هدف استفاده از لایت باکس در تبلیغات برند

لایت باکس چیست و در دنیای تبلیغات چه کاربردهایی دارد؟

در نمایشگاه ها، تبلیغات فضای باز و در غرفه های نمایشگاهی در مقیاس وسیع نورپردازی، لایت باکس برای ایجاد تأثیر و جذب مخاطبان هدف اهمیت ویژه ای دارد. با ایمن موج همراه باشید تا ببینیم چرا لایت باکس را بیشتر در غرفه های نمایشگاهی مشاهده می‌کنیم و قیمت لایت باکس چقدر است؟

تبلیغات

لایت باکس ها دریچه ای به دنیای جدید تبلیغات هستند. لایت باکس به شما امکان می‌دهد نمایش جذاب نور پس زمینه را با غرفه های نمایشگاه خود ادغام کنید و در فضاهایی مانند نمایشگاه ها و برگزاری رویدادها ظاهری متمایز و جذاب به تبلیغات خود ببخشید. این نمایشگرها یک نوع تکنیک جدید در استراتژی مارکتینگ میباشند که باعث افزایش جذب، افزایش آگاهی از نام تجاری و ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف شما می‌شود.

تبلیغات

لایت باکس چیست؟

لایت باکس تابلویی به صورت جعبه ای است که یک گرافیک – معمولاً پارچه یا دوراتن که برای نفوذ نور طراحی شده و نور LED – در داخل قاب یا صفحه پشتی قرار دارد که گرافیک نصب شده را روشن می‌کند. لایت باکس ها برای شرایطی استفاده می‌شود که شکل قرار گرفته روی سطح باید با کنتراست بالا دیده شود. یک کمپین تبلیغاتی موفق به تصاویر هدفمند واضح و متمرکز نیاز دارد و لایت باکس ها به دلیل مزیت هایی که نسبت به سایر ابزارها دارند، توسط تبلیغ کنندگان پذیرفته شده و جا افتاده است.

اجزای تشکیل دهنده لایت باکس

  • بنر
  • جعبه نگهدارنده
  • سیستم مونتاژ روشنایی

لایت باکس ها در کجاها کاربرد دارند؟

لایت باکس از جمله ملزومات نمایشگاهی است که بیشترین استفاده را در مکان های زیر دارد.

  • فروشگاه ها
  • علائم شرکتی برای محل کار
  • تبلیغات در فضای باز
  • علامت گذاری فرودگاه
  • تابلوها و جدول های زمانی ایستگاه قطار
  • علائم رستوران و تابلوهای منو
  • نمایشگاه ها و رویدادهای تبلیغاتی

مزایای استفاده از لایت باکس ها

لایت باکس ها به دلیل ویژگی های قابل تشخیص و همه کاره، دارای مزایای زیاد و تضمین شده هستند:

·         لایت باکس ها  توجه بیشتری را به تبلیغات و نام تجاری شما جلب میکند

این تابلوهای تبلیغاتی- که از ترکیب نور و رنگ استفاده می‌کند – بسیار بیشتر از سایر پوسترها و تابلوها، توجه مشتری را جلب می‌کند. همچنین تابلو با نور داخلی برای مسافت های طولانی تر از تابلو با نور خارجی قابل مشاهده تر است و باعث میشود مخاطب درک راحت تری از پیام تبلیغاتی شما داشته باشد. همچنین افزایش احتمال کنجکاوی در مورد غرفه نمایشگاهی شما و نزدیک شدن به غرفه شما نیز وجود دارد.

همچنین لایت باکس ها که  مجهز به نور پس زمینه هستند فضای متفاوتی را نسبت به غرفه استاندارد با نورپردازی هالوژن سنتی یا نور LED ارائه می‌دهند و با این ویژگی بخصوص می‌توانید موقعیت خود را به راحتی در میان رقبای خود متمایز کنید.

·         هرچه سالن نمایشگاه تاریک تر، تاثیر لایت باکس ها بیشتر

در نور محیطی کم، لایت باکس ها بیشترین تأثیر را در برجستگی جلوه تبلیغات شما خواهند داشت.

·         به حداقل رسیدن سایه های ناخواسته

درخشش داخلی چراغ های داخل لایت باکس ها به گونه ای است که چراغ ها به گونه ای قرار گرفته اند که سایه ها را پخش می‌کنند و به فونت ها جلوه سایه ای طبیعی می بخشد که باعث بهبود بافت گرافیک شما می‌شود و باعث میشود بنرهای استند نمایشگاه شما از ظاهری جذاب و بصری برخوردار باشد.

·         دید دو طرفه با لایت باکس

یک مزیت بزرگ در تبلیغات با لایت باکس ها این است که می‌توانند تک طرفه و دو طرفه باشند و این به معنای تبلیغات مضاعف است زیرا مردم متوجه برند، آرم یا پیام شما از داخل و خارج ساختمان می‌شوند. هیچ شانسی وجود ندارد که تبلیغات شما مورد توجه قرار نگیرد.

·         تبلیغات بدون وقفه ایجاد کنید

حتی در شب که محل کار شما تعطیل است، جعبه های لایت باکس در فضای باز به تبلیغ برند شما برای هر کسی که در آن اطراف است ادامه می‌دهند. قاب های شسته و رفته و براق موجود لایت باکس ها که برای تبلیغات استفاده می شود از زیبایی و ظرافت برخوردار است و احساس بازاریابی نسبتاً بالاتری را نسبت به هر پوستر ساده ای میتواند داشته باشد.

·         سرعت و سهولت نصب

    سبک و قابل انعطاف به طوریکه می‌توانند پیکربندی شده و بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرند و هزینه های کلی شما کاهش یابد.

نکاتی که هنگام خرید لایت باکس باید توجه داشته باشید

  • خروجی نور: میزان خروجی نور از یک منبع نور با “شار نوری” اندازه گیری می‌شود. این تخمین میزان نوری را که نمایشگر گرافیک تولید خواهد کرد، ارائه می‌دهد.
  • مصرف برق: از آنجا که کارایی نمایشگر گرافیکی به فاکتورهای مختلفی از جمله خروجی LED ها و درایور بستگی دارد، بهتر است در مورد نیازهای دقیق خود اطلاعات کافی داشته باشید.
  • دمای رنگ LED :LEDها را می توان در دماهای مختلف رنگ تعیین کرد که از یک نور گرم (حدود (2700K تا نور خنک ( (7000K متغیر است و در کلوین اندازه گیری می‌شود. دمای مختلف رنگ باعث می‌شود که گرافیک به کارهای هنری اصلی آن نزدیکتر باشد. به عنوان مثال اگر گرافیک شما یک صحنه برفی باشد، دمای رنگ LED سفید باعث می‌شود که گرافیک به جای سفید-قرمز، آبی-سفید را استفاده کند.
  • چاپ گرافیکی: رایج ترین گرافیک ها برای استفاده در لایت باکس ها از پارچه ساخته می‌شوند، که به طور خاص برای کاربردهای روشن فرموله شده است. این پارچه ها با لبه های سیلیکونی دوخته شده ارائه می‌شوند که امکان استفاده سریع و آسان را در قاب لایت باکس فراهم می‌کند. این اطمینان می دهد که وقتی نور به قسمت عقب گرافیک وارد می‌شود، نور به طور مساوی پخش می شود تا نقاط گرم دیده نشود و ظرافت بافت گرافیک افزایش یابد.

لایت باکس تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

لایت باکس ها همان‌طور که از اسمشان پیداست یک سازه و چهارچوب هستند که به صورت قاب ساخته می شوند با این تفاوت یک منبع نور داخلشان تعبیه می شود. این قاب ها می توانند از جنس چوب، پلکس، فلز، پلاستیک و … باشند و نوع منبع نوری می تواند smd، فلورسنت و یا LED مهتابی باشد. شرکت تبلیغاتی طرح هرم انواع مختلفی از لایت باکس ها را طراحی و تولید می نماید که در این ممطلب با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

گاهی لایت باکس ها به صورت قاب ساخته نمی شوند و با به صورت حرف الفبا ساخته می شوند. حال این لایت باکس ها چه کاربردی در نمایشگاه ها دارند؟ به طور کلی از لحاظ بصری نور باعث جذب مخاطب می گردد و از این ویژگی در تبلیغات نمایشگاهی استفاده می شود. برای تبلیغات نمایشگاهی قاب هایی حاضر می کنند که قابلیت روشن شدن دارند و سپس طرح تابلو تبلیغاتی خود را روی طلقی شیری چاپ کرده و به قاب متصل می کنند. گاهی این لایت باکس ها را به صورت لایه لایه می سازند که زیبایی کار را بیشتر می کند.

از زیبایی و توجهی که این لایت باکس ها ایجاد می کنند در دیزاین غرفه های تبلیغاتی در نمایشگاه ها استفاده کرده از آن در جهت معرفی برند، معرفی کالا و خدمات و … استفاده می کنند. در واقع لایت باکس ها جزء ابزاری هستند که تبلیغات را همراه نور انجام می دهند. لایت باکس ها نیز مانند دیگر ابزار های نمایشگاهی تنها در نمایشگاه استفاده نمی کنند و در خود شرکت و هر گردهمایی بازرگانی قابل استفاده می شوند.

انواع لایت باکس های تبلیغاتی در نمایشگاه

لایت باکس های تبلیغاتی در نمایشگاه ها یک ابزار تبلیغاتی محیطی هستند اما چون دارای نورپردازی هستند باعث جاذبه بصری مخاطب می شوند. لایت باکس ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که انواع آن شامل موارد زیر است:

  • لایت باکس ایستاده
  • لایت باکس گردان
  • لایت باکس آویز
  • لایت باکس دیواری
  • لایت باکس ثابت
  • لایت باکس لولایی
  • لایت باکس آویزی دو طرفه
  • لایت باکس سه وجهی
  • لایت باکس کریستال
  • لایت باکس اوت دور out door light box
  • استند لایت باکس
  • لایت باکس چوبی
  • لایت باکس اسنپ فریم

از پرکاربردترین لایت های باکس های تبلیغاتی در نمایشگاه ها  لایت باکس های تبلیغاتی کریستالی است. زیرا این لایت باکس ها دارای ضخامت کم بوده که ظرافت و زیبایی لایت باکس ها را دو چندان می کند. طرح این لایت باکس ها را می توان به راحتی تعویض کرد و زمان زیادی را نمی برد. مصرف برق لایت باکس های کریستالی کم است و به نسبت دیگر لایت باکس ها عمر طولانی تری دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا