ساختمان و مسکن

آیا به دنبال جذابیت و انزوا در Costa Brava هستید؟ لودوویچ ممکن است مکانی برای شما باشد

آیا به دنبال لذت بردن از بهترین تعطیلات در Costa Brava هستید؟ برای لذت بردن از تعطیلات می توانید یک ویلا واحد انتخاب کنید. اگر به استرس روزانه نیاز به انزوا و رهایی دارید ، لودوویچ مکانی برای شماست. در جنوب آفتابی جنوبی Costa Brava اسپانیایی واقع شده است ، و یک شهر ساحلی پر جنب و جوش و محبوب Lloret de Mar. وجود دارد. ویلا لودوویچ در خیابان آرام قرار دارد.

این ویلای بزرگ و زیبا با استخر اختصاصی است. این ویلا برای خانواده ها و گروه کوچکی از دوستان بسیار جادار و ایده آل است. این ویلای لوکس مناسب برای زندگی در صلح است. شما در اینجا حریم شخصی کاملی به دست خواهید آورد.

این ویلا در نزدیکی رستوران ها ، کافه ها ، مغازه ها ، بازارها و ساحل واقع شده است. کلیه امکانات مورد نیاز در فاصله کمی قرار دارد. ساحل با ویلا 500 متر فاصله دارد. در ویلا شش اتاق خواب ، چهار حمام و یک توالت مهمان وجود دارد. ویلا یک ساختمان دو طبقه است. سه اتاق خواب دارای دو تخت یک نفره و دو اتاق خواب با تخت دونفره است.

می توانید از عصرانه خود در باغ لذت ببرید. از باغ منظره ای زیبا از دریا وجود دارد. این مکان ایده آل برای اقامت و جشن تعطیلات در کنار خانواده و دوستان است. راحتی و اقیانوس باعث می شود ساحل برای پیاده روی و خرید مکانی عالی برای تعطیلات در اسپانیا باشد.

در داخل اتاق یک اتاق نشیمن با تلویزیون ، اتاق غذاخوری ، اتاق نشیمن اضافی ، شومینه در اتاق نشیمن ، بالکن ، تلویزیون کابلی ، اتاق ابزار با ماشین لباسشویی قرار دارد. آشپزخانه به کلیه امکانات رفاهی مدرن از قبیل اجاق گاز ، مایکروویو ، ماشین ظرفشویی ، دستگاه قهوه ، توستر ، اجاق گاز و آبمیوه گیری مجهز است.

این ویلا دارای دو تراس تحت پوشش ، امکانات باربیکیو ، چهار پارکینگ اختصاصی و تراس سقفی است.

این ویلا به سبک اسپانیایی بسیار اصلی است. در خانه با رنگهای آفتابی ، چوب تیره و شومینه احساس راحتی کنید. هنگام خوردن صبحانه در آفتاب و دراز کشیدن کنار استخر خود در باغ زیبا چه احساسی دارید؟ شما کاملاً احساس آرامش خواهید کرد و می توانید از آن لذت ببرید. اگر خیلی گرم است ، می توانید آن را درون آب شیرین فرو کنید. شما می توانید از آب و هوای واقعی مدیترانه در فضای بیرون از منزل لذت ببرید. اگر می خواهید با خانواده خود تفریح ​​کنید ، این بهترین مکان است. این ویلا بسیار محبوب است. بنابراین باید اوایل آن را رزرو کنید.

اگر در سفر به گشت و گذار نیاز دارید که یک ماجراجویی انجام دهید ، می توانید از کنار دریا در ساحل لذت ببرید. شما می توانید از هوا از مناظر خیره کننده ای از ساحل زیبا لذت ببرید. از ساحل Lloret de Mar ، می توانید در طول جاده ساحلی به Dona Marinera قدم بزنید. با قدم گذاشتن به زیبایی Cala Paniz ، می توانید در نوار ساحل از کوکتل های خوشمزه ای لذت ببرید. در یک روز آفتابی ، می توانید به یک باغ گیاه شناسی بروید و از یک قدم زدن آرامش بخش لذت ببرید. بنابراین ، ویلا و شهر کوچک Lloret de Mar چیزی برای ارائه به همه دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا