دنیای وب

آموزش MLM – چرا باید مکالمه با مشتری احتمالی خود را کنترل کنید؟

بگذارید در ابتدا بگویم که وقتی می گویم در آینده باید مکالمه را کنترل کنید، به این معنی نیست که باید تمام صحبت کردن را انجام دهید و امید خود را برای صحبت نکردن ناامید کنید. برعکس! مخاطبان خود را تشویق کنید تا صحبت کنند و اگر سوالی می پرسند، پاسخ دهید زیرا اگر سوالی می پرسند علاقه مند هستند. همچنین اگر هستید نه آنها را تشویق کنید تا صحبت کنند، چگونه تعریف کنند که چه چیزی نیاز دارند، چه می خواهند – و چه هستند نه خواستن

من معتقدم که این یکی از بزرگترین اشتباهاتی بود که ما به عنوان بازاریاب شبکه ای سابق مرتکب شدیم – ما اغلب وقتی سعی می کردیم افرادی را پیدا کنیم که به چیزها نگاه کنند، همه صحبت می کردیم. و بنابراین، ما منفجر می‌شویم و داستان خود و تاریخ شرکت را تعریف می‌کنیم و سپس، آیا شما علاقمندیدو اگر این کار را نکنید – لطفا دنبال کنید!

اما منظور من نیاز به قدرت یا چیزی نیست که ریشه در کنترل یک فرد بر دیگری داشته باشد. وقتی جریان مکالمه را کنترل می کنید، واقعاً در مورد علاقه و امید به خودتان هستید.

به یاد داشته باشید که شما با یک تمایل واقعی به او نزدیک می شوید تا به او در رسیدن به اهداف و خواسته های خود کمک کنید. شما فردی هستید که دانش لازم را برای کمک به افراد برای رسیدن به اهداف خود دارید. و بنابراین، اگر کسی را رها کنید و با مکالمه بدود، او را دنبال می کنید، و اکنون فردی که فرصت تغییر را دارد – پس شما – دیگر گفتگو را رهبری نمی کند! به همین دلیل است که می خواهید جریان گفتگو و جریان گفتگو را کنترل کنید.

به میزبان برنامه چت مورد علاقه خود فکر کنید. چه چیزی باعث موفقیت آنها می شود؟ من مطمئن هستم که ترکیبی از چیزهای زیادی در آن است، زیبایی، کاریزما و شخصیت. با این حال، مهم نیست که آنها چقدر ناز هستند، اگر ما مجبور بودیم به آنها گوش کنیم اما وقت شنیدن صحبت های مهمانان را نداشتیم، معتقدم که آنها مدت زیادی دوام می آوردند. منظور من این است که در دنیای جستجوی MLM، شخصی که سوال را می پرسد و سپس فضایی را برای پاسخ فراهم می کند، روند گفتگو را کنترل می کند. و اگر مشتری در جایی از شما سوالی بپرسد، خوب است. در واقع، این بیش از خوب است. اگر کسی از شما بپرسد بد نیست. این نشان می دهد که آنها واقعاً در حال رسیدن هستند، واقعاً علاقه مند هستند.

نحوه کنترل جریان گفتگو

پیش بینی شما ممکن است شما را به مسیری برساند که مجبور نیستید بروید، یا ممکن است خیلی زود به نظر برسد – خیلی زود است که ممکن است بخواهید در آن نقطه به آنجا برسید، اما هنوز نه. به عنوان مثال، نوعی سوال زودرس ممکن است از شما بپرسد “نتیجه چیست؟” یا “شرکت MLM چیست؟” یا چیزی شبیه به آن. شما می توانید به آنها پاسخ های سریع بدهید و می توانید آنها را به مسیر خود بازگردانید.

این تکنیک بسیار ساده است: وقتی کسی از شما می پرسد، شما با یک پاسخ کوتاه به حدس خود پاسخ می دهید. کاری که شما در اینجا انجام نمی دهید این است: شما دروغ نمی گویید، و مطمئناً از سؤالات آنها منحرف نمی شوید. باور کنید اگر این کار را بکنید دچار دردسرهای زیادی خواهید شد. اگر سوال را رها کنید نمی‌توانید کمی احساس ناراحتی کنید و شما نیز آن را احساس خواهید کرد. اوه – آنها همچنین متوجه خواهند شد که شما چه زمانی دروغ می گویید.

بنابراین، مطمئن شوید که به سوالات مشتریان خود پاسخ می دهید، حتی اگر کوتاه باشند.

سپس، بدون هیچ شکافی در مکالمه، فرصت تجارت شبکه را به جایی که می‌خواهید برگردانید: به سرعت پاسخ‌هایی را که به آنها می‌دهید با پرسیدن سؤالات مربوط به نقطه‌ای که شکسته است، دنبال کنید.

این یک تکنیک ساده برای کنترل مکالمات در آینده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا