دنیای وب

آیا بازاریابی شبکه ای یک تجارت خوب است؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بازاریابی شبکه ای یک تجارت خوب است یا خیر. بازاریابی شبکه ای MLM (بازاریابی چندگانه) نیز نامیده می شود. یکی از اولین شرکت هایی که این مدل را معرفی کرد با نام Amway شناخته می شد. بسیاری از شرکت ها از این روش در تبلیغات خود استفاده می کنند.

بیایید روشن کنیم که این روش دیگری برای تبلیغ محصولات یک شرکت است. آنها به جای پرداخت پول زیاد برای تبلیغات، از نوعی بازاریابی دهان به دهان استفاده می کنند. این شرکت فکر می کند که اگر به شما این فرصت را بدهند که برای محصولات خود پول پرداخت کنید و همچنین درآمد کسب کنید، احتمال اینکه در شرکت بمانید بیشتر است.

به نظر می رسد اکثر مردم فکر می کنند که تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و فورا میلیونر شوید. البته اینطور نیست. شما می توانید و می توانید 6 امتیاز در سال دریافت کنید، اما این نیاز به تعهد از جانب اعضا دارد. اکثر شرکت ها یک فرآیند فروش را برای شما فراهم می کنند تا آن را دنبال کنید.

بسیاری از مردم احساس می کنند که با ثبت نام در یک فروشنده شبکه معتبر، می توانند از مزایای سرریز بهره مند شوند. Spillover به این دلیل ایجاد می‌شود که اکثر برنامه‌های پرداخت شرکتی با ماتریس‌هایی معمولاً ۲×۹ یا کمی متفاوت طراحی می‌شوند. این به این معنی است که شما فقط می توانید 2 نفر را در سطح اول داشته باشید و بعد از آن همه به سطح بعدی گسترش می یابند. از آن پول در خواهید آورد. مشکل این است که برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد.

آنچه شما باید درک کنید این است که این گسترش نیاز به آموزش دارد، آنها نیاز به پاسخ به سؤالات خود دارند و همچنین باید در مورد نحوه ترویج تجارت خود نیز آموزش ببینند. آیا فکر می کنید اگر کاری انجام ندهید، کسب و کار شما رشد خواهد کرد؟ سخت ترین بخش هر کسب و کاری این است که با نشان دادن اینکه به همکاران خود اهمیت می دهید راضی نگه دارید. اکثر بازاریابان شبکه ای آنقدر مشغول تبلیغ کسب و کار خود هستند که زمانی برای نظارت بر همه اعضای خود ندارند.

بازاریابی شبکه ای یا MLM می تواند یک مدل بازاریابی بسیار موثر باشد. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید قبل از ثبت نام بررسی کنید. ممکن است خوب باشد که آپلاین شما گاهی اوقات برای شما وقت نداشته باشد.

سوالات زیر را از خود بپرسید:

1) آیا با رهبران خوب ارتباط برقرار می کنم؟

2) آیا می توان طرح کسب و کار را به همه اعضای جدید ترجمه کرد؟

3) آیا آموزش زنده وجود دارد و مستند هم هست؟ گاهی اوقات شما آزاد نخواهید بود بنابراین می خواهید در زمان خود تماشا کنید. به یاد داشته باشید که هنوز برای ترک شغل خود آماده نیستید و باید این کار را به صورت پاره وقت انجام دهید.

4) آیا طرح جبران در ابتدا برای موفقیت به شما پاداش می دهد؟ هیچ چیز انگیزه‌بخش‌تر از دریافت پاداش با اولین، دوم و سومین معامله نیست.

5) آیا پیگیری آموزش آسان است، به یاد داشته باشید که برای اعضای شما بسیار مهم است که بتوانند آن را ترجمه کنند.

بازاریابی شبکه ای یا MLM بهترین راه برای انجام تجارت است. هنگامی که در این تجارت مستقر شدید، شروع به کسب درآمد ماهانه خواهید کرد که می تواند به رشد خود ادامه دهد تا جایگزین درآمد فعلی شما شود. کمی زمان می برد اما مانند هر کسب و کاری است که باید راه اندازی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا