بازرگانی

آموزش نصب چیلر + 5 نکته اصلی برای نصب انواع چیلر

آموزش نصب چیلر
ما سالها تجربه در این زمینه داریم و آموزش نصب چیلر امکان تحقق و کارکرد این مدل سیستم تهویه مطبوع را به روشی ایده آل فراهم می کند. قطعات و اجزای مختلفی در ساختار این دستگاهها استفاده شده است. نصب صحیح این دستگاه ها برای افزایش بار خنک کننده سیستم خنک کننده بسیار موثر است.
از طرف دیگر ، در صورت نصب نادرست اولیه ، علاوه بر قطع روند خنک کننده ، مشکلات مختلف اجزا problems نیز ممکن است رخ دهد. تجدید چیلر بنابراین نصب تجهیزات برودتی بسیار مهم است.

مهمترین نکته آموزش نصب چیلر
1- محل دستگاه را مشخص کنید
یکی از مهمترین نکات آموزش نصب کولرهای هوایی تحت فشار و استخراج و تعیین محل مناسب برای نصب و راه اندازی این تجهیزات است. در این رابطه باید توجه داشت که محل نصب خنک کننده متفاوت است و به نوع و مدل آن بستگی دارد.

به طور کلی ، کولرهای کمپرسور هوا برای خنک سازی در فضای باز و فضای باز باید نصب شوند. بنابراین بهترین مکان برای نصب کولر گازی پشت بام است. همزمان کولرهای آبی تحت فشار معمولاً در خانه ها مانند خانه های سیار نصب می شوند.

لازم به ذکر است که فضای اختصاص داده شده برای نصب کولر باید زیاد باشد و اندازه و ابعاد آن مناسب باشد. این یک جز important مهم برای نصب صحیح اجزای اصلی کولر است (به عنوان مثال اواپراتور ، کمپرسور خازن).
2- خنک سازی را با برق مورد نیاز تأمین کنید
یکی دیگر از اصول مهم برای نصب انواع کولر ، قدرت مورد نیاز برای کارکرد و عملکرد تجهیزات مورد نیاز است. به دلیل کمپرسور ، کولرهای فشار معمولاً به برق زیادی نیاز دارند. با تأمین انرژی لازم ، نیروی الكتریكی باعث شروع و كار كمپرسور می شود و چرخه تبرید از فشرده سازی مبرد شروع می شود.
برای این منظور ، کابل برق اصلی دستگاه باید به برد برق متصل شود. علاوه بر این ، برای بهبود ضریب ایمنی و ایمنی ، باید از آمپرمترها و ولتمترها روی تابلو استفاده شود. علاوه بر این ، استفاده از کلیدهای ویژه برای شروع و توقف جریان تجهیزات و دریچه های اطمینان می تواند باعث بهبود ایمنی و اطمینان سیستم شود.
3- پمپ تجهیزات را آماده کنید
عملکرد و عملکرد پمپ های اواپراتور و کندانسور از دیگر جنبه های مهم است. راهنمای نصب مایع خنک کننده ارائه شده است. برای به دست آوردن بهترین و بهترین عملکرد خنک کننده ، ابتدا باید پمپ کندانسور را برای تجهیزات آماده کرده و سپس به سراغ پمپ مربوط به قسمت اواپراتور بروید.
پس از تأیید عملکرد پمپ ، باید شیر فنر متصل به حالت تابستانی دستگاه باز شود. بعد ، باید سطح آب منبع انبساط تجهیزات ارزیابی شود. پس از راه اندازی قسمت اواپراتور پمپ ، آب به تمام قسمتهای تجهیزات ریخته می شود.

به منظور جلوگیری از کاهش توان و کارایی تجهیزات ، در این مرحله از کار یک کولر تهویه مناسب اجرا شد.

4- برج خنک کننده را راه اندازی کنید
برای نصب و راه اندازی کولر برج خنک کننده یا برج خنک کننده ، باید از میزان آب ورودی به برج خنک کننده اطمینان حاصل کنید. شناور تعبیه شده در خازن می تواند این کار را انجام دهد. اگر شناور به طور معمول کار می کند ، پمپ کندانسور خنک کننده باید روشن شود.
با راه اندازی پمپ ، می توانید نازل ها را بررسی کنید تا ببینید چگونه می توان آب را بر روی قسمت برج خنک کننده پاشید.بعد ، فن خنک کننده و موتور را بررسی کنید. اگر یاتاقان به روغن کاری نیاز دارد ، می توان قطعه را با گریس روغن کاری کرد.
شایان ذکر است که استفاده از ولت متر و گیج برای ارزیابی موتور و اتصالات الکتریکی می تواند بهترین عملکرد خازن های سیستم را تضمین کند.
5- کمپرسور تبرید را روشن کنید
از دیگر جنبه های مهم تنظیم و راه اندازی کمپرسور می توان به آموزش نصب اشاره کرد ، کاری که برگشتم این بود که ابتدا منبع تغذیه دستگاه را تنظیم کردم و سپس بخاری کاست را در کمپرسور سفارش دادم. انرژی دادن به این بخاری ها باعث تبخیر و جدا شدن گاز مبرد مخلوط با روغن کمپرسور می شود.
بخاری کارتر باید تقریباً 24 ساعت قبل از شروع کمپرسور روشن شود. بعلاوه ، کارکرد پمپ اواپراتور و پمپ کندانسور در هنگام جاری شدن کامل آب ، تأثیر مثبتی در تهیه بهتر خنک کننده دارد.
با مشاوره رایگان از متخصصان مرکز دات کام در ارتباط باشید و برای دریافت بهترین مشاوره خرید با شماره زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/chiller-istallation-training/
تاریخ انتشار :
2021-04-20 10:00:37.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا