دنیای وب

آنچه باید قبل از پیوستن به یک شبکه اجتماعی جدید بدانید

شبکه های اجتماعی جدید اغلب در اطراف شما هستند. گاهی اوقات سخت است که بدانید چه کسی برای کسب و کار شما مناسب است و چه کسی مناسب نیست. با شبکه های بزرگ مانند فیس بوک مقایسه نکنید.

فقط به این دلیل که یک شبکه اجتماعی جدید و کوچک است به این معنی نیست که بی ارزش است و ورود به آن برای شما مفید نیست. اغلب، شرکت ها بسته به نوع (و کیفیت) روابط موجود، به کانال های اجتماعی خاص متصل می شوند. اگر نتایج خوب هستند، باید به دقت در نظر داشته باشید که بخشی از آنها باشید.

برخی از اخبار قابل تامل عبارتند از Pinterest، Houzz، Tumblr، IntoNow و PlayUp. همه روی چیز دیگری متمرکز هستند و به عنوان یک صاحب کسب و کار باید تصمیم بگیرید که چه کسی برای شما مناسب است (یا یکی). مهم است که قبل از ثبت نام در یکی از آنها کمی تحقیق کنید. قبل از اینکه با قدرت کامل حرکت کنید، می‌توانید با پست کردن چیزی به عنوان مهمان شروع کنید تا بتوانید نوع یا نگرش خوانندگان خود را ببینید. اگر متوجه شدید که برخی از شبکه های اجتماعی کوچک برای کسب و کار شما خوب کار می کنند، باید حضور بیشتری ایجاد کنید تا بتوانید با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

چند سوال اساسی وجود دارد که باید قبل از ثبت نام در یک شبکه اجتماعی بپرسید.

آیا اعضای شبکه اجتماعی که از نظر شما جزء مخاطبان شما هستند؟

اگر کمی تحقیق کنید، می‌توانید تعیین کنید که آیا مخاطب هدف شما در آن شبکه خاص گنجانده شده است یا خیر. اگر هدف شما این است که با یک شخص خاص (که می تواند یک مشتری یا مشتری فعلی باشد) ارتباط برقرار کنید، درک اهمیت تمرکز و کیفیت شبکه برای شما و کسب و کارتان بسیار مهم است.

قصد دارید چقدر زمان و تلاش برای این کانال خاص اختصاص دهید؟

همانطور که می دانید برای موفقیت شبکه های اجتماعی، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید. قبل از شروع قرار ملاقات، باید مشخص کنید (و متعهد شوید) که روی چه مقدار زمان و تلاش سرمایه گذاری می کنید. مهم است به یاد داشته باشید که در وهله اول باید تلاش بیشتری انجام دهید. هنگامی که پایه و اساس را گذاشتید، ممکن است زمان زیادی را صرف نکنید و بتوانید از نتایج کار خود لذت ببرید. ایجاد یک نمایه جدید، نوشتن و ارسال محتوا در شبکه های اجتماعی جدید و شروع به تبلیغ حضور خود می تواند 10 تا 12 ساعت طول بکشد. اگر متوجه شدید که این شبکه خاص برای تجارت شما خوب است، می توانید زمان بیشتری را نسبت به سایرین به آن اختصاص دهید. در بسیاری از موارد، آنچه را که قرار است انجام دهید به دست خواهید آورد.

چگونه از این شبکه اجتماعی خاص استفاده خواهید کرد؟

قبل از شروع، باید دقیقاً بدانید که چرا می خواهید به این شبکه اجتماعی خاص بپیوندید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، درک روشنی از نحوه برخورد با آن برای به دست آوردن حداکثر سود از تجارت خود خواهید داشت. مهم است به خاطر داشته باشید که اگر در یک شبکه اجتماعی کوچک کار می کنید، ممکن است در مقایسه با زمانی که در یک شبکه اجتماعی بزرگ (مانند فیس بوک) کار می کردید، ظاهر شدن نتایج شما بیشتر طول بکشد. البته این بدان معنا نیست که نتایج خوبی نخواهید دید. این فقط به این معنی است که شما باید کمی صبر داشته باشید.

آیا تا چند سال دیگر شبکه اجتماعی منتخب وجود خواهد داشت؟

بسیاری از افراد از قبل شروع کرده اند و موفق به انجام آن نشده اند. دلایل زیادی در مورد مدت زمان ماندگاری شبکه های اجتماعی وجود دارد. مهم این است که شبکه به طور مداوم در مسیر بهبود و ارائه نوآوری های جدید و هیجان انگیز تلاش کند. داشتن لیست آرزوها قبل از پیوستن به یک شبکه اجتماعی خوب است. این به شما کمک می کند تا فوراً تعیین کنید که آیا شبکه خاصی که در نظر دارید برای شما و شرکت شما مناسب است یا خیر.

نتیجه

شبکه های اجتماعی جدید گاهی اوقات می توانند فریبنده باشند. آنها زمانی که جدید هستند بسیار جذاب هستند و ممکن است فکر کنید که باید درگیر آن شوید. اما مراقب باشید که تحقیق کنید تا بعداً منسوخ نشود. علاوه بر اتصال به شبکه‌های اجتماعی جدید (کوچکتر)، همیشه باید خدمات جدید را در شبکه‌های اجتماعی که قبلاً نمایه دارید دنبال کنید. شبکه های اجتماعی اینجا هستند تا بمانند و این به شما بستگی دارد که بفهمید چه چیزی برای شما و شرکت شما مناسب است. اگر سوالات مطرح شده در اینجا را بپرسید، می توانید تصمیمات خوبی بگیرید که در ابتدا و در طول مسیر به شما کمک کند.

ما خوشحالیم که بازخورد کامل موجود در اینجا را به شما ارائه دهیم. برای ارزیابی رایگان حضور آنلاین خود، بیا قهوه بخوریم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا