بازرگانی

آشنایی با Fan Duct Split Blvd + بررسی مشخصات و انواع آن

مقدمه ای بر تقسیم کانال های فن
تقسیم مجاری هوایی در بلوار وظیفه دمیدن و توزیع هوای داخل خانه را بر عهده دارد. فن یکی از مهمترین و مهمترین قسمتهای نصب شده در پنل داخلی دستگاه است. فن داکت به طور کلی به صورت فن استوانه ای طراحی و ساخته می شود. بسته به نوع و مدل دستگاه ، مواد مختلفی از جمله پلاستیک و فلز برای تهیه و ساخت فن سیستم استفاده می شود.
کانال تقسیم با راه اندازی و راه اندازی موتور الکتریکی ، جریان دمایی تولید شده توسط دستگاه شروع به کار می کند ، چیلر به سمت دریچه های خروجی توزیع هوا حرکت می کند. در این رابطه باید توجه داشت که موتور الکتریکی فن عامل اصلی چرخش و عملکرد فن دستگاه است.
برای انجام عملیات چرخه تبرید ، کانالهای جداسازی ، اجزا و قسمتهای مختلف صفحه داخلی و صفحه خارجی سیستم با یکدیگر تعامل دارند. تولید و خنک سازی دستگاه توسط کندانسور و قسمت کمپرسور انجام می شود.
هوای تولید شده توسط لوله های مسی وارد صفحه داخلی مجرا می شود. هوای تولید شده در پانل داخلی پس از فیلتر شدن توسط فیلترهای تصفیه کننده هوا ، با حداکثر قدرت و نیرو توسط فن کانال به سمت داخل توزیع می شود.
نحوه کار و عملکرد اجزا و قطعات کانال هوا بسته به نوع و مدل آن با استفاده از جریان الکتریکی تک فاز یا سه فاز. خیابان تعبیه شده در ساختار کانال با چرخش و چرخش ، حجم معینی از جریان هوا را در محیط پخش می کند.

بلوار طرفداران کانال مجزا
بخش راه های هوایی در بلوار آن از بهترین و بهترین مواد و مواد اولیه طراحی شده و به مرحله تولید می رسد. تعداد فن فني استفاده شده در ساختار صفحه داخلي مجراي جداگانه بسته به نوع و مدل دستگاه متفاوت است. قطر سیلندر ، ارتفاع ، ضخامت و مواد فن نیز از نظر نوع و مدل متفاوت است.
این قسمت مهم از نقاشی داخلی طبق اصول استاندارد طراحی شده است. این ویژگی قدرت فن را در حین کار بسیار افزایش می دهد. در این رابطه باید توجه داشت که فن با حداکثر نیرو و نیرو و با سرعت ثابت و یکنواخت هوا را می دمد.

از جمله موارد دیگر ، می توان استحکام و دوام بالا ، قدرت و قدرت کافی ، توزیع جریان متعادل و متعادل هوا و عملکرد و کارایی مطلوب را داشت. ظاهراً بلوار فن های داکت اسپلیت

دستیابی به سطح بالایی از کیفیت ، همراه با دوام و مقاومت مطلوب ، باعث افزایش مقاومت بدنه و پره های فن در برابر عوامل محیطی ، فرآیندهای شیمیایی ، نوسانات جو و دما می شود. همچنین فن سیستم در داخل محفظه خاصی به نام محفظه یا پیچ قرار می گیرد.
انواع فن داکت اسپلیت
1- پنکه پلاستیکی
تقسیم راه هوایی در بلوار با انواع مواد و مواد اولیه انجام و هزینه آن پرداخت می شود. دمنده پلاستیکی یکی از انواع متداول این محصول است که در ساختار بسیاری از نازل های مجاری به ویژه مارک های چینی تعبیه شده است. دمنده های پلاستیکی برای انتخاب دستگاه های با ظرفیت کم مناسب و مفید هستند. حجم بسیار کم در عملکرد ویژگی این نوع فن ها است.
2- فن با فن فلزی
فن فلزی مدل دیگری است که در ساختار سوراخهای مجرا استفاده می شود. در طراحی و ساخت این مدل از فن های آلومینیوم و آلیاژ گالوانیزه استفاده می شود. طول عمر بسیار بالا ، عملکرد و کارایی مطلوب از مهمترین خصوصیات بلورهای معدنی است.3- فن پلی آمید
این مدل از ژاکت ها از کیفیت و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. در نتیجه ، پس از دمنده های فلزی ، دمنده های پلی آمید از محصولات با کیفیت بالا هستند. سطح سر و صدای کم ، دوام و مقاومت بالا از مشخصات دمنده های پلی آمید است.
4- پنکه فن ABS
فن ABS به منظور از بین بردن مشکل حذف و تحریف شکل فن طراحی و ساخته شده است. از مواد به کار رفته در بدنه این نوع دمنده ها در تولید لوله ها ، لوازم جانبی و قطعات خودرو نیز استفاده می شود.
نکات مهم هنگام خرید دمنده های داکت اسپلیت
زمان خرید بلوار فن داکت اسپلیت چندین نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

اندازه و جریان هوا ، قدرت و توان فن برقی ، ظرفیت سرمایش و گرمایش یک مجرای هوا جداگانه ، محل نصب فن ، نوع فن و ماده و ضخامت فن از مهمترین عوامل و زمان است پارامترهای خرید بلوار فن های داکت اسپلیت. در نظر گرفته می شوند.

با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/blvd-fan-duct-split/
تاریخ انتشار :
2021-05-19 10:00:39.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا