آیا برنامه جدیدی دارید؟ در اینجا نحوه شروع بازاریابی آن آمده است

چرا برنامه های کاربردی امروز بسیار محبوب هستند؟ این ممکن است همه چیز مربوط به داشتن و استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای خرید و کارهای روزمره باشد. برنامه ها به ما کمک می کنند تا زندگی خود را سامان دهیم ، بهره وری را در محل کار ، تناسب اندام و خرید افزایش دهیم. اگر شرکت شما اخیراً برای تجارت شما برنامه ای ایجاد کرده است ، بازاریابی مهم است. میلیون ها برنامه مختلف وجود دارد که خواهان جلب توجه هستند ، اما فقط کسانی که دارای یک استراتژی کارآمد هستند کار خواهند کرد. در مرحله اول ، برای کمک به موقعیت شرکت خود و به کار بردن آن در نقشه ، به یک استراتژی سئو نیاز دارید.

مارک هایی وجود دارند که میلیون ها دلار از فروش برنامه های خود درآمد کسب می کنند و مارک های دیگری نیز وجود دارند که بعد از اینکه برنامه خود را به صورت رایگان رها کردند ، منجر به تولید مداوم می شوند. باز هم ، تنها راه برای دستیابی برنامه شما به هر یک از اهداف کسب و کار شما ، بازاریابی صحیح از آنها است. اینترنت سکوی آشکار برای آن است و این به معنای پیوند یک کمپین بازاریابی آنلاین است. شرکت های محلی جستجوگرها واقعاً می توانند به روش های مختلف در افزایش رتبه برنامه شما کمک کنند.

همچنین می توانید روش های زیر را برای استراتژی خود استفاده کنید.

استخدام یک شرکت SEO برای ساخت یک سایت مینی

برای بازاریابی برنامه جدید خود نیازی به یک وب سایت کاملاً کاربردی ندارید. میکروسایت ساده عالی است. این می تواند یک یا دو تا سه صفحه باشد ، عملکرد و جزئیات آن را توضیح می دهد. می توانید چیزهای زیادی از امثال Path و Snapchat یاد بگیرید.

گزینه دیگر توسعه وب سایت تیزر است که اگر هنوز برنامه خود را اجرا نکرده اید ایده آل است. این باید حدود یک یا دو ماه پیش ایجاد شود. شما می توانید از این سایت برای جذب کاربران و جمع آوری ایمیل های آنها در ازای اطلاع رسانی در مورد راه اندازی آینده استفاده کنید.

وبلاگ درباره همه

ارسال پست به وبلاگ و سایت های شخص ثالث می تواند واقعاً به ایجاد وزوز برای برنامه جدید شما کمک کند. البته برای کمک به مرتب سازی محتوا باید کلمات کلیدی را پیاده سازی کنید. شما می توانید یکی از بهترین شرکتهای محلی جستجوگرها را برای کمک به شما در ایجاد لیست کلمات کلیدی موثر به کار بگیرید. آنها همچنین می توانند به ایجاد و توزیع محتوا در وبلاگ های شخص ثالث و شخص ثالث شما کمک کنند.

برای به اشتراک گذاشتن پست های خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

فقط ارسال مطالب خود در وبلاگ و سایتهای دیگر کافی نیست. شما باید بیشتر وقت خود را صرف تبلیغ این قطعات تا حد ممکن کنید. این کار به راحتی با شبکه های اجتماعی انجام می شود. می توانید از سیستم عامل هایی مانند Google+ ، Facebook ، LinkedIn و Twitter استفاده کنید. در هفته چندین بار بر تبلیغ برنامه خود تمرکز کنید.

برنامه خود را مرور کنید

گزینه دیگر این است که به دنبال سایت های بررسی برنامه در مورد تجزیه و تحلیل برنامه خود باشید. این سایت ها مخاطب و دنبال کننده زیادی دارند که می توانند درخواست شما را ایجاد کرده یا از بین ببرند. ما امیدواریم که برنامه شما به اندازه کافی جالب باشد تا از نظر رتبه و بررسی بالایی برخوردار باشد ، بنابراین سایرین مایل خواهند بود به آن عکس نشان دهند.

همچنین خوب است با وبلاگ نویسان فنی پوشش برنامه ها در تماس باشید. برای وبلاگ نویسان در زمینه و صنایع مرتبط خود جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر برنامه شما درباره دستور العمل های شام خانگی است ، می توانید به وبلاگ نویسان که برای مادران می نویسند ، دسترسی پیدا کنید.

نحوه ساخت سری

آسانتر است که مردم را مجبور به بارگیری برنامه خود هنگام فهمیدن چگونگی عملکرد خود کند. می توانید یک سری فیلم ساده ایجاد کنید که توضیح می دهد چگونه برنامه کاربردی است و چگونه می توان آن را اعمال کرد. این فیلم ها می توانند در وبلاگ ، حساب های رسانه های اجتماعی و YouTube ارسال شوند. همچنین ایده خوبی است که آن را در صفحه برنامه در فروشگاه بارگیری نمایش دهید تا مرورگرها به راحتی آن را پیدا کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانید قبل و بعد از راه اندازی ، اقدام به ایجاد وزوز برای برنامه خود کنید. این یک ایده خوب برای استخدام است شرکت جستجوگرها برای کمک به ایجاد ترافیک با استفاده از هر دو روش ارگانیک و پرداختی.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا