دنیای وب

آکادمی موفقیت در مشاغل خانگی – آیا آموزش آکادمی موفقیت در مشاغل خانگی است؟

آکادمی موفقیت کسب و کار خانگی (HBSA) یک شرکت مستقر در آیووا است که به بازاریابان شبکه ای کمک می کند تا از فناوری، فضا و بازاریابی با هدف رشد کسب و کار خود استفاده کنند. اگرچه به عنوان یک شرکت برجسته شهرت پیدا کرده است، اما همه از نحوه آموزش آن قدردانی نمی کنند. بیایید نگاهی دقیق تر به HBSA بیندازیم و ببینیم که چگونه کار می کند.

تاریخ:

HBSA زاییده فکر Martin Lightbowne و Joshua Fusion، فروشندگان شبکه مستقل و بسیار موفق است. به عنوان یک تلاش مشترک، جاش و مارتین یک نوع دوره “مطالعه داخلی” را برای آموزش بازاریابی شبکه ای در سرتاسر جهان ترتیب داده اند، زیرا جاش در ایالات متحده زندگی می کند و مارتین در بریتانیا زندگی می کند.

HBSA توسط Better Business Bureau گواهی شد و رتبه A- را دریافت کرد. BBB در وب سایت خود دلیل رتبه بندی (نه A) را “طول زمان کار” ذکر کرده است. امیدوارم در مورد استانداردهای BBB به روز شود.

دوره:

HBSA 2 مسیر آموزشی، Basic و Elite را می فروشد. آموزش پایه بر قرار دادن دانش آموزان در یک وب سایت با صفحه وب خود، درک ترافیک هدفمند و هدایت ترافیک هدفمند به آن صفحه از طریق رسانه های اجتماعی، وب 2.0 و مقاله نویسی تمرکز دارد. هدف دانشجویان در دوره اصلی ایجاد 5-15 رهبر در روز و شروع کمک به 1 تا 3 نفر در هفته در مشاغل خود است.

دوره های نخبه زمانی می آیند که دانش آموزان اصول اولیه را تکمیل کنند. اکنون دانش‌آموزان برای شروع به حرکت کسب‌وکار به «مسیر سریع» می‌روند. این شامل درک و استفاده از تبلیغات حقوق و دستمزد، خبرنامه ها، مجلات، پیشنهادات مالی، دیدگاه های آینده و بسته و مهمتر از همه ساخت تیم است. هدف دانشجویان در دوره نخبگان تولید بیش از 100 رهبر در روز و شروع به اضافه کردن 10-15 نفر در هفته به مشاغل خود است.

HBSA – خوب:

HBSA سال ها پیش به طور کامل از رویکرد “دوستان و خانواده” فاصله گرفته است و بر شناخت محصولات، انتظارات شما و استفاده از فناوری برای کمک به موفقیت شما تمرکز می کند. برنامه درسی شما شامل کتابچه ها و دی وی دی ها است، کلاس درس شما دفتر شماست و برنامه درسی شما زمانی است که می توانید آن زمان را به شرکت خود اختصاص دهید. همچنین جلسات آنلاین و همچنین نمایش بازی و جلسات پرسش و پاسخ با استفاده از اتاق کنفرانس تلفنی وجود دارد.

قوانین بازاریابی که در اینجا آموزش داده می شود بر شناخت بازار آنها و نحوه “نزدیک شدن” به آن بازار متمرکز است. این مهارت ها استفاده از تلفن، کلام نوشتاری و به ویژه اینترنت است. اینها اجزای پایداری هستند که توسط اکثر خرده فروشان برتر استفاده می شود.

HBSA از فناوری پیشرفته برای “راه رفتن” دانش آموزان با راه اندازی صفحه وب خود و هدایت ترافیک به آن صفحه استفاده می کند. تاکید آنها تنها بر مکانیک نیست، بلکه روانشناسی بازاریابی شبکه ای نیز هست. وقتی دانش آموز راحت باشد، دانشجو از طریق تکنیک های پیشرفته تر تبلیغات اینترنتی و پاسخگویی خودکار (در برنامه نخبگان) به عقب برمی گردد. اگر می توانید ایمیل بنویسید، می توانید بر این فناوری تسلط داشته باشید.

یکی از منحصر به فردترین ویژگی های دوره های HBSA این است که موفقیت همه دانش آموزان را تضمین می کند. با دوره نخبگان، به دانش آموزان هدف داده می شود که در مدت یک سال 700 نفر را به شرکت اضافه کنند. اگر به آن هدف نرسند، تا رسیدن به شاگردی ادامه خواهند داد. (دوره های پایه ضمانت موفقیت یکسانی دارند اما فقط 100 نفر)

به نظر می رسد که HBSA می تواند بر روی این تضمین بایستد، زیرا آنها برای هر دانش آموز مربی شخصی، حرفه ای و تجاری خود را برای کمک به آنها در هر فرآیند ارائه می دهند. تقریباً هر ورزشکار المپیکی مدال طلا مربی خود را دارد و HBSA نیز به همان فلسفه برنده شدن پایبند است.

HBSA – بد:

HBSA انتظار دارد که هر دانش آموز متعهد شود که 5 تا 10 ساعت در هفته را صرف کار خود کند تا به این نتایج دست یابد. HBSA همیشه با امضای الکترونیکی در نامه بیمه این تعهد را مطالبه می کند. برای کسانی که آماده نیستند این تعهد را انجام دهند، و “آن را در خط قرار دهند”، آنها “در درب” نمی گیرند.

این دوره بسیار مفصل است، با بروشور، دی وی دی، جلسات آنلاین و یک مربی شخصی برای (حداقل) 1 سال. برای کسانی که امیدوارند «مدیریت ارزان» مسائل بازاریابی را داشته باشند، احتمالاً باید در یک کتاب الکترونیکی 19.95 دلاری در اینترنت سرمایه گذاری کنند.

همچنین، در حالی که HBSA اشاره کرد که در بیش از 30 کشور دانش‌آموز دارد، آموزش فقط به زبان انگلیسی است. برای افراد خارج از دنیای انگلیسی زبان، این جذاب نخواهد بود.

اگر مقاله‌های جاش یا مارتین را خوانده باشید، می‌دانید که این افراد در بازاریابی شبکه‌ای واقعاً «واقعیت» و «مستقیم به نقطه» هستند، و امیدوارم آنها هم همین آموزش را داشته باشند. اگر خجالتی هستید یا به فردی برخورد کرده اید که ممکن است در صورت لزوم رویکردش «در صورت شما» باشد، این دوره ممکن است برای شما خیلی سخت باشد.

به طور خلاصه:

این دوره تقریباً همیشه برای کسانی که تجارت برند را شروع می کنند “بی مغز” نامیده می شود. ساختار تدریس، استفاده از فناوری و به ویژه حمایتی که از آنها ارائه می شود خود گویای این موضوع است. HBSA مطمئناً نگران موفقیت هر دانش آموزی است که با آن کار می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا