ساختمان و مسکن

آیا به دنبال ویلا برای گروه بزرگتری در کاستا بلانکا هستید؟

کاستا بلانکا به دلیل داشتن آبهای فیروزه ای ، یک مکان تعطیلات محبوب است و مسافت طولانی از سواحل شنی سفید ، تعطیلات آتشین و یک زندگی شبانه جالب دارد. در ویلاها می توانید از امکانات خانوادگی لذت ببرید. اگر به دنبال آرامش ، آرامش ، سرگرمی ، سرگرمی و ماجراجویی هستید ، بهترین مکان برای تفریح ​​در کنار خانواده است. این مکان به دلیل ماسه های سفید روشن معروف است. انواع ویلاها در کاستا بلانکا یافت می شوند. اگر به دنبال یک ویلای بزرگتر هستید ، می توانید به راحتی آن را در هر قسمت از کاستا بلانکا پیدا کنید.

این شهر ساحلی با داشتن کافه ها و رستوران های فراوان و همچنین سواحل زیبا که در آن می توانید در گرمای خورشید استراحت کنید ، دارای یک محیط اجتماعی پر جنب و جوش است. چیزی برای همه وجود دارد. برای گروه بزرگتری در کاستا بلانکا به ویلا نگاهی بیندازید.

ویلا کریستین

ویلا کریستین در بخش ال Tosalet در Javea قرار دارد. این ویلا با ساحل اصلی Arenal ، مغازه ها و رستوران ها حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. این ویلا دارای یک استخر بزرگ و یک باغ زیبا است. این ملک منظره زیبایی از دریا ، کوه و خلیج جاوه دارد. ویلا بهترین اقامتگاه برای ده نفر است. دو طبقه ، پنج اتاق خواب ، پنج حمام ، تهویه هوا ، تلویزیون ماهواره ای و وای فای رایگان وجود دارد.

یک اتاق نشیمن با تلویزیون و یک اتاق غذاخوری وجود دارد که روی یک تراس بزرگ پاسیو ، تا حدی پوشیده از اتاق باز می شود. تراس مکانی ایده آل برای غذا خوردن در بیرون و لذت بردن از مناظر خیره کننده کوه و دریا است. آشپزخانه از امکانات خوبی مانند ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، اجاق گاز ، یخچال و غیره مجهز است. ویلا راحت است و همچنین می توانید از دکوراسیون قدیمی داخل ویلا لذت ببرید. این ویلا از محیطی آرام برخوردار است که می توانید با راحتی از خانه خود لذت ببرید.

فانی ویلا

این یکی دیگر از ویلاهای بزرگ است که به راحتی می تواند ده نفر را در خود جای دهد. در زمینی زیبا و ایده آل برای گروه های بزرگ یا خانواده ها واقع شده است. این ویلا فقط 2 کیلومتر از دریا واقع شده است و دارای چشم انداز اقیانوس و کوه است.

در طبقه همکف ویلا ، یک منطقه زندگی اجتماعی و ناهار خوری قرار دارد. فضای نشیمن مطبوع و روشن است و درهای شیشه ای بزرگی امکان دسترسی به بالکن را دارند. آشپزخانه بسیار بزرگ است و کلیه امکانات مورد نیاز برای استفاده روزانه را فراهم می کند. در طبقه همکف یک اتاق خواب دو نفره وجود دارد. طبقه اول یک اتاق خواب دو نفره با اتاق استراحت در فضای باز و منظره پانوراما از دریا و کوهستان نیز دارد. ویلا راحت است که می تواند در کنار خانواده خود از اوقات خوبی داشته باشد و فضایی آرامش بخش را فراهم کند.

ویلا فانی دارای عرشه ای زیبا در فضای باز با فضای کافی برای گذراندن وقت در کنار هم است. استخر خصوصی بهترین چیز برای خنک کردن در آب و هوای گرم اسپانیا است. اگر از بازی در فضای باز لذت می برید ، می توانید در مینی گلف ، بسکتبال و قطب نیز بازی کنید. ویلا با امکانات زیادی که در دسترس است ، چیزی را برای همه و همه نسل ها فراهم می کند. این یک خانواده بسیار بزرگ دور از خانه است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا