دنیای وب

آیا به دنبال مشتری های بیشتری هستید؟ به ویدیوی وب بروید

مشتریان شما را از کجا پیدا می کنند؟

در سال 2012 ، بیش از هر زمان دیگر ، تجار باید در جایی باشند که مشتریان بالقوه شما در جستجوی محصول یا خدمات شما هستند. اما پول محدود بازاریابی خود را کجا قرار می دهید؟ این چاپ نیست ، نامه مستقیم نیست ، صفحات زرد نیست و قطعاً بازاریابی تلفنی نیست. شما به اندازه کافی باهوش هستید که می دانید وب جایی است که مشتریان بالقوه شما به نظر می رسند.

وب سایت شرکت شما در این عصر تمرکز بازاریابی شماست. این ساده ترین راه برای دستیابی به مشتریان بالقوه برای شناختن شرکت شما و آنچه می توانید به آنها ارائه دهید است. و هنگامی که آنها به سایت شما می رسند ، باید مزایای انتخاب شرکت شما را ببینند – و آنها باید آن را به شکلی که دوست دارند ببینند.

از این گذشته ، ما اکنون در جهانی زندگی می کنیم که مردم آنچه را که اکنون به دنبال آن هستند می خواهند و اگر ظرف چند ثانیه آن را پیدا نکنیم ، به سادگی به جای دیگری خواهیم گشت.

بنابراین پیام شما باید روشن ، مختصر و قانع کننده باشد. در عرض چند ثانیه ، بازدید کنندگان وب سایت شما تشخیص می دهند که می توانید به آنها کمک کنید.

و چگونه مردم سریعترین و کاملترین تصویر را از آنچه شما برای تأمین نیازهای آنها دارید ، بدست می آورند؟ پاسخ: فیلم آنلاین.

چرا یک ویدیو در وب سایت خود قرار دهید؟

اگر درباره انقلاب در ویدیوی وب چیزی نمی دانید ، پس متوجه نمی شوید.

بیش از 7 سال پیش ، یوتیوب برای میزبانی ویدئوهای وب رایگان راه اندازی شد و در این مدت کوتاه ، مردم اکنون بیش از 2 میلیارد فیلم در روز را مشاهده می کنند – فقط در YouTube! تقریبا این دو مخاطب نخست وقت برای سه شبکه اصلی تلویزیونی به طور مشترک.

روزانه صدها هزار فیلم در YouTube بارگذاری می شود. در واقع ، هر دقیقه 24 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود.

در حالی که این آمار حیرت آور است ، ممکن است بپرسید ، “این چگونه بر کسب و کار من تأثیر می گذارد؟”

در این شرایط دشوار اقتصادی ، اکثر شرکت ها دریافتند که رقابت برای خریداران شدیدتر از هر زمان دیگری است. امروز جلوتر از رقابت در تمایز کسب و کار و جذب مشتری امری حیاتی است. خریداران باهوش اینترنت امروزه روز به روز وب سایت های دیگری را می بینند. سایتهایی که بینندگان “هک” می کنند پیام خود را به روشی تعاملی ارائه می دهند.

فیلم ها در وب به دلیل روشی منحصر به فرد درگیر کردن بازدید کننده و تبدیل سایت شما به یک جایگزین تعاملی و سرگرم کننده برای یک وب سایت استاندارد مبتنی بر متن ، یک رسانه قدرتمند بازاریابی آنلاین هستند. در حقیقت ، وب سایت های متنی تک بعدی به ردیابی تبدیل شده اند. از این گذشته ، متن نیاز به کار و انرژی بازدیدکننده دارد.

در مقابل ، ویدئوهای وب به بیننده این امکان را می دهد که درست مثل وقتی که به آنها می دهید ، بنشیند و پیام شما را جذب کند. برای برقراری ارتباط در چند لحظه جذاب می تواند چندین پاراگراف یا حتی صفحه متن باشد. فیلم های وب بازدیدکنندگان وب سایت شما را که پیام شما را دریافت می کنند ، جذب و سرگرم می کنند.

اما حرف ما را خیلی جدی نگیرید.

نویسنده ، جیسون پرسکوت ، در گزارشی در ماه مه 2010 ، می گوید ، “بازاریابی ویدیویی به یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در وب تبدیل شده است. فیلم های با اجرای خوب می توانند سریعتر از هر رسانه تبلیغاتی (تمرکز من) توجه را به خود جلب کنند زیرا ویدیوها ادامه می یابند جذب eMarketer کاربران اینترنت نشان می دهد که 66.7٪ از 147.5 میلیون کاربر اینترنت در ایالات متحده ماهانه ویدیو را در اینترنت مشاهده می کنند. تا سال 2014 ، eMarketer تخمین می زند که این تعداد به 77٪ از کاربران اینترنت (193.1 میلیون نفر) افزایش یابد.

“ویدئو آنلاین به دلیل گسترش سریع پیشرفت فناوری در باند پهن و ویدئو ، سر به فلک کشیده است. این امر منجر به تولید فیلم های برتر و مقرون به صرفه ، افزایش ترافیک گسترده به سایت های اشتراک ویدیو و پذیرش آنلاین فیلم به جریان اصلی شده است.

“مصرف کنندگان فیلم ها را در وب سایت ها ، صفحات فرود ، صفحات نتایج جستجو ، ایمیل ها و سایت های اشتراک ویدیو می پذیرند زیرا بسیار جذاب و قابل توضیح هستند. ویدئو اطلاعات را به سرعت و با دقت انتقال می دهد ، که این یک ابزار عالی برای بازاریابان است زیرا مصرف کنندگان می خواهند در مورد شرکت هایی که با آنها تجارت می کنند و محصولات بیشتر بدانند / خدماتی که می خرند. ” ویدئو یک رسانه فراموش نشدنی است. مطالعه ای که توسط دانشکده تجارت Wharton انجام شد نشان داد که فیلم در طی یک ارائه زنده 50 درصد درک و ماندگاری را بهبود می بخشد. مطالعات دیگر نشان داد که فیلم نسبت به چاپ 72 درصد تصمیمات خرید را تسریع می کند. (مرا متمرکز کن)

چه کسی ویدیوی وب را در سایت خود قرار می دهد – و چرا؟

جواب های کوتاه: همه بازاریابان باهوشی که در اینترنت حضور دارند و به این دلیل که کار می کند!

نویسنده مارک رابرتسون در مورد گزارش بازاریابی شرپا اظهار داشت که بازاریابانی که در حال حاضر از این ویدئو در سایت های خود استفاده می کنند از نتایج کاملاً راضی هستند و انتظار دارند در آینده از آن استفاده کنند. وی همچنین گزارش داد كه در یك نظرسنجی كه توسط PermissionTV انجام شده است ، آمده است: “بیش از دو سوم مدیران ارشد بازاریابی و رسانه ها ، ویدئوی آنلاین را به عنوان كانون اصلی برنامه های بازاریابی دیجیتال و بودجه سال 2009 خود شناسایی كرده اند. بیش از دو سوم اظهار داشتند كه قصد دارند پروژه های ویدیویی آنلاین را در نیمه اول سال جاری راه اندازی كنند.” .

در واقع ، ویدیو اکنون ویژگی سریعترین رشد وب سایتهای تجارت کوچک است.

اخیراً ، جفری گراو ، تحلیلگر ارشد eMarketer ، تحلیلی عمیق در مورد استفاده از فیلم های آنلاین در تجارت نوشت. وی خاطرنشان کرد که خرده فروشان “به سرعت فیلم ها را به سایت های خود اضافه می کنند. آنها دریافتند که فیلم ها نرخ تبدیل فروش را افزایش می دهند.”

و آینده برای ویدیوهای کسب و کار وب بزرگتر به نظر می رسد. بازرگان MultiChannel گزارش می دهد که ویدئو برای وب سایت های تجاری “ضروری” است و اصرار دارد که دارندگان سایت “باید” برنامه ویدیویی سایت شما را اجرا کنند. … فیلم ها می توانند به فروش بیشتر سایت شما کمک کنند. خرده فروشان آموخته اند که … ( ویدئو (کلیپ ها می توانند تبدیل وب سایت را تقویت کنند. “

در حقیقت ، گزارشی با استفاده از همین عنوان از نویسنده مارک آر. رابرتسون ، جوهر تقاضای فزاینده ویدئوی وب را بریده است. “هر شکلی از تبلیغات که تصور تجار محلی با هزینه بالا را به خود جلب کند باید مقرون به صرفه باشد. با استفاده از این معیار ، فیلم آنلاین داغ است.”

به جزئیات بیایید “اگر نمی توانید در نتیجه افزایش تبدیل تبدیل کنید ، برای کسب و کارهای کوچک ادامه تبلیغات آنلاین دشوار خواهد بود. مشاغل کوچک به ندرت این لوکس را دارند که پول خود را به کمپین های آگاهی از برند بریزند. به همین دلیل این افزایش هزینه ها هیجان انگیز است – این نشان می دهد تبلیغات در سراسر کشور” اینترنت با بسیاری از مشاغل کوچک کار می کند. در تجربه من ، صاحبان مشاغل کوچک به ندرت بر اساس احساسات غریزی تصمیمات بازاریابی می گیرند. و حتی وقتی این کار را می کنند ، تمرکز آنها به سرعت از جدید بودن متوسط ​​به اثربخشی اندازه گیری شده تغییر می کند ، در نهایت چیزی قابل اندازه گیری است کمیت کننده خط آخر تصمیمات هزینه های آنها را هدایت می کند.

“آمار تبدیل بسیار چشمگیر است. 35.5٪ از کلیک ها منجر به اقدامات تبدیل شده است.” (تأیید به او)

وی نتیجه گیری می کند: “شرکت های کوچک بیشتری دلارهای تبلیغاتی خود را در اینترنت خرج می کنند ، ویدئو را به صورت آنلاین اجرا می کنند و جستجو را هدف قرار می دهند … که منجر به نرخ کلیک بهتر و نرخ تبدیل بالاتر می شود.” (مرا متمرکز کن).

با نگاهی قدرتمند به پاسخ مصرف کننده به فیلم آنلاین ، سالی ایوانز از مطالعه اخیر بازاریابی شرپا می گوید. او می گوید ، “دیوانه کننده است که بیشتر به عنوان بازاریاب درگیر ویدیوی آنلاین نشوید. چرا؟ مطالعه آنها نشان داد که نمایش یک ویدیو در یک تبلیغ می تواند پاسخ دهی را 49.5٪ افزایش دهد.” (مرا متمرکز کن)

در یک مقاله سفید اخیر ، نویسنده جاستین فاستر چندین گزارش در مورد افزایش تبدیل از استفاده از ویدئو در وب سایت ها به اشتراک گذاشت. چند نمونه:

Rich Lessberance ، مدیر فروش وب سایت و فروش وب سایت Circuit City ، گفت: “تاکنون ، فیلم ها موفقیت آمیز بوده اند. آزمایش آنها در صفحات محصولات لپ تاپ باعث افزایش تبدیل و در برخی موارد فروش لوازم جانبی 12٪ شده است.”

“ما آزمایش A / B را در 50،000 بازدید از صفحه جزئیات محصول eBags انجام دادیم و نرخ تبدیل را در Omniture اندازه گیری کردیم تا تأثیر ویدئو را در سطح صفحه محصول پیگیری کنیم. آنچه کشف کردیم این است که نرخ تبدیل 50.1٪ برای آن دسته از کاربرانی که در مقایسه ویدیو روی دکمه” پخش “کلیک کرده اند ، افزایش یافته است در گروه کنترل ، و 138.9٪ برای آن دسته از کاربرانی که کل فیلم را تماشا کرده اند در مقایسه با گروه کنترل. “دیوید ویتزگ ، مدیر تجارت و تجارت الکترونیکی در ShopNBC.com.

مایر گنیویش ، بنیانگذار و رئیس جمهور ، می گوید: “Ice.com ، تنها خرده فروش آنلاین جواهرات ، 40٪ افزایش نرخ تبدیل محصولات برجسته در فیلم های آنلاین را نشان می دهد.”

ترجمه: مشتریان شما قبل از تصمیم گیری در مورد بازاریابی ، فیلم ها را در وب مشاهده می کنند. و آنها بر اساس آن ویدیوها خرید می کنند.

اما این هنوز هم یک منطقه وسیع و دست نخورده است که احتمالاً رقبای شما از آن استفاده می کنند نه سود بردن از. با ادغام فیلم های وب در سایت خود ، شما را از رقبای خود متمایز می کند.

اما مزایای ویدیوی وب به همین جا ختم نمی شود.

اول ، ویدیوی وب شما می تواند بخشی دائمی از تلاش های فروش شما باشد. در حالی که یک قطعه پست الکترونیکی یا حتی یک تبلیغ تلویزیونی ممکن است برای مدت زمان محدودی تجارت ایجاد کند ، ویدیوی وب در سایت شما باقی می ماند و آن را تا زمانی که دوست دارید به شما می فروشد.

نه تنها فیلم های وب کار بهتری در فروش به مشتریان شما دارند بلکه در وهله اول به آنها کمک می کند تا به سایت شما بروند. قرار دادن یک فیلم در سایت شما می تواند به طور قابل توجهی رتبه بندی موتور جستجو در سایت شما را بهبود بخشد.

جیمز برچیل ، کارشناس بازاریابی اینترنتی اظهار داشت ، “اکنون بازاریابی ویدئویی در وب یک تجارت بزرگ است که استراتژی جستجوی جهانی جدید Google شامل ویدئوهایی در نتایج جستجو است. طبق داده های جستجوی اخیر ، 53 برابر احتمال دارد که ویدیوی شما در صفحه 1 از Google (برای عبارت انتخابی شما) به جای اینکه فقط از یک متن متناسب استفاده کنید. “

اون رو دیدی؟ 53 برابر بهتر!

در مقاله ای دیگر ، بورچل آنچه را که در کل می دانیم روشن می کند. “این ویدئو به جایی نمی رسد. آنلاین است و برای ماندن است. در حقیقت فقط بهتر می شود. بنابراین هر استراتژی بازاریابی ، صرف نظر از اهدافش ، باید به نوعی ویدیو را شامل شود.”

و حالا چی؟

اکنون که می دانید باید در وب سایت شرکت خود و سایر سایت ها نیز فیلم داشته باشید ، اکنون چه می شود؟

یکی از کلیدها این است که فیلم شما به صورت حرفه ای ساخته شده است ، همانطور که تصویر شرکتی شما شایسته آن است. تجهیزات حرفه ای در حال ارزان شدن هستند بنابراین لازم نیست فیلم حرفه ای شما گران باشد. چندین شرکت تولید فیلم وجود دارد که می توانند کار را برای شما انجام دهند ، اما مانند همیشه ، منابع را بررسی کنید و شرکتی را تجربه کنید. این یک کار دانش آموز دبیرستانی در خیابان با دوربین فیلمبرداری ارزان نیست …

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا