دنیای وب

آیا بازاریابی مقاله به مشاغل شما کمک می کند؟

مقاله بازاریابی از زمان معرفی آن در تبلیغات آنلاین ، به یکی از مؤثرترین و مقرون به صرفه ترین ابزارها در ابزار بازاریابی تبدیل شده است.

اصطلاح به تنهایی به هیچ وجه برای کسی که در یک تجارت آنلاین شرکت می کند جدید نیست. بیشتر آنها تصور خوبی از آنچه در واقع محتوای خوب رسانه ای بطور منظم برای هر شغلی انجام می دهند دارند. اگر این کار را به درستی انجام دهید ، می توانید یک تصویر عالی بسازید و برند خود را به روشی حرفه ای تر بسازید.

با دستیابی اینترنت به یک بازار جهانی ، و اگر محتوای خوبی را ارائه دهید ، فرصت های رشد مشتری بالقوه شما به پایان نمی رسد. و اگر از یک مقاله بازاریابی برای تجارت خود استفاده نمی کنید ، واقعاً قایق را از دست می دهید.

فقط برای تازه کردن حافظه خود ، من فکر کردم که ارائه دستورالعمل به روز شده برای نوشتن یک مقاله مثبت مفید است.

1. در ابتدا به یک موضوع مورد علاقه متشکل از اطلاعاتی به ارزش حداقل 500 تا 600 کلمه نیاز خواهید داشت. اگر به این تعداد کلمه بپیوندید ، مقاله شما برای اکثر فهرستها واجد شرایط است.

2. مکانی را انتخاب کنید و محتوای خود را به این مکان مرتبط کنید. بسیاری از نویسندگان گاه به مناطق غیرمرتبط می روند و خوانندگان را زود از دست می دهند. مراقب باشید و خواننده را علاقه مند کنید.

3. پس از نوشتن مقاله خود ، باید روی “جعبه منبع” توجه کنید. این را به آرامی نگیرید. جعبه منبع جایی است که شما با تهیه لینک به وب سایت یا صفحه فرود دیگر ، تصویر و مارک خود را ایجاد می کنید. این بسیار مهم است ، زیرا در اینجاست که مقاله خوبی نوشته شده است. می توانید خواننده را به هر یک از موارد زیر ارسال کنید:

1. در صورت داشتن لیست روی صفحه با فعال کردن کلیک کنید. حتماً چیزی با ارزش تهیه کنید.

2. درصورتی که محصولی مربوط به مقاله خود داشته باشید ، صفحه فروش داشته باشید. شخصی که شما ایجاد کرده اید یا چیزی برای شما حق فروش مجدد را دارد.

3. صفحه پیش فروش منجر به صفحه فرود سهامداران می شود.

4. به وب سایت خود به همین دلیل است که باید سایت خود را جذاب و آموزنده جلوه دهید. نکته اصلی این است که خواننده را آنقدر علاقه مند کنید که سایت شما را علامت گذاری کند و امیدوار است که بسیار بازگردد. هدف این است که خوانندگان مکرر تولید کنند و اگر سایت شما به درستی درآمدزایی شود ، مقداری جریان پول نقد با گذشت زمان تکامل یافته است.

اکنون که جعبه منبع بسیار خوبی را جمع آوری کرده اید ، وقت آن رسیده است که آنرا حذف کنید. بهترین راه چیست؟

1. بسیاری از نویسندگان تصمیم می گیرند که مقاله خود را در هرچه بیشتر ممکن به فهرست های مقاله ارسال کنند. اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، زمان بسیار زیادی طول خواهد کشید.

2. اگر در بودجه خود مقداری پول دارید ، می توانید یک سرویس تحویل را منعقد کنید.

3. اگر به Fivver بروید ، فردی را پیدا خواهید کرد که می خواهد مقاله شما را با قیمت 5 دلار ارسال کند. بهتر است ابتدا کارهای خانه خود را انجام دهید. با این حال ، حتی اگر فقط 5 دلار کار کند. از طرف دیگر ، برخی افراد از نتایج خدمات Fivver بسیار راضی بودند.

4.You می توانید 10 یا 12 راهنما را انتخاب کنید و ارسال خود را انجام دهید که مدتی طول می کشد اما نه به همان اندازه که سعی می کنید جهان را پوشش دهید. این کاری است که من انجام می دهم و فهمیدم که این کار برای من خوب است.

پس از انتشار مقاله شما ، امیدواریم که بسیاری از افراد آن را بخوانند و اگر با جعبه منبع خود به خوبی عمل کنید ، بسیاری از لینک های شما را دنبال می کنند. شاید برخی از خوانندگان بخواهند مقاله شما را مجددا چاپ کنند و بدین ترتیب دامنه آن را گسترده کنند.

دریافت راهنما و خواننده برای نمایش مقالات خود از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بک لینک ایجاد می کنید که بر موفقیت هر وب سایت می افزاید. این یک موضوع به اندازه کافی مهم است زیرا مستحق مقاله خود است. من مطمئن هستم که در صورت یافتن “بک لینک” از Google ، مجموعه ای از مقالات را در مورد موضوع پیدا خواهید کرد.

اکنون ، در مورد نوشتن. همه نمی توانند بنویسند و اگر خود را در این گروه قرار دادید ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد.

1. نویسنده روح. منابع بسیاری وجود دارد که خدمات نوشتن را ارائه می دهند و بیشتر آنها با قیمت مناسب هستند.

به طور خلاصه ، اگر شما در حال حاضر مواد بازاریابی را در کادر ابزارهای بازاریابی خود دارید ، این برای شما مفید است و به آن بچسبید.

اگر در حال حاضر مقاله بازاریابی را در برنامه خود وارد نمی کنید ، پس از شروع کار ارزش دارد. آن را امتحان کنید اما انتظار ندارید یک شبه نتیجه بگیرید. مدتی طول می کشد تا در آنجا گیر کند. پشتکار ؛ پرداخت کردن.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا