دنیای وب

آنچه باید درباره Scope Freak بدانید

پخش زنده یکی از داغترین روندهای این روزهای رسانه های اجتماعی است. سایت ها و برنامه های زیادی پیش از این خدمات جریانی مستقیم را ارائه می دادند ، اما آنها فقط هنگام ورود دستگاه های تلفن همراه توجه زیادی را به خود جلب کردند. پریسکوپ گروه برنامه های تلفن همراه را که در درجه اول خدمات پخش مستقیم ارائه می دهند ، هدایت می کند. این یک عامل تغییر دهنده بازی در عرصه رسانه های اجتماعی محسوب می شود زیرا برخلاف سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، Periscope فقط در مدت زمان کوتاهی 1 میلیون کاربر به دست آورده است. به طور گسترده ای استفاده می شود که توسط بسیاری از فیلم های پخش شده در یک روز مشاهده می شود – بیشتر یا کمتر از 40 میلیون دقیقه. اما محدودیت هایی برای این برنامه وجود دارد و آنجاست که Scope Freak برای کمک به آن وارد می شود.

Scope Freak یک ابزار نرم افزاری دسک تاپ است که برای جریانهای Periscope طراحی شده است. این ابزار نرم افزاری منحصر به فرد در تاریخ 28 دسامبر 2015 راه اندازی شد. این ابزار برای کمک به بازاریابان اینترنتی در تلاش برای تبلیغ ویدیو طراحی شده است.

افراد خلاق

Ali J و Marcus Lim نویسندگان این ابزار نرم افزاری هستند. آنها همان تیمی هستند که Freak Social Interests و Social Lead Freak را برای بسیاری از بازاریابان اینترنتی که می خواهند در فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی به دست آورند ، به ارمغان آورد. علی G همچنین ابزارهای قدرتمند دیگری برای بازاریابی وب مانند 1st Place Penguin ، Forum Fortunes ، WP Mobile Assault ، WP Time Trigger و WP Video Commando ایجاد کرده است.

نحوه استفاده از برنامه

هنگام خرید برنامه ، می توان آن را روی رایانه ها نصب کرد. بسیار سازگار است در واقع ، این نرم افزار روی رایانه های مک بوک ، لپ تاپ و دسک تاپ کار می کند.

فقط کافی است پس از نصب برنامه ، برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید. رابط کاربری این برنامه نیز بسیار واضح است. برای ذخیره پخش فقط باید چهار مرحله ساده را دنبال کنید.

اولین قدم این است که آدرس اینترنتی ویدئو را وارد کنید. در مرحله دوم ، پوشه مقصد را برای فیلم بارگیری شده انتخاب کنید. مرحله سوم مدتی طول می کشد زیرا زمان بارگیری پخش شما است. با این حال ، بر خلاف بسیاری از دانلود کنندگان فیلم ، Scope Freak به کاربران امکان می دهد فیلم ها را به صورت سریع بارگیری کنند. حتی می تواند در عرض چند دقیقه یک پخش سه ساعته را بارگیری کند. یک نوار پیشرفت قرار داده شده است تا درصد پارتیشن های بارگیری شده را نشان دهد. وقتی همه پرونده های خام بارگیری شدند ، کلمه “تمام” در لیست پرونده های خام ظاهر می شود. مرحله چهارم و آخر بارگذاری جریان بارگیری شده در حساب YouTube خود است.

مثبت ها

برخی از مزایای استفاده از Scope Freak سهولت استفاده ، سازگاری و سرعت روند بارگیری آن است. همانطور که قبلا توضیح داده شد ، این برنامه به عنوان کمکی با محدودیت های برنامه Periscope طراحی شده است. یکی از مشکلات رایج کاربران پریسکوپ این است که جریان های آنها پس از 24 ساعت منقضی می شود. مخاطبانی که پخش زنده را از دست داده اند ، باید ظرف 24 ساعت تماشا کنند.

با استفاده از این نرم افزار ، بینندگان و بینندگان مجبور نیستند برای تماشای 24 ساعت تلاش کنند. تا زمانی که فیلم های جریانی را بارگیری می کنند ، می توانند هر زمان که بخواهند تماشا کنند. آنها همچنین می توانند ویدیوها را تا زمانی که بخواهند و نیاز دارند ذخیره کنند. کاربران این امکان را دارند که جریانهای بارگیری شده را با ابزار ویرایش YouTube یا نرم افزار ویرایش ویدیوی آفلاین ویرایش کنند.

چه کسی به برنامه نیاز دارد

فیلم های بارگیری شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این قطعاً به قابلیت اطمینان بازاریابان اینترنتی که شامل فیلم های با کیفیت در سایت های تجارت الکترونیکی خود هستند ، می افزاید. بازاریابان آنلاین می توانند از فیلم های خود نیز درآمد کسب کنند. آنها می توانند تبلیغات را در ویدئوها یا پیوندها به صفحات مختلف فروش اضافه کنند.

وبلاگ نویسان و تقریباً همه افرادی که دارای یک دستگاه و اتصال به اینترنت هستند می توانند به عنوان یک وابسته به برنامه درخواست دهند. قیمت برنامه از 27 تا 47 دلار است. قیمت بستگی به بسته دارد. قیمت بسته اصلی 27 تا 37 دلار است در حالی که بسته حرفه ای 37 تا 47 دلار است. بازاریابان در هر فروش نرم افزار 50٪ کارمزد دریافت می کنند.

نتیجه

تعداد بازاریاب های اینترنتی هر ساله در حال افزایش است ، و برجسته بودن در این صنعت اشباع شده استفاده از آخرین روندهای تکنولوژی است. پخش زنده از طریق برنامه های تلفن همراه مانند Periscope در حال حاضر یکی از داغترین روندهای امروزی است. برای به حداکثر رساندن پتانسیل این جهت ، Scope Freak توسعه داده شد. با استفاده از این نرم افزار ، کاربران می توانند فیلم ها یا دامنه های خود را بارگیری و اصلاح کنند تا مشتریان بالقوه و چشم انداز بیشتری را در تجارت آنلاین خود جذب کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا