دنیای وب

آیا ارسال مهمان در وبلاگ های سئو ارزش وقت شما را دارد؟

حتی اجداد دور ما که در آتش غار نشسته بودند ، قواعد بازی را می دانستند. در حین جستجوی ماموت ها ، شخصی باید در آتش بماند تا آنها دوباره برگردند ، گوشت را گرم کرده و گرم کنند. فرد دیگری باید برگها و میوه ها را جمع کند ، بنابراین شما هنوز هم کاری دارید که شکم خود را نگه دارید در صورت عدم موفقیت شکار. شخصی گیاهان خود را برای بهبود زخم های شما انتخاب می کند. کسی فرزندان شما را شیر می دهد. اینجاست که اصول همکاری به عقب برمی گردد و این اصول بسیار ساده است: شما چیزی را که من به آن نیاز دارم دارید ، و من کاری را برای تلاش دارم ، چرا مبادله نمی کنید؟ تکه ای از ماموت خوشمزه خود را به من بسپار و از آسایش طولانی مدت تو در کنار آتش لذت ببر. این تنها راهی است که می توانیم بمانیم.

عصر سنگ ، به لطف خوبی ها ، در گذشته بسیار فاصله دارد و به جای اینکه در کمین بزرگی بنشینید ، جلوی صفحه خود می نشینید. با این حال ، ایده همان است: مدیریت همه چیز خودتان یک کار ترسناک است. برای “زنده ماندن” ، باید به تلاشها بپیوندیم و یک موقعیت برد-برد برای هر دوی ما پیدا کنیم. و بگذارید اگر وبلاگ نویس مهمان (ارسال پست های وبلاگ شما در وبلاگ های صاحبان دیگر در ازای برخی “ویژگی های سرگرم کننده”) یک معامله نیست!

اگر دانش SEO برای اشتراک گذاری با مخاطبان دارید ، این زمان برای شماست که صفحه جدیدی از وبلاگ ها را در زندگی خود به نمایش بگذارید. چرا؟ از آنجا که وبلاگهای مهمان فرصتی عالی برای:

افزایش میزان دسترسی و تأثیر

ارسال پست های شما در وبلاگ های معروف دیگر راهی عالی برای تقویت مخاطبان شما است و از این طریق نفوذ و اقتدار بیشتری در صنعت به دست می آید

– جذب ترافیک مستقیم

پست های وبلاگ غالباً همراه با زندگی نامه نویسنده است ، جایی که می توانید به وبلاگ خود پیوند دهید ، به طوری که خوانندگان در صفحه شما فهرست کنند ، که باعث افزایش ترافیک شما می شود

تعداد مشترکین جدید

بسیار محتمل است مخاطبی که نوشته های شما نشان می دهد ، نه تنها شما را در وبلاگ خود دنبال کنید بلکه به صفوف خوانندگان و مشترکان وفادار نیز بپیوندید (البته اگر نوشتن شما شایسته آن باشد)

– اتصالات جدید تجاری کسب کنید

چه کسی می داند ، چه عکس بزرگی با پست شما می تواند بفهمد و شما یک حرفه ای هستید که شایسته همکاری با او هستید

مارک خود را تبلیغ کنید

این ایده اصلی هر تبلیغی است: هرچه بیشتر نام تجاری خود را ذکر کنید ، عمیق تر در ذهن افراد خواهد بود. به خوانندگان اجازه دهید مارک تجاری شما (نام ، وبلاگ و شرکت شما) را که در بسیاری از وبلاگ ها ذکر شده است ، مشاهده کنند و به آنها بخواهید بهتر از آنها یاد کنند ، تا هنگام لمس بازار شما ، مارک شما در ذهن آنها نمایان شود.

– دانش خود را به اشتراک بگذارید

شما فقط اطلاعات خود را در اختیار خوانندگان نمی گذارید ، بلکه در واقعیت نظرات و نظرات آنها را دریافت می کنید. اگر به خوانندگان جدید برسید ، در مورد موضوع خاص نظرات و دیدگاه های جدیدی دریافت خواهید کرد. به همین دلیل وبلاگ نویسی مهمان فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و خودسازی است.

– ارتقاء رتبه بندی موتورهای جستجو برای وب سایت خود

ارسال به وبلاگ های مؤثر و معتبر به معنی پیوند از این وبلاگ ها به پروفایل شما است. تعداد خوبی از پیوندها ، همانطور که همه ما می دانیم ، دلیل اصلی افزایش رتبه گوگل در وب سایت شما است.

خوب ، من شرط می بندم که اکنون می بینید: وبلاگ نویسی مهمان برای وبلاگ های SEO به سادگی ارزش وقت شما را ندارد. استفاده نکردن از وبلاگهای مهمان در واقع به معنای از دست رفتن فرصت های عظیم است. تنها سؤال باقی مانده این است که از کجا می توانید حرفه ای عالی خود را در وبلاگ نویس شروع کنید. خوب ، در اینجا تعدادی از وبلاگ سئو برای جلب اشتهای شما برای وبلاگ نویسی مهمان وجود دارد:

1) لینک-Assistant.Com وبلاگ SEO – یک وبلاگ جوان اما بسیار امیدوارکننده ، که توسط تیم Link-Assistant.Com آغاز شده است – SEO PowerSuite توسعه دهندگان نرم افزار. برخلاف اکثر وبلاگ های دیگر ، این اجازه می دهد تا دو پیوند (به جای 1) از دامنه معروف Google به صفحات شما برسد.

2) YouMoz – وبلاگ SEO نصب شده بر روی منبع محبوب SEOMoz. بسیاری از خوانندگان و یک زمینه سطح بالا

3) افراد موتور جستجوگر وبلاگ – یکی دیگر از وبلاگهای قدرتمند SEO با جامعه قدرتمند حرفه ای SEO – مکانی که ارزش انتشار آن در

بنابراین ، مخاطب و توجه مورد نظر خود را جلب کنید و قدرت عظیم وبلاگ نویسان را بررسی کنید: زمان بزرگ شما فرا می رسد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا