خرید گوشی سامسونگ A14 ویتنام می توانید یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ روشنایی مناسب وضوح و کیفیت قابل قبول و دوربین کارآمدی تهیه کنید که به خوبی شما را در کارهای روزمره همراهی کند. همچنین در هنگام خرید گلکسی A14 می توانید از بین رنگ های موجود شبیه ترین رنگ را به مدل دلخواه خود انتخاب کنید زیرا این گوشی رنگ های زیبایی دارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا