[ad_1]
این یک صنعت 51 میلیارد دلاری است که شما هرگز نام آن را نشنیده اید: PEOs. سازمانهای خصوصی استخدام یا همانطور که شناخته شده اند PEO توسط Harvard Business Review سریعترین رشد تجارت در طول دهه 1990 شناخته شده اند. در حال حاضر بیش از 700 PEO در همه 50 ایالت فعالیت می کنند و تقریباً به 100000 کسب و کار کوچک و متوسط خدمت می کنند. بنابراین PEO دقیقاً چیست و کسب و کار شما چگونه می تواند از استفاده از آن بهره مند شود؟ در اینجا مقدمه ای بر اصول PEO وجود دارد.
PEO چیست؟ PEO یک آژانس موقت یا اشتغال نیست و یک سرویس حقوق و دستمزد نیست. همانطور که توسط انجمن ملی سازمان های کارفرمایی حرفه ای (NAPEO) تعریف شده است PEO سازمانی است که با ایجاد مسئولیت و خطرات قابل توجه کارفرمایان از طریق قرارداد با ایجاد و حفظ رابطه یک رویکرد یکپارچه و مقرون به صرفه برای مدیریت و مدیریت منابع انسانی و خطرات کارفرما برای مشتریان خود فراهم می کند. صاحب مشاغل با کارمندان مشتری.
به عبارت دیگر PEO بطور قانونی کارمندان شرکت را استخدام می کند و از PEO به عنوان صاحب تجارت ثبت شده برای اهداف مالیاتی و بیمه استفاده می کند. کارمندان تحت قرارداد کاری مشترک به کارفرمای اصلی اجاره داده می شوند. سپس PEO وظیفه مدیریت حقوق و دستمزد جبران خسارت کارگران مزایای کارکنان و غرامت کارگران را بر عهده دارد. وظایف متعددی مانند مدیریت 401 (k) مدیریت ریسک مشاوره کارکنان آموزش و توسعه بسته به شرایط قرارداد شما می تواند در این دسته ها قرار گیرد.
چرا از PEO استفاده کنیم؟
کارفرما بودن می تواند آزار دهنده باشد: بیش از 60 قانون مختلف دولتی در رابطه با استخدام وجود دارد که شرکت باید از آنها پیروی کند. اداره تجارت كوچك آمریكا گزارش داد كه صاحبان مشاغل كوچك و متوسط هم اكنون یك چهارم از وقت خود را صرف مدارك مربوط به اشتغال می كنند. با برون سپاری یک PEO کارفرمایان می توانند بر اداره و ایجاد تجارت خود تمرکز کنند. کارمندان مزایای پیشرفته و جامع دریافت می کنند. برخی مزایای دیگر را باید در نظر گرفت:
o بهبود شیوه های منابع انسانی می تواند سودآوری شما را افزایش دهد. PEO با اصول اولیه مانند کتاب های راهنمای کارمندان یا کارهای حساس تر HR مانند آموزش آزار جنسی سروکار دارند.
o مزایای جامع کارمندان تجارت شما را به مکان جذاب تری برای کار تبدیل می کند
o سیستم های مدرن HRIS با دسترسی آنلاین به حقوق و دستمزد و اطلاعات کارمندان خدمات بهتری برای شما و کارمندانتان فراهم می کنند
o تحت پوشش سیاست های اصلی شرکت های بزرگ کارگری به معنای مقرون به صرفه بودن بیمه است. سازمان های مردم سالانه سالانه از بهترین نرخ های بیمه خرید می کنند و از آنجا که علاقه مند به پایین نگه داشتن مطالبات هستند آموزش مدیریت ریسک را انجام می دهند.
o PEO های پیشرفته مزایایی مانند برنامه های بازپرداخت شهریه و خدمات مسافرتی را ارائه می دهند
چه کسی می تواند از خدمات PEO بهره مند شود؟ شرکت های بسیاری از صنایع – پزشکی اتومبیل سازی ساخت و ساز خرده فروشی تولید و فناوری پیشرفته – پروژه های خود را به خارج از کشور واگذار می کنند. طبق NAPEO مشتری عضو متوسط PEOs یک تجارت کوچک با 17 کارمند است. مشتریان PEO به اندازه کافی کوچک هستند که دیگر نیازی یا توانایی برای تعیین بخش منابع انسانی ندارند. حتی شرکت های بزرگ با یک بخش اختصاصی منابع انسانی می توانند از این مزایا بهره مند شوند: آنها دارای تخصص مکمل منابع انسانی بیمه درمانی رقابتی و سیستم های اطلاعاتی مدرن منابع انسانی هستند. سازمان های مردم کار با همکاری ادارات منابع انسانی شرکت های بزرگ کار می کنند.
چه موقع کسب و کار شما آماده است تا یک PEO را برون سپاری کند؟ کارشناسان صنعت توصیه می کنند هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تجارت شما باید با PEO منعقد شود آمادگی دقیق داشته باشید. مشقت را بنویس. در اینجا چند سوال برای بررسی وجود دارد (ارائه شده توسط StaffMarket.com):
آیا شما بیش از حد برای بیمه جبران خسارت کارگران هزینه می کنید؟
آیا کارمندان شما مزایایی را می خواهند که شما نمی توانید ارائه دهید؟
آیا برای بیمه درمانی هزینه زیادی پرداخت می کنید؟
آیا شرکت شما با مقررات ایالتی و فدرال مطابقت دارد؟
آیا گردش کار شما بر عملکرد شرکت شما تأثیر منفی می گذارد؟
آیا بخش منابع انسانی شما به اندازه ای که فکر می کنید موثر و کارآمد است؟
اگر پاسخ به این سالات باعث می شود که PEO در آینده شما باشد یک تیم را به انجام تحقیقات کامل در بازار شرکت در کنفرانس ها و خواندن مطالعات موردی در زمینه منابع انسانی HR اختصاص دهید. از یافته های آنها در تحقیقات PEO خود استفاده کنید.
چگونه یک PEO را انتخاب کنیم؟ ابتدا اطمینان حاصل کنید که PEO های مورد نظر شما توسط شرکت تضمین خدمات کارفرما (ESAC) یک سازمان غیر انتفاعی که از منافع شرکت های طرف قرارداد با PEO ها محافظت می کند معتبر هستند. اعتبار سنجی به معنای مطابقت PEO با استانداردهای اخلاقی مالی و عملیاتی ESAC است.
علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که PEO از شرایط صدور مجوز و ثبت دولت برخوردار است. ایالت های زیر قوانین صدور مجوز را دارند: آرکانزاس فلوریدا ایلینویز مونتانا نیوهمپشایر نیومکزیکو اورگان کارولینای جنوبی تنسی تگزاس یوتا و ورمونت. ایالات زیر قوانین ثبت نام دارند: کنتاکی لوئیزیانا مین مینه سوتا نوادا نیوجرسی نیویورک کارولینای شمالی اوهایو اوکلاهما رود آیلند و ویرجینیا.
در اینجا چند راهنمای اضافی ارائه شده توسط NAPEO وجود دارد:
1. برای تعیین منابع انسانی و نیازهای مدیریت ریسک محل کار خود را ارزیابی کنید.
2. اطمینان حاصل کنید که PEO می تواند به اهداف شما برسد. دریابید چه کسی به شما خدمت می کند.
3. مراجع مشتری و حرفه ای را بخواهید.
4- سوابق مالی شرکت را بررسی کرده و منابع بانکی و اعتباری را جستجو کنید. از PEO بخواهید که پرداخت مالیات حقوق و حق بیمه را ثابت کند.
5. بررسی کنید که آیا این شرکت عضو NAPEO انجمن تجارت ملی صنعت PEO است.
6. بررسی کارایی خدمات اداری شرکت و مدیریت ریسک. پرسنل داخلی آنها چه تجربه و عمقی دارند؟ آیا هیچ یک از کارمندان ارشد آموزش حرفه ای یا مأموریت هایی دیده اند؟ بررسی کنید آیا خدمات مدیریت ریسک PEO توسط موسسه صدور گواهینامه معتبر شناخته شده است یا خیر http://www.certificationinstitute.org.
7. نحوه تأمین بودجه مزایای کارمندان را بفهمید. آیا PEO کاملاً بیمه است یا بخشی از سرمایه خود را تأمین می کند؟ چه کسی شخص ثالث مسئول (TPA) یا شرکت حمل کننده است؟ آیا TPA یا شرکت مخابراتی مجاز به انجام تجارت در ایالت شما است؟
8- نحوه تطبیق مزایای کارمندان را بفهمید. تعیین کنید که آیا متناسب با نیازهای کارمندان شماست.
9. توافق نامه خدمات را با دقت مرور کنید. آیا مسئولیت ها و تعهدات طرفین درگیر به وضوح مشخص شده است؟ تضمین های ارائه شده چیست؟ چه مفاد اجازه می دهد شما یا یک PEO شرایط قرارداد را لغو کنید؟
[ad_2]