آژانس های بازاریابی دیجیتال: آنچه انجام می دهند

بین آژانس بازاریابی و یک آژانس بازاریابی دیجیتال تفاوت اندکی وجود دارد. آژانس بازاریابی دیجیتال با جنبه بازاریابی تجارت ، اما در دنیای دیجیتال سرو کار دارد. آنها هنوز هم بسیاری از خدمات مشابه را ارائه می دهند.

وب سایت طراحی شده است

این شرکت خوب یک تیم از طراحان گرافیک و توسعه دهندگان وب خواهد داشت که قادر به طراحی یک وب سایت خیره کننده هستند.

کتاب محتوا

آژانس بازاریابی دیجیتال همچنین قادر خواهد بود تا مطالب خود را بنویسد یا تیمی از نویسندگان محتوا داشته باشد که می تواند به آنها در بهبود وب سایت برای اهداف سئو کمک کند. این به افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک می کند و این به افزایش فروش کمک می کند.

علامت تجاری

آژانس بازاریابی دیجیتال همه چیز در مورد نحوه نگاه چیزها نیست. همچنین می تواند به شرکتها کمک کند تا برند کاملی را که مناسب شرکت است ، ایجاد کنند. به عنوان مثال ، یک شرکت جواهرات ، برندی نمی خواهد که کودکانه به نظر برسد. در عوض ، آنها یک مارک می خواهند که نشان دهد شیک ، پیشرفته یا سنتی و قابل اعتماد هستند. این شرکت ها متخصص در زمینه برندها هستند.

تحلیلگران

تحلیلگران می توانند میزان ترافیک وب سایت را قبل و بعد از تغییرات ، تحلیل مخاطبان هدف و موارد دیگر تعیین کنند. تمام این داده های آماری برای تعیین موفقیت آمیز بودن یا عدم موفقیت کمپین لازم است.

وقتی این شرکت ها یک تحلیلگر یا تیم تحلیلی داشته باشند ، می توانند به مشتریان خود نشان دهند که تغییرات آنها چقدر موفقیت آمیز است یا چقدر ناموفق هستند.

رسانه

رسانه دیجیتال در مرکز این آژانس قرار دارد. با قالب های قدیمی تبلیغات مانند تبلیغات روزنامه و آگهی های تبلیغاتی اشتباه نکنید. درعوض ، آنها برای کمک به شرکتها در دستیابی به اهداف خود ، بر فناوری مدرن متمرکز می شوند. این می تواند جنبه های مختلف فناوری را در بر بگیرد.

آنها ممکن است یک برنامه موبایل برای یک تجارت ایجاد کنند و یک وب سایت جدید برای یک شرکت دیگر طراحی کنند. اینها افرادی هستند که از مشاغل آنلاین پشتیبانی می کنند.

اهداف قابل اندازه گیری

این شرکت ها از روش های منسوخ تبلیغات استفاده نمی کنند و از روشی استفاده نمی کنند مگر اینکه بدانید که کار می کنند. وقتی شرکتی یکی از این شرکت ها را استخدام می کند ، می توانید اطمینان داشته باشید که تیمی از تحلیلگران روش تبلیغاتی را که از آنها استفاده می کنند برای پیشبرد تجارت خود به ارتفاعات جدید ، آزمایش و آزمایش کرده اند.

آنها این کار را با تجزیه و تحلیل مداوم داده های مختلف در مورد پروژه های مختلف خود انجام می دهند. به عنوان مثال ، آنها می توانند یک وب سایت آزمایشی ایجاد کرده و سپس ترافیکی که به وب سایت می رسد را بر اساس موارد خاصی تجزیه و تحلیل کنند. هنگام انجام این کار ، آنها اطمینان دارند که قبل از استفاده با مشتری ، چیزی در حال کار است.

مخاطب مورد نظر خود را بشناسید

از آنجا که این شرکت ها توجه زیادی به داده ها و آمارها و نتایج دارند ، آنها روی مخاطبان هدف خود نیز تمرکز می کنند. آنها می خواهند به همه مشاغل کمک کنند تا موفق شوند ، بنابراین باید بدانند مخاطب هدف کیست.

این عالی است برای شرکت هایی که در گرفتن تصویری شفاف از مخاطب هدف خود مشکل دارند. برخی از شرکت ها وجود دارند که فقط این شرکت ها را به کار می گیرند تا به آنها کمک کنند اطلاعات بیشتری در مورد مخاطب هدف خود داشته باشند و برای شروع اهداف قابل اندازه گیری دیگری را به دست می آورند.

به طور کلی ، این شرکت ها افرادی هستند که وقتی یک شرکت می خواهد در اینترنت شناخته شود با آنها تماس می گیرید. اگر ارتباطی با اینترنت داشته باشد ، آنها یک متخصص دارند که می توانند این کار را انجام دهند. مواردی مانند برنامه های موبایل و طراحی وب سایت به طور طبیعی برای آنها پیش می آید. SEO دومین ماهیت است و آگاهی از برند جزئی از زندگی روزمره است.

اگر این امر با افزایش سود با استفاده از جدیدترین فناوری ارتباط داشته باشد ، این شرکت ها هستند که می توانند این امر را انجام دهند و از همیشه راحت تر به نظر برسند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا