دنیای وب

آیا به دنبال درآمد اثبات رکود اقتصادی هستید؟ به بازاریابی شبکه ای روی بیاورید

بپذیریم که: رکود جهانی برای بسیاری از مردم وحشیانه بوده است. همه به دنبال درآمد بدون رکود اقتصادی هستند. خانواده ها خانه های خود را از دست داده اند ، مردم شغل خود را از دست داده اند و یا دستمزد آنها کاهش می یابد و بسیاری از آنها هزینه های خود را به روشی که هرگز تصور نمی کردند مجبور به آن شوند ، کاهش می دهند. بسیاری از کارشناسان مالی می گویند این رکود اقتصادی نزدیک به شدیدترین رکود اقتصادی است.

اما اگر به دنبال درآمد مقاوم در برابر رکود هستید ، یک راه حل وجود دارد: بازاریابی شبکه ای. سالهاست که وجود دارد و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در دوران رکود اقتصادی ، کارشناسان می گویند که مردم اشتیاق به فرصت های شغلی جدید دارند. شروع مشاغل خانگی برای بسیاری گزینه ایده آل است و این مدل تجاری راهی عالی برای شروع سریع است.

به زبان ساده ، ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ بازاریابی شبکه ای چیزی نیست جز نوعی توزیع کالا و / یا خدمات. به جای اینکه شرکت ها میلیون ها دلار برای تبلیغات هزینه کنند ، برای توزیع کالا و / یا خدمات به شما حقوق می دهند. این مدل تجاری بسیار ساده است ، اما اکثر مردم آن را درک نمی کنند.

آنچه بسیاری را به جستجوی گزینه های کارآفرینی در دوران رکود اقتصادی القا می کند ، کمبود شغل موجود است. برای مشاغل موجود اغلب رقابت زیادی وجود دارد و بسیاری از شرکتها دستمزد این مشاغل را کاهش می دهند ، زیرا می دانند که به راحتی می توانند کارمندی را بگیرند که با کمترین هزینه شکرگزار باشد. گزینه هوشمندانه و جسورانه ای که امروزه هرکسی می تواند انتخاب کند ، این است که بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرد نه اینکه حقوق ده بیست و سی هزار تومانی کمتر از آنچه در اقتصاد بهتر است را بپذیرد. چرا کاری را دنبال می کنید که 110٪ به شما بدهد و 55٪ هم به شما بدهند؟ الان معامله خیلی عادلانه ای به نظر نمی رسد ، اینطور است؟

به گفته رود کوک ، محقق در MLM / شبکه بازاریابی شبکه ای ، هر بار که صنعت خرده فروشی در دوره رکود اقتصادی با مشکلات روبرو می شد ، این مدل تجاری کار می کرد. اکثر شرکتهای این صنعت در دوران رکود اقتصادی رشد چشمگیری داشته و به شرکتهای موفقی تبدیل شده اند. به راحتی می توان فهمید که چرا شخصی می خواهد در مقابل یک شرکت دیگر در رکود اقتصادی ، بخشی از این صنعت باشد. این نوع مدل کسب و کار به جای انتخاب مسیر برای شما ، در انتخاب مسیر خود انعطاف پذیری ایجاد می کند.

هنگامی که افراد در دوره رکود اقتصادی به دنبال “بهترین” فرصت برای کسب درآمد می گردند ، بازاریابی شبکه ای به راحتی در لیست اول قرار می گیرد. این مدل تجاری به شما امکان می دهد انعطاف پذیر باشید و پتانسیل بالایی را به شما ارائه می دهد. شرکت های مختلفی وجود دارد که می توانید با آنها کار کنید. با کمترین تجهیزات و کمترین هزینه راه اندازی (کامپیوتر ، تلفن برای استفاده ، دسترسی به دستگاه فکس) می توانید از خانه کار کنید. یک مزیت بزرگ این است که همه این هزینه هایی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنید از مالیات کسر می شوند.

ثابت شده است که ما همیشه از رکود اقتصادی رهایی می یابیم. ممکن است گاهی اوقات اوضاع دشوار به نظر برسد اما اقتصاد و “شرایط سخت” ما را ترک خواهد کرد. مهمترین چیز در دوران رکود داشتن تفکر خلاق و خلاقیت برای موفقیت در این دوره است. بنابراین اجازه نمی دهید زندگی شما را محدود کند. بازاریابی شبکه ای راه حل هایی را به شما ارائه می دهد که در آن فرصت های دیگر بسته به شما نشان می دهند. اگر به دنبال تنها درآمد واقعی و مقاوم به رکود هستید ، بازاریابی شبکه ای را در نظر بگیرید.

از همه بهتر ، وقتی رکود به پایان می رسد ، نه تنها یک شغل پایدار خواهید داشت ، بلکه یک شغل واقعی خواهید داشت – چیزی که می توانید آن را دوست داشته باشید و خود را در آن بیاندازید. و اگر در دوران رکود در بازاریابی شبکه ای ضربه سختی می بینید – فقط تصور کنید که در یک اقتصاد قوی چقدر موفق خواهید شد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا