دنیای وب

آیا به ساعت هوشمند خود وصل هستید؟

ساعت هوشمند بخشی جدایی ناپذیر از فناوری پوشیدنی است که با مصرف کنندگان در تلاش برای گسترش استراتژی فعالیت های شخصی خود محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. ساعتها عموماً قرنها است که نه تنها به گفتن زمان بلکه به عنوان بخشی از یک دیدگاه مد که طی سالها با روشهای مختلف تغییر شکل داده است و ساخت ساعتهای منحصر به فرد برای نوآوری است. شکی نیست که دانش زمان بسیار مهم است و این نشان می دهد که مردم و ساعتها از نزدیک چگونه هماهنگی می کنند تا به طور موثر به عنوان یک جامعه توسعه پیدا کنند. برای توصیف ساعتها ، ایده کاملاً متفاوت از ساعتهای هوشمند در مقایسه با طرحهای قبلی خواهد بود. در حالی که اصولاً ساعت معمولی زمان را نشان می دهد و عالی به نظر می رسد ، ساعت هوشمند ترکیبی از ابزارهای فن آوری گرا است. برخی از ابزارها شامل پیشخوان کالری مرحله ای ، مانیتور ضربان قلب و مانیتور خواب هستند و یک عملکرد دوربین نیز وجود دارد که با توانایی دندان آبی و فرمان صوتی می توان به آن دسترسی داشت.

از زمان معرفی ساعت های جدید ، این یک وسیله اضافی است که به عنوان یک ردیاب فعالیت چند منظوره در سبک زندگی شما قرار می گیرد. الکترونیک و رایانه به طرق مختلفی افراد را تحت تأثیر قرار می دهد و در اینجا نقش آنها به یک سیستم عامل قابل حمل و نمایشگر تصویری می رسد که به راحتی می توانید به بازوی شما متصل شوید. آنها برنامه های تلفن همراه مانند مینی کامپیوتر را اجرا می کنند و می توانند اطلاعات دیجیتالی را از طریق تلفن هوشمند انتقال دهند. کسی می تواند ذکر کند که بدون تلفن خود احساس برهنه می کند ، بنابراین ساعت هوشمندی که هنگام پوشیدن با آنها همراه است می تواند یک وسیله مهم باشد که شاید مهمتر از لباس باشد. اندازه صفحه نمایش در حدود 1.5 اینچ است ، فضای زیادی را مصرف نمی کند و رزولوشن بالایی در پیکسل ها وجود دارد و همین امر باعث می شود خواندن متن و تصاویر روشن برای رفع نیازها آسان باشد.

این محصول ابتدا توسط شرکتهای فناوری ساخته می شد اما اخیراً ساعت سازان سنتی شروع به ساختن طرح های خاص خود برای این ابزار جدید کرده اند. می توان آن را به چهار دسته ، ورزش ، بهداشت ، امنیت و هشدار تقسیم کرد که همگی قابلیت های اصلی عملکردی خود را دارند. تغییر مصرف کننده به شرط بندی ساعت هوشمند تا حدودی کم است اما با نوآوری تولید کنندگان به طور مداوم در حال رشد است به طوری که دیگر راهی برای دریافت اطلاعیه های تلفن هوشمند نیست. یک کنسول پردازنده کوچک برای هماهنگی عملکردها و سنسورهای کنترل ، CPU ، دندانهای آبی ، ویبراتورها ، GPS ، ژیروسکوپ و گرافیک وجود دارد. سنسورها در قلب ساعت هوشمند و ابزار ورودی داده ها قرار دارند که ویژگی های دستگاه را ایجاد می کند تا هر عملکرد را با هم جمع کند.

محققان بر این باورند که یک عنصر ضروری است ، اگرچه روند جدید به آرامی در حال پیشرفت است ، اما داشتن احساس راحتی و تعامل با خواسته ها اهمیت بسیار بالایی دارد. این قیمت مناسب است و رقابت بین کارخانه ها باعث کاهش بیشتر هزینه ها و افزایش توانایی های تکنولوژیکی ساعت ها می شود. بنابراین آخرین موارد موجود در بازار ، ترجیح یک شخص ، چه زیبا ، اسپرت یا لوکس را برآورده می کند. همچنین ایده ای در مورد فناوری نسل بعدی وجود دارد که یک ساعت هوشمند می تواند در نوع خود یک گوشی هوشمند باشد. بنابراین پیوندی را که آنها به عنوان یک ارزش شخصی به ارمغان می آورند تصور نکنید نه از نظر هزینه بلکه مانند ارزشی مانند قابلیت اطمینان و یک مفهوم آینده نگر کاملاً جدید است که به حقیقت پیوسته است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا