دنیای وب

آموزش رسانه های اجتماعی – از کجا شروع کنیم؟

سه دلیل اصلی که چرا شرکت ها از کمپین های رسانه های اجتماعی اجتناب می کنند عبارتند از:

1. نمی دانم از کجا شروع کنم.

2. آنها جایی برای رسانه های اجتماعی در تجارت خود نمی بینند.

3. آنها احساس می کنند که زمان خود را از دست داده اند.

اگر یکی از سه مورد بالا را می شناسید، ادامه مطلب را بخوانید.

اولین درس شما با رسانه های اجتماعی باید درک نحوه عملکرد آنها در سطح پایه باشد:

ساختار کمپین های رسانه های اجتماعی

یک سیستم بسیار ساده برای این کمپین ها وجود دارد. با ایجاد یک وبلاگ بلاگر یا وردپرس (دو ساده ترین CMS) شروع کنید و وبلاگ خود را با ابزارهای مرتبط با صنعت خود به روز کنید. حداقل برنامه تمدید باید یک بار در هفته باشد اما ترجیحا. فراموش نکنید که در نظر بگیرید که وبلاگ شما کجاست، می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید (این جوهر رسانه های اجتماعی است!)، بنابراین از صدای خود استفاده کنید. در صنعتی که موقعیت‌یابی در آن اشتباه است، از رویکرد شرکتی استفاده کنید.

همه پلتفرم های دیگر از وبلاگ ها هستند. دلیل آن؟ وقتی وبلاگ خود را با ابزارهای خواندن شگفت انگیز به روز می کنید، از پلتفرم های دیگری مانند توییتر و فیس بوک برای هدایت ترافیک به آن وبلاگ استفاده می کنید. وبلاگ شما دارای یک دوربین ایمیل است که به افراد امکان می دهد برای به روز رسانی ها ثبت نام کنند و ممکن است برای افزایش تبدیل (بسته به هدف اصلی شما) تماس هایی برای اقدام داشته باشند.

از چه پلتفرم هایی باید استفاده کرد؟

بله، کاملاً به صنعت شما بستگی دارد. شرکت‌های تخصصی که برای جمعیت جوان فیس‌بوک جذابیت ندارند، ممکن است سود قابل توجهی نبینند. با این حال، زمان های خوبی برای تبلیغ در لینکدین یا توییتر وجود خواهد داشت.

اگر فیس بوک درست باشد، واقعا قدرتمند است. فیس بوک پلتفرمی است که به شرکت ها اجازه می دهد تا وب سایت دومی را با هزینه کمتر ایجاد کنند – که به عنوان صفحه هواداران شناخته می شود. می‌توانید از ویدیو، ضبط ایمیل و فلش استفاده کنید – نه تنها این، بلکه می‌توانید برگه‌های صفحه طرفداران خود را نیز انتخاب کنید که کاربران در کجا بنشینند و طرفداران و طرفداران چه محتوایی را نبینند.

مردم زمان بیشتری را در فیس بوک می گذرانند، بنابراین نگه داشتن آنها به جای هدایت آنها به سایت خارجی شما، تبدیل ها را به شدت افزایش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا