دنیای وب

آموزش علاوه بر کار مداوم ، برابر با موفقیت بازاریابی آنلاین است

ناسازگاری یکی از بزرگترین دشمنان موفقیت در بازاریابی شبکه ای شماست.

انواع مختلفی از افراد وجود دارد که به اینترنت می آیند. برخی افراد بسیار تحلیلی هستند. آنها می فهمند که برای خوب بودن در هر کاری ، فقط باید بدانید که می دانید چه کاری انجام می دهید. واقعاً خوب است شما باید مهارت خود را یاد بگیرید تا در آن مهارت داشته باشید. مشکل زمانی ایجاد می شود که شما آموزش ، تمرین کنید و به آموزش خود ادامه دهید اما هرگز بیرون نروید و کاری نکنید. شما آموزش خود را برای کار کردن قرار نمی دهید.

برخی دیگر یادگیری خود را در اینجا و آنجا عملی می کنند اما هیچ اقدامی محکم انجام نداده اند. آنها در اینجا کمی تبلیغ می کنند ، کمی وجود دارد. آنها وسایلی را که قصد استفاده از آنها را دارند خریداری می کنند اما هرگز انجام نمی دهند. آنها برای مدت کوتاهی که نتیجه نگرفتند تلاش کمی کردند. آنها آن را برش داده و حرکت می کنند تا چیز بعدی را یاد بگیرند که موفقیت فوری به آنها می دهد.

برخی افراد درک می کنند که کار گسترده و مداوم مهم است. اما آنها واقعاً نمی فهمند چه کاری باید انجام دهند. آنها فاقد آموزش هستند. افرادی که می بینید پول خرج می کنند و زمان زیادی را می گذارند ، وب سایت یک شرکت را با یک نسخه از افرادی که قصد دیدن آن را دارند ، منفجر می کنند ، در این گروه قرار می گیرند. آنها اصول اولیه اینترنت و جذابیت بازاریابی را نمی فهمند. بیشتر آنها سرخورده می شوند. آنها وقت خود را تلف می کنند و پول خود را از دست می دهند.

موفق ترین فرد قادر به تعادل بین تمرین و کار مداوم است. نکته اصلی یادگیری استراتژی های مختلف بازاریابی و عملی کردن آنها است. وقتی به چیزی خوب هستید ، استراتژی دیگری به زرادخانه خود اضافه کنید. برنامه زمانی روزانه را برای انجام فعالیت های خاص تعیین کنید. روزهایی را برای ایجاد و ارسال مقاله اختصاص دهید ، فرکانس خاصی برای ایجاد لنزهای Squidoo و زمان اضافه کردن دوستان در Myspace یا Direct Match. و لیست ادامه دارد

ایده این است که کاری انجام دهید که تجارت شما را بطور مداوم رونق بخشد.

مایک کلینگل آن را در فرمول ساده قرار دهید.

تعداد زیادی آموزش + کمتر کار = بسیار کم

آموزش کمی + کار زیادی = ناامیدی

تعادل آموزش + عمل هماهنگ = موفقیت عظیم و غیرقابل پیش بینی

کار مداوم عالی. اما من از کجا می توانم آموزش بگیرم؟

تعدادی مکان برای دریافت آموزش بازاریابی آنلاین وجود دارد. در اینجا فقط چند مورد ذکر شده است.

مایک کلینگلر یک وب سایت ارگانیک با نام دانشگاه Renegade مونتاژ کرده است. پذیرش رایگان است و آموزش رایگان در آنجا ارائه می دهد. اما آجیل و پیچ و مهره برای بازاریابی آنلاین برای اعضای حرفه ای محفوظ است. University Renegade Professional یک دوره آزمایشی 14 روزه را با 1 دلار ارائه می دهد و دسترسی کامل به آموزش بازاریابی را قبل از پرداخت هزینه برای شما ارائه می دهد.

مورد دیگر MLM Lead System Pro است. این سیستم تولید سرب تجاری است. اما این آموزش ویدیویی گام به گام برای آموزش تکنیک های نسل بازاریابی آنلاین را ارائه می دهد. این همچنین یک سایت عضویت است و یک دوره آزمایشی 14 روزه با قیمت 1 دلار دارد.

همچنین سیستم های گردش مالی جهانی نیز وجود دارد. این سایت توسط Franco Gonzales تهیه شده است و آموزش های رایگان را برای ارتقاء مشاغل ارائه می دهد. همچنین تماسهای آموزشی روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه برای اعضای تیم و میهمانان ارائه می شود. تنها کاری که باید برای رسیدن به آن انجام دهید پیوستن به خبرنامه وی است.

اینها فقط چند مورد هستند تعداد بسیار زیادی وجود دارد فقط چند آموزش انجام دهید. آنچه را یاد گرفته اید انجام دهید و سازگار باشید. یاد آوردن،

تعادل آموزش + عمل هماهنگ = موفقیت عظیم و غیرقابل پیش بینی

به موفقیت فوق العاده و غیرقابل پیش بینی شما ،

دن نورمن

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا